Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ønsker å gå ned ca. tre kilo, men hvorfor får jeg det ikke til? Trener mye, spiser sunt og passelig. Veier egentlig ikke så mye, men vil gjerne ta av et par kg for det. Vekta står bomstilt. Tips? Hva gjør jeg? Noen matvarer jeg absolutt skal holde meg unna?
Hu i Svingen Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Du må innta færre kalorier enn du forbruker. Simple as that.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #5 Skrevet 11. januar 2006 Takk for svar:) Hvordan vet jeg egentlig hvor mange kalorier jeg forbrenner i løpet av en dag? Det er jo litt vanskleig å vite da....
Rannva Skrevet 11. januar 2006 #6 Skrevet 11. januar 2006 Kanskje kroppen din mener at den vekten du har i dag, er helt riktig for deg..?
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #7 Skrevet 11. januar 2006 Kaloribehov kan du vel få sjekket på alle disse slankehjelpesidene... Kanskje Grethe Roede sidene kan hjelpe deg?
Gjest lilletroll Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Kaloribehov kan du vel få sjekket på alle disse slankehjelpesidene... Kanskje Grethe Roede sidene kan hjelpe deg? ← vektklubben.no - helt genialt!!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 Holder på å bli gal selv. Trener opptil 5 dager i uka, spiser sunt, drikker vann. Og hva skjer med vekta? ABSOLUTT INGENTING!!!!
Gjest Mito24 Skrevet 11. januar 2006 #10 Skrevet 11. januar 2006 Holder på å bli gal selv. Trener opptil 5 dager i uka, spiser sunt, drikker vann. Og hva skjer med vekta? ABSOLUTT INGENTING!!!! ← Skjer det noe med speilbildet? Mange kvinner ser seg blind på vekt, når kroppssammensetningen er langt viktigere.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #11 Skrevet 11. januar 2006 og så lenge du går og tenker på at du vil gå ned NÅ, så skjer det ikke.... det tar tid, og det er lurt å fokusere på andre ting... Jeg prøvde å slanke av meg et par kilo i et år, men gikk ikke ned et gram..så gav jeg opp og tenkte ikke mer på det, og plutseli begynte kiloene å renne av meg... humøret spiller også en viktig rolle..
Hu i Svingen Skrevet 11. januar 2006 #12 Skrevet 11. januar 2006 Det å "spise sunt" er ikke like opplagt som det kan virke som, ofte spiser man slett ikke sunt selv om man tror det selv. Det er mye mer fett og sukker i de fleste matvarer enn man skulle tro, og det er lett å glemme at man bruker smør i stekepanna og i sausen f.eks. Mye brødmat blir gjerne ensidig kost, og de fleste spiser alt for lite frukt og grønnsaker. Og så videre... Det kan være lurt å sette seg litt inn i kosthold og i hva de forskjellige næringsstoffene gjør med kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #13 Skrevet 11. januar 2006 Spis mindre, eller tren mer (eller begge deler). Finnes ingen andre måter!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #14 Skrevet 12. januar 2006 Spis små måltider, aldri mer enn 3 timer mellom hvert "måltid". Litt frukt, nøtter, yoghurt etc funker for meg som småmåltid. De et viktige for å holde forbrenningen oppe. Spis mer kylling og fisk, mer grønnsaker. Drikk vann. Beveg deg litt mer. Ikke se på vekta, men på bukselinningen. Muskler veier mer enn fett, så man kan gå opp i vekt samtidig som man går ned i størrelse. Kutt ut snop, sukker, potetchips, fritert mat etc. Nøtter og mørk sjokolad er tillatt som snop, men i små mengder.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #15 Skrevet 12. januar 2006 Holder på å bli gal selv. Trener opptil 5 dager i uka, spiser sunt, drikker vann. Og hva skjer med vekta? ABSOLUTT INGENTING!!!! ← Jeg og.. Trener 6 dager i uka, spiser sunt og drikker mye vann, men vekta står bomstille Vurderer å bytte ut halvparten av måltidene mine med slankepulver. Jeg mister all motivasjon pga dette
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #16 Skrevet 12. januar 2006 Prøv å mål med målebånd i stedet, vekta kan stå stille selv om man blir mindre.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #17 Skrevet 13. januar 2006 Jeg og.. Trener 6 dager i uka, spiser sunt og drikker mye vann, men vekta står bomstille Vurderer å bytte ut halvparten av måltidene mine med slankepulver. Jeg mister all motivasjon pga dette ← Veide meg idag og vekta viste faktisk 0,5 kg mindre Og vips så var motivasjonen tilbake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå