AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Når jeg skal kjøpe en vare med Fiks Ferdig så kommer det opp felt for etasje og leilighetsnummer. Altså ikke bare navn og adresse. Betyr det at varen leveres på dørmatten? Jeg bor i blokk og ønsker ikke det.. Kan jeg ikke bruke fiks ferdig da? Anonymkode: b6193...fb3
Helgekarjol Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Når jeg skal kjøpe en vare med Fiks Ferdig så kommer det opp felt for etasje og leilighetsnummer. Altså ikke bare navn og adresse. Betyr det at varen leveres på dørmatten? Jeg bor i blokk og ønsker ikke det.. Kan jeg ikke bruke fiks ferdig da? Anonymkode: b6193...fb3 Velg Posten eller Post Nord som fraktleverandør, da blir pakken levert til hentested. Endret 16. juni 2023 av Helgekarjol
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg skal kjøpe en vare med Fiks Ferdig så kommer det opp felt for etasje og leilighetsnummer. Altså ikke bare navn og adresse. Betyr det at varen leveres på dørmatten? Jeg bor i blokk og ønsker ikke det.. Kan jeg ikke bruke fiks ferdig da? Anonymkode: b6193...fb3 Du trenger ikke fylle ut det mener jeg Anonymkode: fd71c...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå