AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Kjenner dere noen som har blitt frisk? Hvor lang tid har det tatt? Pasienten jeg kjenner er i veldig bra fysisk form, trener omtrent daglig, spiser suntåler og tåler cellegift bra uten store bivirkninger. Anonymkode: db494...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner dere noen som har blitt frisk? Hvor lang tid har det tatt? Pasienten jeg kjenner er i veldig bra fysisk form, trener omtrent daglig, spiser suntåler og tåler cellegift bra uten store bivirkninger. Anonymkode: db494...ce1 Det heter vel uhelbredelig kreft, men pasienten selv føler seg i bra form til tross for snart to år med cellegift. Ts Anonymkode: db494...ce1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Neppe, men man kan vel leve lenge Anonymkode: b171b...f37 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Det kan ikke jeg svare på. Jeg mistet dessverre min mor for et år siden av kreft, men hadde jeg visst alt jeg vet nå ville jeg gjort ting annerledes. Jeg ville lest «fri fra kreft». Jeg ville sendt henne til en biopat som kunne laget en kur for å optimalisere immunforsvaret hennes. Jeg ville kuttet ut ALL up-mat og holdt karbohydrater til et minimum. Lest meg opp på anti-inflammatorisk livsstil. Videre ville jeg lest mye om kosthold og kreft (gode studier). Legene i Norge har ikke lov å si noe om kosthold. Husker de sa til mamma at det viktigste var at hun spiste, om det så var søt bakst. Det er feil!! Forskning sier at det har mye å si hva man spiser, og det ER mye man kan gjøre selv. Men man må dessverre også finne ut av det selv. For vår del var det kanskje for sent. Dessverre. Håper av hele mitt hjerte at personen du snakker om får mange gode år❤️ Anonymkode: c7288...368 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 Om hen skal bli frisk må det i såfall bli med kirurgisk fjerning av tumor og metastaser. Er det gjort? Anonymkode: 9eeb1...e64 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #7 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om hen skal bli frisk må det i såfall bli med kirurgisk fjerning av tumor og metastaser. Er det gjort? Anonymkode: 9eeb1...e64 Nei ikke enda men de har snakket om det. Prøver ut nye medisiner kontinuerlig på han siden han tåler cellegift bra. Ts Anonymkode: db494...ce1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #8 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Immunterapi? Anonymkode: bf61b...830 Det får ikke pasienter med endetarmskreft og metastaser, fordi det virker ikke på kreften sier onkologene. Ts Anonymkode: db494...ce1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #9 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan ikke jeg svare på. Jeg mistet dessverre min mor for et år siden av kreft, men hadde jeg visst alt jeg vet nå ville jeg gjort ting annerledes. Jeg ville lest «fri fra kreft». Jeg ville sendt henne til en biopat som kunne laget en kur for å optimalisere immunforsvaret hennes. Jeg ville kuttet ut ALL up-mat og holdt karbohydrater til et minimum. Lest meg opp på anti-inflammatorisk livsstil. Videre ville jeg lest mye om kosthold og kreft (gode studier). Legene i Norge har ikke lov å si noe om kosthold. Husker de sa til mamma at det viktigste var at hun spiste, om det så var søt bakst. Det er feil!! Forskning sier at det har mye å si hva man spiser, og det ER mye man kan gjøre selv. Men man må dessverre også finne ut av det selv. For vår del var det kanskje for sent. Dessverre. Håper av hele mitt hjerte at personen du snakker om får mange gode år❤️ Anonymkode: c7288...368 Dette gjelder nok helst før man har fått kreft. Anonymkode: 2bb24...ecd 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #10 Skrevet 16. juni 2023 Må bare nevne en ting. Var jeg som skrev det med biopat og slikt. Mente selvfølgelig det sammen med behandling fra sykehuset.. men dere pårørende må lese dere opp selv. Norske sykehus deler ikke mye nytt som har kommet frem innen kreftforskning. De må være forsiktig for de kan bare følge offisielle råd. Kan også tipse om fbgruppen (og boken) Jane McLelland off label drugs for cancer. men hadde jeg hatt mamma nå, så hadde jeg gjort så mye annerledes. Jeg har virkelig tro på at kreft ikke er en genetisk sykdom, men en metabolsk. Og da kan man ikke bare behandle selve kreften, men også de bakenforliggende årsakene til at den oppstod. Anonymkode: c7288...368
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #11 Skrevet 16. juni 2023 Har aldri hørt at det har gått bra når det har gått så langt Anonymkode: 81b41...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #12 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette gjelder nok helst før man har fått kreft. Anonymkode: 2bb24...ecd Ikke nødvendigvis. Om man fortsetter med samme livsstil som før man fikk kreft så har man samme miljø i kroppen. Og det er jo et miljø kreften oppstod i, altså ikke optimalt. Men selvfølgelig bør man fokusere på dette for å unngå å få kreft. Men når man har fått det så prøver man jo selvfølgelig alt man kan. Anonymkode: c7288...368 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #13 Skrevet 16. juni 2023 Ikke helt det samme siden jeg hadde en annen krefttype, men jeg hadde spredning til lever. Stadium fire altså. Fikk diagnosen for fem år siden og ble kreftfri etter operasjon og cellegift. Anonymkode: 95f56...c93 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #14 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har aldri hørt at det har gått bra når det har gått så langt Anonymkode: 81b41...4a7 Der det er liv, er det håp. Må aldri ta fra noen håpet. Det betyr alt i en slik situasjon. Anonymkode: c7288...368 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #15 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette gjelder nok helst før man har fått kreft. Anonymkode: 2bb24...ecd Overhodet ikke. Sunn og ren mat og trening helst daglig, er det som kan være grunnen til at kreftpasienter overlever og tåler behandlingen bedre, fortalte en kreftlege på tv her en dag Ts Anonymkode: db494...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #16 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ikke helt det samme siden jeg hadde en annen krefttype, men jeg hadde spredning til lever. Stadium fire altså. Fikk diagnosen for fem år siden og ble kreftfri etter operasjon og cellegift. Anonymkode: 95f56...c93 Så flott å høre. Ts Anonymkode: db494...ce1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #17 Skrevet 17. juni 2023 frisk med spredning? Tviler.. Anonymkode: ed655...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #18 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det kan ikke jeg svare på. Jeg mistet dessverre min mor for et år siden av kreft, men hadde jeg visst alt jeg vet nå ville jeg gjort ting annerledes. Jeg ville lest «fri fra kreft». Jeg ville sendt henne til en biopat som kunne laget en kur for å optimalisere immunforsvaret hennes. Jeg ville kuttet ut ALL up-mat og holdt karbohydrater til et minimum. Lest meg opp på anti-inflammatorisk livsstil. Videre ville jeg lest mye om kosthold og kreft (gode studier). Legene i Norge har ikke lov å si noe om kosthold. Husker de sa til mamma at det viktigste var at hun spiste, om det så var søt bakst. Det er feil!! Forskning sier at det har mye å si hva man spiser, og det ER mye man kan gjøre selv. Men man må dessverre også finne ut av det selv. For vår del var det kanskje for sent. Dessverre. Håper av hele mitt hjerte at personen du snakker om får mange gode år❤️ Anonymkode: c7288...368 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Må bare nevne en ting. Var jeg som skrev det med biopat og slikt. Mente selvfølgelig det sammen med behandling fra sykehuset.. men dere pårørende må lese dere opp selv. Norske sykehus deler ikke mye nytt som har kommet frem innen kreftforskning. De må være forsiktig for de kan bare følge offisielle råd. Kan også tipse om fbgruppen (og boken) Jane McLelland off label drugs for cancer. men hadde jeg hatt mamma nå, så hadde jeg gjort så mye annerledes. Jeg har virkelig tro på at kreft ikke er en genetisk sykdom, men en metabolsk. Og da kan man ikke bare behandle selve kreften, men også de bakenforliggende årsakene til at den oppstod. Anonymkode: c7288...368 NEI!!!! Vær så snill! Det verste du kan gjøre som pårørende til en med kreft med spredning er å pushe alskens alternative løsninger. Kreft med spredning kan naturligvis IKKE kureres av en biopat. Det er faktisk en alvorlig tilleggspåkjenning for syke at alle andre skal komme med lettvinte løsninger som dette. Ikke bland deg. La pasienten og legene bli enige om behandlingen. Ikke ødelegg den (eventuelt) siste tiden med å bruke masse tid og penger på tull. En god venninne av meg (svært alternativ) døde som følge av denne alternative tankegangen. Hadde hun hørt på legene så hadde hun levd i dag. Anonymkode: 6ba42...124 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #19 Skrevet 17. juni 2023 Hvordan oppdaget han at han hadde kreft når han følte seg bra form? Anonymkode: da49d...73c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #20 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvordan oppdaget han at han hadde kreft når han følte seg bra form? Anonymkode: da49d...73c Før diagnosen blødde han litt i baken av og til i 6 måneder kanskje, men han trodde det var pga hard avføring eller hemoroider. Han hadde nattesvette av og på de siste årene, men trodde det var varm dyne for han er en varm person som aldri fryser. Han hadde følt seg sliten/trøtt over flere år men trodde det var pga lite søvn fordi han begynte så tidlig på jobb og fordi han er b menneske og våkner til sent om kvelden.(men det var nok også lite søvn som var en del av årsaken) Etter at han begynte med cellegift forsvant mye av disse symptomene, men da fikk han bivirkninger av cellegift som symptomer. Nå er disse borte fordi han tar cellegift tabletter som gir nesten ingen bivirkninger hos han. Han fikk beskjed fra dag 1 av legene at han måtte prioritere trening daglig for å bli friskere og det har han gjort. Tvunget seg til styrketrening eller kondisjon uansett om det var litt eller mye trening. Nå er formen helt normal nesten med matlyst som går opp og ned, og han har aldri vært i så god form fysisk mtp muskelmasse og kondisjon. Kroppen takler å ha svulster og han merker ikke noe særlig til de. Han har også prioritert kosthold og prøvd ut forskjellige kosthold som alt laget fra bunnen av, kun økologisk, minimalt/ikke rødt kjøtt, keto osv. Pga stor vektnedgang har han måttet innlemme litt karbohydrater i kostholdet igjen. Han har det siste året ved siden av cellegift spist ulike tørkede sopper, svartfrøolje, medisinsk cannabis, rå hvitløk, melatonin og Fenbendazone som er tabletter man gir katter som har orm, men forskning viser at det også får kreftsvulster til å krympe.(The Fenben protokole) Legene vet om alt han tar i tillegg til cellegift, og siden han ikke har bivirkninger sier de at han skal fortsette fordi det virker positivt. Ts Anonymkode: db494...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå