AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Noen timer senere: Tar først en skål med litt is i og tenker at det er nok. 40 minutter senere har jeg spist opp alt som er i boksa, ca 75% av hele. Hva er galt med meg? Anonymkode: a1612...927
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Det som er galt er at du har usunn mat som is i hus når du vet at du ikke klarer å la være. Anonymkode: 629ec...2ee
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det som er galt er at du har usunn mat som is i hus når du vet at du ikke klarer å la være. Anonymkode: 629ec...2ee Ja, det er søsteren min sin 🤪 Anonymkode: a1612...927
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja, det er søsteren min sin 🤪 Anonymkode: a1612...927 Hvor gammel er du? Bor du hjemme? Anonymkode: 629ec...2ee
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er du? Bor du hjemme? Anonymkode: 629ec...2ee Nei, ser uansett ikke hvordan det er relevant. Hun har lagt sin is i min fryser etter å ha vært på besøk. Anonymkode: a1612...927
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 16. juni 2023 #6 Skrevet 16. juni 2023 Hvis man ønsker å forandre livsstilen så må man ta grep. Noen tømmer huset for usunne matvarer. Her har vi en plan på hva vi skal spise hele uka, planlegger og handler deretter. Spiser man sunn mat som gir nok næring og som metter bra så craver man usunn mat mindre tror jeg. Men det viktigste er å finne noe du kan klare å få til, en plan som du synes virker fornuftig og som du har tro på, for vi er så forskjellige, så en ting funker jo ikke for alle. Men Finn en plan/opplegg som kan fungerer for deg. Lykke til 😉
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #7 Skrevet 16. juni 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ser uansett ikke hvordan det er relevant. Hun har lagt sin is i min fryser etter å ha vært på besøk. Anonymkode: a1612...927 Det er jo umulig å vite når du skriver så kort og lite. Det var relevant fordi hvis du bodde hjemme så kan det være at andre kjøpt inn usunn snacks utenom deg. Men hvis dette var et engagstilfelle så er det å la være å kjøpe snacks til deg selv fremover. Og passe på at din søster og evt andre tar med seg snacks igjen når de går hvis de har med seg noe. Anonymkode: 629ec...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå