Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja,.dette sier jeg til meg selv hver dag . Eva er meg, et fiktivt navn. Jeg takker meg selv for en herlig reise eller en koselig kveld ..Jeg foretrekker "Eva" framfor alle andre venninner. 

Jeg har endelig funnet meg selv.  Har alltid jaget ettet mann og barn og dette i dag swlv innebar mange mange venninner og drama og alt som hører med.

"Eva" er rolig og reflektert. Liker å reise for å se ting og kose seg med bøker. Hun elsker barn og dyr . Tar seg en ridetur og en dukkert i sjøen. Der er ikke noe stress med "Eva" . Hun drikker ikke , liker ikke å flørte og er likegyldig til hvordan menn ser på henne.. Hun er en venninne etter mitt hjerte. Hvorfor brukte jeg hele 20 og 30 årene på å hate henne og finne feil på henne. Tvinge henne inn i destruktive forhold og tvinge henne til å forholde seg til dramatiske og manipulerende venninner. 

Syns ikke dere også at "Eva" høres topp ut?En all right dame rett og slett. Verd å bruke tid på. Og der har jeg tenkt å gjort. 

Flere som har funnet sin "Eva"? 

Anonymkode: 6660c...854

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har!🥳Kuttet ut menn, drama(en del veninner…) og har distansert meg fra enkelte familiemedlemmer som trykker meg ned. Men er dessverre ikke like harmonisk som Eva😞Føler meg ensom og sliter mye med depresjon og angst. Håper på å bli Eva en dag🥰

Anonymkode: 0954b...7fa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm, mangler det et ord og et komma i overskriften? For akkurat nå gir den ingen mening

Anonymkode: 4f475...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...