AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Har en lymfeknute på halsen (eller ca midt i mellom hals og nakke) som har vært litt forstørret i et par-tre måneder. Den er ikke veldig stor (synes ikke fra utsiden), men jeg kjenner den som en hard kul når jeg tar der. Ikke vond eller øm. Er det noe poeng i å sjekke denne ut når den er så liten at den ikke synes? Og når den ikke har vokst noe? Den har ikke vært der tidligere, men siden jeg oppdaget den har den heller ikke blitt større. Som er tillegg kan det sies at jeg har vondt på den siden av nakken (fysioterapeut tror det er leddene), samt har veldig vonde punkt både foran og bak nedre del av øret. Jeg vil ikke gå til legen for å høre at det er helt normalt (føler jeg kaster bort tida deres da), samtidig som jeg ikke helt klarer å la være og undre over hvorfor den plutselig ble merkbar 😬 Anonymkode: bcb4a...cb4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Ja, om du er frisk og den ikke er øm bør du sjekke den etter tre uker. Bestill legetime neste uke. Anonymkode: 3a07c...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå