AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Noen som har erfaring fra rester i livmor etter fødsel? var inne til en sjekk nå 2 uker etter fødsel pga økende blødning. UL viste litt rester (nesten ingenting) i livmor. Ble allikevel sendt hjem med 2 tabletter cytotec for å svelge. nå kommer spørsmålene, er disse tablettene forenelige med amming? skal man ikke egentlig ta vaginaltabletter? skal jeg ta begge 2 samtidig? var en sykepleier som var ganske lei av jobben sin som ga meg tablettene og sendte meg hjem… Anonymkode: f2f43...d30 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Kona hadde rester etter begge fødsler.. Måtte legges inn for utskrapning Anonymkode: c8b15...c37
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Hadde mye rester som det gikk infeksjon i. Prøvde først med cytotec, fikk fire stk, de skulle tas samtidig rektalt. Men det var jo meg og min situasjon, det trenger ikke være likt for deg. Ring sykehuset og spør. Forøvrig så endte det med utskraping her, alle plager ble borte etter det. Lykke til! Anonymkode: 113ab...e5e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 Jeg hadde det. Dei fjernet det med en «sug» 😂aner ikke hva det heter. Forferdelig. Fikk bare morfin og det hjalp ikke. Hadde fortsatt rester igjen etter det, men de sa at jeg kunne vente og se om det kom ut selv. Og det gjorde det. Jeg ville ikke ta dei tablettene, var livredd for bivirkningene. Sikkert bare flaks at jeg ikke fikk infeksjon.. Anonymkode: e7703...1d6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #6 Skrevet 16. juni 2023 Jeg tok de tablettene for å på en måte ta abort da jeg opplevde en MA (fostrene hadde sluttet å utvikle seg uten at kroppen satte i gang utdrivingen selv). Var på sykehus fordi det var tvillinger. Da tok jeg først fire vaginalt, og da jeg senere måtte ha mer så skulle jeg svelge dem. Anonymkode: eff88...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå