Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i et forhold. vi bor ikke sammen, det tar ca. 30 min å kjøre til hverandre. han har ikke bil, det har jeg. derfor blir det til at jeg som oftest kommer til han.

vi går begge på skole, og jeg jobber litt. vi treffes nesten kun i helgene, men jeg føler det er for lite. savner ham ofte :(

hva synes dere er forsvarlig? hvor mange dager i uken, ca? erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, det er bare dere som kan finne ut hva som er "forsvarlig" og hvor mange dager i uka dere vil møtes. Hadde jeg bodd en halvtime unna min kjæreste så hadde jeg nok heller ikke sett han mer enn i helgene for i hverdagen har ikke jeg tid til en halvtime reising til og fra.

Jeg bor ikke sammen med kjæresten min og jeg ser han alt fra to til fem ganger i uka. Men nå bor vi i samme by og bare fem minutter med bil unna.

Gjest Dixie i.i.
Skrevet

Jeg ser kjæresten min 1-2 ganger i uken. Vi bor ikke så langt unna hverandre, men begge har veldig aktive liv, så da blir det slik.

Tror ikke det finnes noen norm på hva som er riktig. Noen vil sees så mye som mulig, andre har ikke det behovet.

Skrevet

Det er ca en times reisevei mellom oss, men vi pleier å møtes på halvveien og gå på cafê o.l. I helgene er vi som regel sammen.

Hvor ofte man skal treffes er opp til hvert par, men det er vel nesten bedre å treffes for sjeldent enn for ofte slik at man har noen å savne?

Skrevet

Ååå nå kjente jeg at jeg ble skikkelig glad inni meg fordi jeg er gift og sover sammen med kjæresten min hver natt :) *lykkelig* :hjerte:

Skrevet
Ååå nå kjente jeg at jeg ble skikkelig glad inni meg fordi jeg er gift og sover sammen med kjæresten min hver natt :) *lykkelig* :hjerte:

Skriver under på denne jeg :)

Skrevet

Da jeg ikke bodde sammen med kjæresten, men bodde i samme by, sås vi 3-4 ganger i uken. Syntes det var helt fint. Når dere bor så pass langt fra hverandre, så synes ikke jeg det er så ille at dere ikke ses mer. Hvis ikke det er fordi han/du ikke prioriterer å se den andre.

Piglet

Skrevet

Jeg synes det er rart at dere syns 30 minutter er langt fra...det er jo ikke langt i det hele... Er vokst opp på en plass der jeg har reist 30 minutter hver dag for å gå på skole... slik var det helt til jeg ble ferdig med videregående... Har jobbet noen år med samme avstandene... men de som aldri har vært vandt me slike avstander synes det er uoverkommelig...

Nå bor jeg sammen med kjæresten min, men før hadde vi en avstand mellom hverandre på 5-6 timer... og vi var sammen 5 dager rundt annenhver helg...

hadde vi bodd med en halvtimes reisetid fra hverandre, hadde vi nok sett hverandre bortimot hver dag. Noe annet hadde jeg sett på som rart...

Skrevet

Jeg og min kjære har 45 min mellom oss. Vi møtes bare i helger, evt torsdag-søndag, fredag-mandag. i ferier møtes vi såklart mer, eller om vi har en fridag begge to hender det vi møtes. jeg syns dette er helt greit.. jeg kunne godt vært mer sammen med han, men er godt å savne han litt også.. :) Vi har hatt det sånn i 2 år nå.

Skrevet

vi treffes ca. 3 ganger i uka.... bor 15 min fra hverandre, gåavstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...