AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Misforstå meg rett, dette er ikke et buhu og stakkars meg innlegg da jeg stortrives som singel. Det er noen pragmatiske og nysgjerrige tanker jeg har bare. Jeg er en slank og pen dame med livet på stell, men jeg bor i Oslo, og her ser jeg hundre ganger penere kvinner hver eneste dag. Spesielt om sommeren ser jeg daglig smellvakre og slanke kvinner hvor jeg forsvinner likestilt med disse. Jeg får ikke dårlig selvtillit av det, er de ekstra pene kikker jeg gjerne litt ekstra for å fange opp noe tips til hår eller sminke, og tenker Gud så heldige norske menn er. Så til spørsmålet. På tinder sveiper jeg alle jeg finner attraktive til venstre, for jeg vet det ikke er noe poeng å date en kjekk mann når han kan få en av de damene. Jeg sveiper ikke menn jeg finner uattraktive til høyre heller så da er appen nytteløs for meg. En del ber meg ut i virkeligheten over instagram, eller menn jeg kjenner på snap og menn jeg treffer ute «på gaten» hvor vi har kommet i prat. Jeg ser ikke lenger poenget med å takke ja her heller pga nevnte smellvakre damer overalt. Så vet jeg de sier at alle folk på skalaen går rundt med en partner i samfunnet, men det jeg tenker da er at mange av disse mennene nok hadde kastet fruene på sjøen om de hadde hatt sjans på hun langbente blondina nede på Aker brygge. Og når mamma sier til meg «men jenta mi, du er jo så snill og et gullfunn for en mann» så tenker jeg at det bare er relevant hvis jeg hadde lett etter venner, for menn bryr seg mest om utseende. Hadde nok blitt kastet på sjøen etterhvert jeg og samme hvor snill jeg er😆 Så all politisk korrekthet til side, hvordan finner dere motivasjon til å date når man uansett ikke kan vinne og man sannsynligvis blir byttet ut for en penere hvis mannen får sjansen? Anonymkode: 82f4f...bda 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Du høres fryktelig overfladisk ut. Og hvis du ikke synes mennene du kan få er kjekke nok for deg er det fritt frem å være single. Anonymkode: 50a28...980 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Jobb heller med deg selv du. Psykisk. Anonymkode: c3c9e...b7d 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Du høres fryktelig overfladisk ut. Og hvis du ikke synes mennene du kan få er kjekke nok for deg er det fritt frem å være single. Anonymkode: 50a28...980 Jeg er ikke overfladisk, jeg tenker fra et mann sitt ståsted, altså er det mennene som er overfladiske. Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg ikke hatt disse tankene. Og jeg syns de jeg kan få er kjekke nok, noen for kjekke og da sier jeg nei Anonymkode: 82f4f...bda
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Jobb heller med deg selv du. Psykisk. Anonymkode: c3c9e...b7d Fordi jeg ikke er hjernevasket til å tenke PK? Kjenner mange menn og vet hvordan mange tenker Anonymkode: 82f4f...bda
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #6 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvis du ikke synes mennene du kan få er kjekke nok for deg er det fritt frem å være single. Anonymkode: 50a28...980 Du leste tydeligvis ikke en eneste fullstendig setning i innlegget til trådstarter. Greit å la være å kommentere når du ikke leser ordentlig Anonymkode: 42c42...534 2
Yodas Skrevet 16. juni 2023 #7 Skrevet 16. juni 2023 Jeg tror ikke folk flest er så utseendefikserte som du tror. Se deg rundt, se på par som du kjenner! De fleste er helt alminnelige, altså ikke supermodeller, men de er sammen i år etter år allikevel. 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #8 Skrevet 16. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du leste tydeligvis ikke en eneste fullstendig setning i innlegget til trådstarter. Greit å la være å kommentere når du ikke leser ordentlig Anonymkode: 42c42...534 Takk 🤗 Anonymkode: 82f4f...bda 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #9 Skrevet 16. juni 2023 Ts jeg skjønner godt hva du mener. Jeg ser vakre damer rundt meg hele tiden og når jeg måler meg selv opp mot de så tenker jeg som deg "hvorfor skal noen velge meg på et utseendebasert app?" Men alikevel så blir jeg jo valgt og jeg tenker det betyr at menn er like mye individer som oss kvinner, og har forskjellig smak i kvinner. Noen menn liker babesene som ser ut som de har den proffe sminkestylisten til Kim Kardashian og andre liker gråmus nabojenta og kan ikke fordra den første looken, på samme måte som noen kvinner liker glatte og strigla menn i piqué mens andre kvinner sveiper disse vekk og går heller etter den litt lubne tømmreren. Det er viktig å ikke sammenligne seg med andre, enten det er utseende, livsstil eller karriere. Vi er alle forskjellige og alle har også forskjellig smak Ser man par rundt seg så ser man beviser på det hver dag Anonymkode: 42c42...534 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #10 Skrevet 16. juni 2023 3 minutter siden, Yodas said: Jeg tror ikke folk flest er så utseendefikserte som du tror. Se deg rundt, se på par som du kjenner! De fleste er helt alminnelige, altså ikke supermodeller, men de er sammen i år etter år allikevel. Er jo det jeg håper. Men klarer ikke la være å tenke som jeg gjør likevel, når det gjelder menn. Anonymkode: 82f4f...bda
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #11 Skrevet 16. juni 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg ikke er hjernevasket til å tenke PK? Kjenner mange menn og vet hvordan mange tenker Anonymkode: 82f4f...bda Nei, fordi du er helt på bærtur. Anonymkode: c3c9e...b7d 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #12 Skrevet 16. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Ts jeg skjønner godt hva du mener. Jeg ser vakre damer rundt meg hele tiden og når jeg måler meg selv opp mot de så tenker jeg som deg "hvorfor skal noen velge meg på et utseendebasert app?" Men alikevel så blir jeg jo valgt og jeg tenker det betyr at menn er like mye individer som oss kvinner, og har forskjellig smak i kvinner. Noen menn liker babesene som ser ut som de har den proffe sminkestylisten til Kim Kardashian og andre liker gråmus nabojenta og kan ikke fordra den første looken, på samme måte som noen kvinner liker glatte og strigla menn i piqué mens andre kvinner sveiper disse vekk og går heller etter den litt lubne tømmreren. Det er viktig å ikke sammenligne seg med andre, enten det er utseende, livsstil eller karriere. Vi er alle forskjellige og alle har også forskjellig smak Ser man par rundt seg så ser man beviser på det hver dag Anonymkode: 42c42...534 Takk for svar, var jo bra ikke bare jeg tenker sånn 🙈 Jeg tenker også hvorfor i alle dager blir jeg valgt med alle disse rundt meg, spesielt om fyren er kjekk bare forstår jeg det ikke og forstår enda mindre når han/de vil ta datingen et steg videre. Da begynner jeg å tenke om kanskje alle andre har avslått og at jeg er beleilig i mellomtiden. Er jo 100% trygg på at venner og familie er glad i meg og glad for å ha meg i livet sitt, men det er jo platonisk. Skal prøve å bli flinkere til å ikke sammenligne 👌🏻 Anonymkode: 82f4f...bda
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #13 Skrevet 16. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, fordi du er helt på bærtur. Anonymkode: c3c9e...b7d Fint om du kan begrunne hvorfor så svarene dine har noe nytteverdi Anonymkode: 82f4f...bda
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #14 Skrevet 16. juni 2023 Jeg er kvinbe og tenker likt som ts. Jeg er også klar over at jeg er helt gjennomsnittlig og at jeg av den grunn ikke har sjanse på de mennene jeg finner attraktive. Slik som ts sier, dersom en mann har relle valgmuligheter er det faktisk ingen grunn til at hsn skal velge bort disse perfekte damene og gå for meg. Det innser jeg og jeg har av samme grunn akseptert å være singel og barnløs. Så det får være mitt råd: bli venn med virkeligheten og gled deg heller på andres vegne. Så er det faktisk ingenting galt i å være singel heller og for mange av oss er det bedre enn å være i forhold med en partner vi uansett ikke har interesse av. Anonymkode: 47c17...f14 2
AprilLudgate Skrevet 16. juni 2023 #15 Skrevet 16. juni 2023 Jeg bor også i Oslo. Burde jeg skille meg fra mannen min fordi det eksisterer penere og smartere kvinner enn meg? Og burde jeg dumpe ham fordi han nok ikke når opp som nr. 1 hottest man i landet? Og den som er nummer 1- burde den vedkommende takke nei til alle fordi det finnes en annen mer lekker i New York? 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #16 Skrevet 16. juni 2023 Skjønner hva du mener. Er mange flotte damer i Norge, og de du treffer på Oslo Vest - rundt Sollis plass, Frogner, Aker Brygge, Majorstua vet også å kle seg. Anbefaler deg å henge mer i Grønland-Tøyen området. Mye rusk. Har en mannlig venn fra Spania som bor i Oslo, han sier at i Spania er 3 av 10 damer han passerer på gata fine, i Norge nesten 10 av 10. Anonymkode: 3ffb5...724 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #17 Skrevet 16. juni 2023 Mange fine damer OG menn i Oslo. Anonymkode: 0bbc7...735
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #18 Skrevet 16. juni 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinbe og tenker likt som ts. Jeg er også klar over at jeg er helt gjennomsnittlig og at jeg av den grunn ikke har sjanse på de mennene jeg finner attraktive. Slik som ts sier, dersom en mann har relle valgmuligheter er det faktisk ingen grunn til at hsn skal velge bort disse perfekte damene og gå for meg. Det innser jeg og jeg har av samme grunn akseptert å være singel og barnløs. Så det får være mitt råd: bli venn med virkeligheten og gled deg heller på andres vegne. Så er det faktisk ingenting galt i å være singel heller og for mange av oss er det bedre enn å være i forhold med en partner vi uansett ikke har interesse av. Anonymkode: 47c17...f14 Er ikke så lett det der. Jeg får til og med høre gange ofte at jeg er pen og heldig med utseende, men faller likevel til kort her til lands og er bare realistisk. Greit jeg har en fin personlighet, men de perfekte 22-åringene over hele byen kan og være snille så det blir jo latterlig å tenke man ikke hadde blitt dumpa straks han du dater kanskje hadde fått napp der. Som du sier, å akseptere virkeligheten, glede seg over livet og ikke være bitter funker jo. Ser for meg et liv alene og er genuint ikke bitter over det, ønsker fremdeles andre å oppleve kjærlighet og gode liv 😊 Anonymkode: 82f4f...bda
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #19 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jobb heller med deg selv du. Psykisk. Anonymkode: c3c9e...b7d Dette. Anonymkode: a54ec...e08 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #20 Skrevet 16. juni 2023 40 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner hva du mener. Er mange flotte damer i Norge, og de du treffer på Oslo Vest - rundt Sollis plass, Frogner, Aker Brygge, Majorstua vet også å kle seg. Anbefaler deg å henge mer i Grønland-Tøyen området. Mye rusk. Har en mannlig venn fra Spania som bor i Oslo, han sier at i Spania er 3 av 10 damer han passerer på gata fine, i Norge nesten 10 av 10. Anonymkode: 3ffb5...724 Har merket det er mer rusk der, men jobber daglig på vestkanten så vanskelig å unngå 😆 Anonymkode: 82f4f...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå