AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Barnet mitt går på ungdomsskolen, og har verdens hyggeligste og sjarmerende lærer, får sommerfugler i magen og en god følelse hver gang jeg prater med ham og ser ham. Hva skal jeg gjøre? Kan ikke unngå ham siden han er kontaktlærer. Anonymkode: 13aad...5c0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er han singel? Anonymkode: 6ea1e...736 Ja. Anonymkode: 13aad...5c0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 Du gjør ingenting. Du klarer vel å forholde deg til en du liker? Samtidig kan du jo prøve å finne ut om vedkommende er singel, så dere eventuelt kan treffes mer, etter at barnet er ferdig med ungdomsskolen - en lærer kan ikke ha noen slik kontakt med foreldre. Anonymkode: c5753...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #6 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du gjør ingenting. Du klarer vel å forholde deg til en du liker? Samtidig kan du jo prøve å finne ut om vedkommende er singel, så dere eventuelt kan treffes mer, etter at barnet er ferdig med ungdomsskolen - en lærer kan ikke ha noen slik kontakt med foreldre. Anonymkode: c5753...a9b Det vet jeg, men selv når barnet er ferdig med ungdomsskolen, blir det vel kleint og flaut at mor dater tidligere lærer? Anonymkode: 13aad...5c0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #7 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det vet jeg, men selv når barnet er ferdig med ungdomsskolen, blir det vel kleint og flaut at mor dater tidligere lærer? Anonymkode: 13aad...5c0 Nei, det synes jeg ikke Anonymkode: 6ea1e...736
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #8 Skrevet 16. juni 2023 Sjokk at det var ei dame som hadde denne overskriften ja. Haha, måtte bare trykke meg inn for å få mine fordommer bekreftet. Anonymkode: bfc03...bf6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #9 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sjokk at det var ei dame som hadde denne overskriften ja. Haha, måtte bare trykke meg inn for å få mine fordommer bekreftet. Anonymkode: bfc03...bf6 Hva mener du? Anonymkode: 13aad...5c0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #10 Skrevet 17. juni 2023 Vent nå til barnet er ferdig på skolen så ikke det blir kleint Anonymkode: 9a95f...b32
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #11 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): …, får sommerfugler i magen og en god følelse hver gang jeg prater med ham og ser ham… Kan ikke unngå ham siden han er kontaktlærer. Anonymkode: 13aad...5c0 Dette ble jeg mildt sagt litt overrasket over, det er jo nesten litt komisk. Barnet ditt går på ungdomsskolen og du ser og prater til stadighet med læreren, klarer ikke å unngå han? Dette er jo unormalt, og må være litt flaut for barnet ditt om du stadig skal prate med læreren. Normalt er vel at du prater med læreren på foreldremøte og samtale 1-2 ganger i året. Du skal ikke følge barnet på skolen når det går på ungdomsskolen, og til stadighet oppsøke læreren. Anonymkode: ab00c...bcb
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #12 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette ble jeg mildt sagt litt overrasket over, det er jo nesten litt komisk. Barnet ditt går på ungdomsskolen og du ser og prater til stadighet med læreren, klarer ikke å unngå han? Dette er jo unormalt, og må være litt flaut for barnet ditt om du stadig skal prate med læreren. Normalt er vel at du prater med læreren på foreldremøte og samtale 1-2 ganger i året. Du skal ikke følge barnet på skolen når det går på ungdomsskolen, og til stadighet oppsøke læreren. Anonymkode: ab00c...bcb Vi bor på et lite sted og treffer ofte på ham i fritiden. Anonymkode: 13aad...5c0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #13 Skrevet 17. juni 2023 Sikkert flere mødre som har det akkurat som deg. Anonymkode: 911e9...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå