AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Del Skrevet 16. juni 2023 Hei! Vurderer å starte på KG til høsten, men lurer på hvordan det er å gå der ettersom jeg har hørt at det er litt forskjellig fra andre skoler. Hvor mange timer ekstra er det med kristendomskunnskap i vg1/vg2? Noe som skiller seg ut fra skolehverdagen på andre skoler? Anonymkode: 3c677...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 16. juni 2023 #2 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Vurderer å starte på KG til høsten, men lurer på hvordan det er å gå der ettersom jeg har hørt at det er litt forskjellig fra andre skoler. Hvor mange timer ekstra er det med kristendomskunnskap i vg1/vg2? Noe som skiller seg ut fra skolehverdagen på andre skoler? Anonymkode: 3c677...fd9 Hvis du har tenkt å begynne der nå til høsten er du alt for sent ute. Hvis du mener neste høst, så husk at det er en veldig poppulær skole. De har satt en karaktergrense. Alle søkere som er over denne legges i en pott og så trekker man de som for plass. Dette etter at de som har rett på å gå der har fått plass. Har ikke gått der selv, men hadde en del venner som gikk der. Og det var ganske mange der som ikke var kristne, skolen har alltid vært poppulær da den har et høyt fagelig nivå. Bedre svar kan ikke jeg gi deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå