AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Del Skrevet 16. juni 2023 Blir det noe med han jeg tenker på?🌸 Useriøse kan la være å kommentere i tråden! Anonymkode: dc5b3...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Del Skrevet 16. juni 2023 Uten å vite noe om deg trakk jeg 2 kort. 8 of pentacles og 6 of wands. For meg kan det tolkes på mange måter. Beskrivelse av en person som er suksessfull i jobben, at dere jobber sammen og at med litt jobbing blir det suksess. Trakk noen flere kort og alle er positive. 2 of cups, king of cups, the fool og page of wands. Jeg tror det Hva handler det om? Kanskje jeg kan prøve intuitivt og ikke kun kort? Anonymkode: 71b40...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uten å vite noe om deg trakk jeg 2 kort. 8 of pentacles og 6 of wands. For meg kan det tolkes på mange måter. Beskrivelse av en person som er suksessfull i jobben, at dere jobber sammen og at med litt jobbing blir det suksess. Trakk noen flere kort og alle er positive. 2 of cups, king of cups, the fool og page of wands. Jeg tror det Hva handler det om? Kanskje jeg kan prøve intuitivt og ikke kun kort? Anonymkode: 71b40...f7f Hadde du kunne trekke kort på meg også? 🧡 Kommer jeg noen gang til å tørre å åpne opp for kjærligheten igjen? En venn har nylig vist interesse, jeg avviste han først da det kom så brått på, og har egentlig bare vennefølelser for han (pr nå), men har ikke tenkt på noe annet siden. Jeg grubler og tenker masse greier, vil jeg kunne forelske meg om vi tilbringer litt tid sammen? Vil han være riktig for meg og ta godt vare på hjertet mitt? Er han oppriktig interessert, eller var det et spontant trekk fra hans side? Er noe allerede endret mellom oss fordi jeg avviste han? Blir snart tullerusk av alle tankene😔 Anonymkode: 86164...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Uten å vite noe om deg trakk jeg 2 kort. 8 of pentacles og 6 of wands. For meg kan det tolkes på mange måter. Beskrivelse av en person som er suksessfull i jobben, at dere jobber sammen og at med litt jobbing blir det suksess. Trakk noen flere kort og alle er positive. 2 of cups, king of cups, the fool og page of wands. Jeg tror det Hva handler det om? Kanskje jeg kan prøve intuitivt og ikke kun kort? Anonymkode: 71b40...f7f Det er bare en jeg har hatt et godt øye til en stund, og tror kanskje han har det til meg også syns han er en flott mann da 😊 Anonymkode: dc5b3...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 17. juni 2023 #5 Del Skrevet 17. juni 2023 Ingen kan spå. Men vil man ha en partner som tror på spådom? For meg hadde det vært helt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #6 Del Skrevet 17. juni 2023 Rotemor skrev (1 time siden): Ingen kan spå. Men vil man ha en partner som tror på spådom? For meg hadde det vært helt uaktuelt. Du står helt fritt til å mene og tro på det du vil😊 Anonymkode: 86164...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #7 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde du kunne trekke kort på meg også? 🧡 Kommer jeg noen gang til å tørre å åpne opp for kjærligheten igjen? En venn har nylig vist interesse, jeg avviste han først da det kom så brått på, og har egentlig bare vennefølelser for han (pr nå), men har ikke tenkt på noe annet siden. Jeg grubler og tenker masse greier, vil jeg kunne forelske meg om vi tilbringer litt tid sammen? Vil han være riktig for meg og ta godt vare på hjertet mitt? Er han oppriktig interessert, eller var det et spontant trekk fra hans side? Er noe allerede endret mellom oss fordi jeg avviste han? Blir snart tullerusk av alle tankene😔 Anonymkode: 86164...fb4 Evt om noen andre med evner vil se på dette? 🥰 Anonymkode: 86164...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #8 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare en jeg har hatt et godt øye til en stund, og tror kanskje han har det til meg også syns han er en flott mann da 😊 Anonymkode: dc5b3...879 Men tusen takk for at du tok deg tid 🌸☺️ Anonymkode: dc5b3...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #9 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er bare en jeg har hatt et godt øye til en stund, og tror kanskje han har det til meg også syns han er en flott mann da 😊 Anonymkode: dc5b3...879 Tower og The Hanged Man to ganger! Siden det var positivt første gang. Tok jeg dem tilbake. Dersom de kom ut igjen skulle jeg ta de. Nøyaktig de samme. Er det noe av dette som kan stemme på deg? https://www.starsandtarot.com/post/tarot-cards-combinations-the-tower-and-hanged-man "This duo represents a significant event that will shape your future perspective on love. Whether you are single, married or in a relationship, there is a painful truth that needs to be dealt with (the Tower) which will make your life turn upside down for a while (the Hanged Man). In some extreme cases, Tower and Hanged Man together can be interpreted as a divorce, break up or loss of a loved one. However I don’t necessarily see this combination as an definite conclusion, but more so as a period of pause/ separation in which there is a lot of healing that needs to be done. To me, the Tower and Hanged Man duo is also about releasing your karmic bonds. It is about learning to forgive the actions of Tower and spiritually evolving by choosing to trust your soul path. Since this combination is a tough healing process, emotions involved is constantly evolving. Therefore, the Tower and Hanged Man as feelings may represent anything from forgiveness or resentment, letting go or getting stuck. What is clear is that they are trying to move on from a feeling of loss or sadness. They are probably very closed off and cautious towards love at this time." AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 23.49): Hadde du kunne trekke kort på meg også? 🧡 Kommer jeg noen gang til å tørre å åpne opp for kjærligheten igjen? En venn har nylig vist interesse, jeg avviste han først da det kom så brått på, og har egentlig bare vennefølelser for han (pr nå), men har ikke tenkt på noe annet siden. Jeg grubler og tenker masse greier, vil jeg kunne forelske meg om vi tilbringer litt tid sammen? Vil han være riktig for meg og ta godt vare på hjertet mitt? Er han oppriktig interessert, eller var det et spontant trekk fra hans side? Er noe allerede endret mellom oss fordi jeg avviste han? Blir snart tullerusk av alle tankene😔 Anonymkode: 86164...fb4 Eventuelt. Stemmer denne kombinasjonen på deg heller? Jeg siterte begge to før jeg tok opp kortene. Det kan nesten virke litt slik ut men jeg er usikker. Litt greit å vite hvilken energi jeg plukker opp før jeg går videre tror jeg. Hvis dette stemmer kan jeg trekke videre. Men dersom du kun har vennefølelser trenger du jo ikke å påtvinge følelser du ikke har. Jeg tror nok du kommer til å tørre å åpne opp for kjærlighet Trekker kort. King of Cups (fiskene, kreps, skorpion), sammen The Moon (kreps- nymåne nå er det også!) og The Hermit. Månen kan være hemmeligheter. Dersom alle disse kortene stemmer på deg, så tror jeg kanskje ikke han er den rette for deg. Det kan hende at du trenger tid for deg selv og fokusere på deg selv før du åpner opp for kjærligheten? Self love Self love: Ace of swords (sannheten), knight of wands, two of pentacles, three of cups og the devil. Litt tung energi rundt det hele. Er det noen som virkelig har såret deg? Hva er det som gjør at du ikke tror du tør å åpne opp for kjærligheten? Føler for å trekke oracle for råd. Earth Wisdom oracle: Nurture, så du trenger nok å heale deg selv fra det du før har opplevd ❤️ Få klarhet i ting. Er det noen du kan snakke med om dette? Anonymkode: 71b40...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #10 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er bare en jeg har hatt et godt øye til en stund, og tror kanskje han har det til meg også syns han er en flott mann da 😊 Anonymkode: dc5b3...879 Jeg prøvde igjen men tror energien hang igjen fra anonymbruker her ❤️ Utifra kortene tidligere og det du sier her, så tror jeg at jeg bare sier: kjør på! ❤️ AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 23.49): Hadde du kunne trekke kort på meg også? 🧡 Kommer jeg noen gang til å tørre å åpne opp for kjærligheten igjen? En venn har nylig vist interesse, jeg avviste han først da det kom så brått på, og har egentlig bare vennefølelser for han (pr nå), men har ikke tenkt på noe annet siden. Jeg grubler og tenker masse greier, vil jeg kunne forelske meg om vi tilbringer litt tid sammen? Vil han være riktig for meg og ta godt vare på hjertet mitt? Er han oppriktig interessert, eller var det et spontant trekk fra hans side? Er noe allerede endret mellom oss fordi jeg avviste han? Blir snart tullerusk av alle tankene😔 Anonymkode: 86164...fb4 Prøvde å trekke for ts, men som sagt energien hang igjen. Fra True Love Oracle: forgiveness og connection. Prøvde igjen på ts, men fikk opp: self-respect, sexual freedom og resolving conflict. Og så The Divine Feminine, og på bunnen: The Distorted masculine. Så det er noe her i fortiden du må heale fra tidligere forhold, tror jeg Anonymkode: 71b40...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #11 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg prøvde igjen men tror energien hang igjen fra anonymbruker her ❤️ Utifra kortene tidligere og det du sier her, så tror jeg at jeg bare sier: kjør på! ❤️ Prøvde å trekke for ts, men som sagt energien hang igjen. Fra True Love Oracle: forgiveness og connection. Prøvde igjen på ts, men fikk opp: self-respect, sexual freedom og resolving conflict. Og så The Divine Feminine, og på bunnen: The Distorted masculine. Så det er noe her i fortiden du må heale fra tidligere forhold, tror jeg Anonymkode: 71b40...f7f Prøvde IGJEN på ts, et annet oracle. Første kort: forgiveness. Så jeg tror du må tilgi deg selv på et vis? At det som skjedde ikke var din feil, og bearbeide vonde følelser, og når du har fått det til så fikk jeg opp suksess ❤️ Anonymkode: 71b40...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #12 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tower og The Hanged Man to ganger! Siden det var positivt første gang. Tok jeg dem tilbake. Dersom de kom ut igjen skulle jeg ta de. Nøyaktig de samme. Er det noe av dette som kan stemme på deg? https://www.starsandtarot.com/post/tarot-cards-combinations-the-tower-and-hanged-man "This duo represents a significant event that will shape your future perspective on love. Whether you are single, married or in a relationship, there is a painful truth that needs to be dealt with (the Tower) which will make your life turn upside down for a while (the Hanged Man). In some extreme cases, Tower and Hanged Man together can be interpreted as a divorce, break up or loss of a loved one. However I don’t necessarily see this combination as an definite conclusion, but more so as a period of pause/ separation in which there is a lot of healing that needs to be done. To me, the Tower and Hanged Man duo is also about releasing your karmic bonds. It is about learning to forgive the actions of Tower and spiritually evolving by choosing to trust your soul path. Since this combination is a tough healing process, emotions involved is constantly evolving. Therefore, the Tower and Hanged Man as feelings may represent anything from forgiveness or resentment, letting go or getting stuck. What is clear is that they are trying to move on from a feeling of loss or sadness. They are probably very closed off and cautious towards love at this time." Eventuelt. Stemmer denne kombinasjonen på deg heller? Jeg siterte begge to før jeg tok opp kortene. Det kan nesten virke litt slik ut men jeg er usikker. Litt greit å vite hvilken energi jeg plukker opp før jeg går videre tror jeg. Hvis dette stemmer kan jeg trekke videre. Men dersom du kun har vennefølelser trenger du jo ikke å påtvinge følelser du ikke har. Jeg tror nok du kommer til å tørre å åpne opp for kjærlighet Trekker kort. King of Cups (fiskene, kreps, skorpion), sammen The Moon (kreps- nymåne nå er det også!) og The Hermit. Månen kan være hemmeligheter. Dersom alle disse kortene stemmer på deg, så tror jeg kanskje ikke han er den rette for deg. Det kan hende at du trenger tid for deg selv og fokusere på deg selv før du åpner opp for kjærligheten? Self love Self love: Ace of swords (sannheten), knight of wands, two of pentacles, three of cups og the devil. Litt tung energi rundt det hele. Er det noen som virkelig har såret deg? Hva er det som gjør at du ikke tror du tør å åpne opp for kjærligheten? Føler for å trekke oracle for råd. Earth Wisdom oracle: Nurture, så du trenger nok å heale deg selv fra det du før har opplevd ❤️ Få klarhet i ting. Er det noen du kan snakke med om dette? Anonymkode: 71b40...f7f Tusen takk for dette! ❤️ Jeg siterte bare dette første innlegget, men leste de andre også. Det var mye å ta innover seg her, og føler nok at mye av det kan stemme, men det er likevel tungt å lese svart på hvitt. Jeg har vært alene så lenge, og har jobbet mye med meg selv, men kommer meg liksom ikke noen vei. Jeg prøver å beskytte meg veldig når det kommer til kjærlighet, det føles forferdelig skummelt å skulle åpne opp. Jeg har ikke opplevd så mye som skulle utløst dette, jeg er bare en sart og følsom sjel som ikke har helt troen på at jeg er elskbar. (Derav selflove- og self respekt- kortene, tenker jeg). Derfor kunne det kanskje vært lettere med en venn, for deretter å se om det kunne bli noe dypere enn vennskap på sikt. Men det er mulig du har rett i at dette ikke er det riktige for meg. Jeg føler det er mye rett i at jeg bør fokusere på meg selv en stund først, men samtidig har jeg altså fokusert på meg selv og vært mye alene i mange år nå.. når skal det bli min tur til å finne denne partneren? Heale meg selv, ja absolutt, det har jeg også jobbet med i mange år, og litt på vei er jeg nok, men langtfra der jeg skal være. Så vanskelig alt skal være😔 Det var mye å tenke på her, ja❤️ Tusen takk❤️ Anonymkode: 86164...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #13 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Prøvde IGJEN på ts, et annet oracle. Første kort: forgiveness. Så jeg tror du må tilgi deg selv på et vis? At det som skjedde ikke var din feil, og bearbeide vonde følelser, og når du har fått det til så fikk jeg opp suksess ❤️ Anonymkode: 71b40...f7f Jeg har hatt kjærlighetssorg, som alle andre men føler ikke noe på det nå lenger da så vet ikke helt hva du mener… Anonymkode: dc5b3...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå