Gå til innhold

Kreft i halsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt forkjølelse i en uke. Nå er det bare hoste igjen. Smertene i halsen har endret hvor det var smertefult. Nå enda etter to uker siden forkjølelsestart har jeg enda vondt i halsen. Stortsett bare på ene siden. Det stråler til øret. Høyre side. En del hoste i tillegg. Forværres på kveld/natt. Noen som aner hva dette kan bety? Lest at kreft kan ha smerter som stråler til øret. Vedvarer dette skal jeg selvsagt kontakte lege, men er litt hypokonder og kanskje andre har erfaring m dette.

Anonymkode: 51a70...091

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...du har vært forkjølet og hoster. Det gir smerter. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (27 minutter siden):

...du har vært forkjølet og hoster. Det gir smerter. 

TS her; er vondt kun ene side og sprer til øret, ikke slike smerter av at man er sliten av å ha hostet😊bruker ikke ha sånn her etter forkjølelse

Anonymkode: 79832...b76

AnonymBruker
Skrevet

I denne varmen kan det vare lenge. Har smerter i halsen jeg også, vært forkjølet i over to uker. Smertene stråler alle veier og jeg sover dårlig 😕

Anonymkode: 4db94...bc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt ❤️ både jeg og samboeren min har hatt det sånn i i en uke nå!  Våknet en dag og trodde vi var helt friske.. men neste dag var det tilbake igjen🤷🏼‍♀️ jeg er også hypokonder. Sånn at jeg har fått diagnosen helseangst altså! Men det er normalt sånn som du har det nå:) kan kontakte legen om det fortsatt er sånn etter helga, for å sjekke om det er halsbetennelse eller noe. Men kreft er det nok ikke! 😄

god bedring! 

Anonymkode: 925cc...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...