Gå til innhold

Erfaring med Primark

Lykos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kjøpte masse klær derfra for 8 år siden, og de fleste av de bruker jeg fortsatt, de har faktisk holdt seg overraskende godt! Kan jo være kvaliteten har endret seg, men det var jo billige klær med enkelt design da også.

Anonymkode: ffad5...916

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Varierende, noen plagg har jeg etter mange år, mens andre blir fort slitt og slappe. Kjøpte noen basic t-skjorter der sist jeg var i England og de er blitt så løse i halsen at de ser helt herja ut. 

Anonymkode: 8fb12...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der, hatt noen av plaggene i mange år.

Anonymkode: 3759b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte en del klær der for noen år siden,bruker mye av det enda. Eneste er at det er kø i prøverommet så ender opp med litt som er litt for lite eller for stort også 😅

Anonymkode: 7ac52...8dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er ikke Primark omtrent som HM a?

Anonymkode: d00fc...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De første plaggene jeg kjøpte fra Primark er for over 10 år siden og de holder fortsatt godt. Mye brukt er de også! 

Anonymkode: 2acf0...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har god erfaring. Mye for pengene. Plaggene er ikke av den beste kvaliteten, men de holder en god stund. Jeg har en onepiece som jeg bruker mye som koseplagg hjemme om vinteren, og den har holdt i ca 10 år allerede.

Anonymkode: eda37...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har faktisk ganske OK kvalitet til å være så billig. 

Eneste er en jakke jeg har som raknet i sømmen, men ellers så synes jeg selv de helt basic klærne som t-skjorter og tanks holder både form og farge veldig godt. 

Anonymkode: d9389...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Varierende, men slik er det jo også på HM med mer. 

Mye syntetisk, det nupper raskt. Og enkelte plagg som raskt ryker i sømmene. Men jeg har også to jakker som har vært jevnlig brukt i mange år. 

Det jeg er veldig fornøyd med derfra  er ugly-christmas-sweaters, julepysjer og slik. Hårstrikkene er gode. 

Anonymkode: 32ce5...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er også at det er litt varierende, men faktisk det meste synes jeg holder seg veldig bra. Kjøpte en lys litt baggy olabukse der i fjor sommer som jeg har vasket og brukt mye, eeelsker den og den har holdt seg veldig bra. 

Anonymkode: 2161b...8c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Varierende, har fått hull i en tights ved første bruk, men også opplevd skjorter og yttertøy som har vart i mange år. 

Anonymkode: 35f57...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har stort sett god erfaring! Særlig med div bomullsklær. Kasjmirgenseren var også fin, men var veldig tynn så ble hull i den.

Anonymkode: 870f4...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har flere plagg derfra som er 10 år gamle, og de er fremdeles helt fine. 

Anonymkode: 191d3...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...