Gå til innhold

Hvordan får dere sove om natten om sommeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan dere får sove om natten om sommeren når det er så varmt ute? Har soverom oppe og varmen stiger opp dessverre å får problemer med å sove om natten om sommeren. 

Anonymkode: 8906c...562

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurer på hvordan dere får sove om natten om sommeren når det er så varmt ute? Har soverom oppe og varmen stiger opp dessverre å får problemer med å sove om natten om sommeren. 

Jeg har kjøpt en liten aircon med en slange som jeg kaster ut vinduet. Dekker med gardinen. Setter den på 17 grader og sover som en unge 😃

Anonymkode: be80d...a34

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Air condition.

Anonymkode: 4d40b...b5f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har kjøpt en liten aircon med en slange som jeg kaster ut vinduet. Dekker med gardinen. Setter den på 17 grader og sover som en unge 😃

Hvor har du kjøpt den og hva kostet den?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer før jeg legger meg og tar en sovepille. 

Anonymkode: 93d90...dc5

AnonymBruker
Skrevet

Har varmepumpe på soverommet. Setter den på kjøling, 16 grader. Deilig 🙂. Har også luftavfukter på soverommet, så perfekt soveklima 🙂

Anonymkode: 6d6f6...c56

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tar en god del kald drikke før jeg legger meg og så sover jeg uten dyne så klart. 

Skrevet

Lufter soverommene hele dagen , dusjer før leggetid ( nedkjøling) og sover med veldig tynn dyne og vinduer åpne .

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bråker det ikke fælt? 

Anonymkode: 93351...885

AnonymBruker
Skrevet

Lar rullegardinen være nede hele dagen med døren lukket. Så har vi vifte på soverommet i tillegg.

Anonymkode: 538c2...3ec

• Liker 1
Skrevet

Gjennomtrekk og tynn dyne/ evt kun dynetrekk. 

AnonymBruker
Skrevet

Har varmepumpe som primært brukes til kjøling når det er behov for det. Vel verdt hver krone jeg betalte for den. Har det ikke iskaldt, men bare tanken på at jeg nesten kan få det så kjølig jeg vil hjelper mye på de varmeste dagene/nettene 😅

Anonymkode: 93802...75c

Skrevet

Vindu åpent hele dagen, vifte på soverommet (på fullt), åpen dør, utlufting gjennom hovedinngangen store deler av dagen og bare dynetrekk på sengen. 

Da går det på et vis 😊

AnonymBruker
Skrevet

Som mange andre har sagt portabel aircon + vifte. Jeg bruker også ligge på en kjølematte den er egentlig til hund men fungerer like fint til mennesker og har en kjølehette til hodet også hvis det trengs. Liker ikke varmen og tåler den dårlig, aldri forstått folk som reiser til syden midt på sommeren. 

Anonymkode: e492f...a76

AnonymBruker
Skrevet

Sover med vinduet åpent og ei vifte like ved senga.

Anonymkode: e3e22...cf0

AnonymBruker
Skrevet

Ved å ikke på på østlandet ;)

Anonymkode: 76932...eb0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/16/2023 at 6:58 PM, AnonymBruker said:

AC og vifte

Anonymkode: 5bacd...9a0

AnonymBruker
Skrevet

Aircondition. Setter den på 19 grader, sover meget bra. Vi har soverommene under taket og det var 27 grad før jeg slå på a/c.

Anonymkode: f327a...aa0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i nordnorge, så må ha vinduet igjen og ovnen på slik at jeg ikke får frostskader når jeg sover 🥶.

Anonymkode: 42587...434

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I går kveld  var det over 30 grader her når jeg sovnet. Elsker å sove. Spesielt når det er kaldt. Men er jeg trøtt nok kan jeg sove uansett. 

Anonymkode: 13fd7...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...