AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Del Skrevet 16. juni 2023 Fikk denne kommentaren av en venninne. Stemmer det? Anonymkode: 83b21...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musken Skrevet 16. juni 2023 #2 Del Skrevet 16. juni 2023 (endret) Obs, feilpost Endret 16. juni 2023 av Musken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 16. juni 2023 #3 Del Skrevet 16. juni 2023 Hilfiger er for meg en litt tacky kopi av Ralph Lauren. Begge masseproduserer varianter av engelsk preppywear. Hilfiger prøver også å være et kredibel hiphop merke. Calvin Klein har jo en historie som designhus og har gjennom tidene ofte hatt samme posisjon som Michale Kors hadde for noen år siden. Dvs. et rimeligere alternativ til dyre designermerker, men ikke billig. I tillegg har de jo vært et veldig sterkt undertøysmerke. Nå er det mye jeans og t-shirts mens Calvin i 80 årene har andre ting å drive med enn å lage klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Del Skrevet 16. juni 2023 Det har jeg aldri tenkt. Men jeg er ikke en som har noe peiling på merker og hva slags rykte merker har, men jeg syns Michael Kors er litt fjortiss og at Tommy hilfiger er mer voksen og stil, og calvin klein helt nøytralt bra merke. Anonymkode: 50393...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå