Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt sammen med en herlig mann som jeg liker utrolig godt. Han fremstår på alle vis som drømmemannen. 
Men det er en ting som skurrer. Han forteller meg og skriver til meg hvor høyt han elsker meg, savner meg osv osv.. og det er såklart kjempeflatterende. Det som er greia er at jeg vet at han har mye ledig fritid. Han kan når som helst spørre meg om vi skal treffes eller når det evt passer for meg å treffes… men det gjør han aldri. 
Jeg er forholdsvis travel og han har sagt at han ønsker å bruke tid på meg men da må det komme fra meg (siden jeg er travel). 
Absolutt alt klaffer mellom oss ellers men jeg føler at jeg maser siden alt intiativ må komme ifra meg ifht å møtes. 
Noen som har vært borti noe lignende? Vi jobber rett i nærheten av hverandre også så det hadde vært naturlig å feks tatt en is i lunsjen nå i sommervarmen osv… jeg synes det er litt rart og jeg har heller ikke lyst til å si til han at han må ta intiativ hvis vi skal møtes, jeg føler at det må han ha lyst til å gjøre selv. 
Kan sier at han vil være sammen med meg resten av livet og savner meg mye… men da tenker jeg: Hvor er du? 
Han kommer på flekken hvis jeg ber han om det så jeg tror ikke han holder på med flere eller holder meg på gress i tilfelle noe annet bedre dukker opp… eller gjør han?

Jeg blir usikker og det liker jeg ikke -det blir litt turnoff.

Anonymkode: 70961...00c

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes du kan si at du ønsker at han tar mer initiativ. Han har jo vært ærlig med deg & sagt at han tenker du må ta initiativ siden du er mer opptatt. Kanskje han føler seg til bry eller er redd for å bli avvist? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil tro at han ikke ønsker å bli oppfattet som masete hvis han til stadig kontakter deg for å forsøke å treffe deg. Du sier det jo selv at han har mye fritid mens du er veldig travel.

Løsning han kom med høres veldig fornuftig ut, nemlig at du tar kontakt når du har både tid og lyst. Han har jo som du også sier alltid tid og lyst når du gir beskjed om at du er ledig.

Her synes jeg du lager et problem av noe som ikke burde være det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Typisk lovebombing... Vær på vakt om du merker manipulerende eller kontrollerende oppførsel etterhvert, eller om han kun kommer til deg på kvelden for sex og aldri gjør noe ordentlig og gøy og givende sammen ute. 

Anonymkode: f0153...d8a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere hatt en relasjon?

Anonymkode: 83e18...eb0

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du er travel. Han har mye fri. 

Høres helt naturlig ut at du sier i fra når du er ledig. Stiller han alltid opp er han jo interessert. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo kjempelurt at du sier i fra når du er ledig, slik at han slipper å spørre annenhver dag og få nei 80% av gangene, og så passet det kanskje for deg den ene dagen han ikke spurte.

Hvis jeg hadde hatt en travel kjæreste, så hadde nok jeg også bedt han gi en lyd når han var ledig. Gjerne litt på forhånd slik at jeg kan ta den alene-fjellturen på søndag i stedet for lørdag hvis det viser seg at han kun kan på lørdag.

Anonymkode: 1c339...c6c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, WhisperingWind said:

Du er travel. Han har mye fri. 

Høres helt naturlig ut at du sier i fra når du er ledig. Stiller han alltid opp er han jo interessert. 

Dette er det eneste rette svaret. Ta deg sammen, ts.

Anonymkode: 135b7...b62

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Typisk lovebombing... Vær på vakt om du merker manipulerende eller kontrollerende oppførsel etterhvert, eller om han kun kommer til deg på kvelden for sex og aldri gjør noe ordentlig og gøy og givende sammen ute. 

Anonymkode: f0153...d8a

Hvordan fikk du dette ut av ts sitt innlegg?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har nettopp blitt sammen med en herlig mann som jeg liker utrolig godt. Han fremstår på alle vis som drømmemannen. 
Men det er en ting som skurrer. Han forteller meg og skriver til meg hvor høyt han elsker meg, savner meg osv osv.. og det er såklart kjempeflatterende. Det som er greia er at jeg vet at han har mye ledig fritid. Han kan når som helst spørre meg om vi skal treffes eller når det evt passer for meg å treffes… men det gjør han aldri. 
Jeg er forholdsvis travel og han har sagt at han ønsker å bruke tid på meg men da må det komme fra meg (siden jeg er travel). 
Absolutt alt klaffer mellom oss ellers men jeg føler at jeg maser siden alt intiativ må komme ifra meg ifht å møtes. 
Noen som har vært borti noe lignende? Vi jobber rett i nærheten av hverandre også så det hadde vært naturlig å feks tatt en is i lunsjen nå i sommervarmen osv… jeg synes det er litt rart og jeg har heller ikke lyst til å si til han at han må ta intiativ hvis vi skal møtes, jeg føler at det må han ha lyst til å gjøre selv. 
Kan sier at han vil være sammen med meg resten av livet og savner meg mye… men da tenker jeg: Hvor er du? 
Han kommer på flekken hvis jeg ber han om det så jeg tror ikke han holder på med flere eller holder meg på gress i tilfelle noe annet bedre dukker opp… eller gjør han?

Jeg blir usikker og det liker jeg ikke -det blir litt turnoff.

Anonymkode: 70961...00c

For rosenrødt. 

AnonymBruker
Skrevet

Han kan ha hatt dårlige erfaringer med "travle" damer. Det er den internasjonale koden for å ikke være interessert nok,til å ta seg tid til å møtes. Noen sånne avvisninger, og så blir det tryggest å la den mest opptatte ta initiativ. Eller liker du at bare han skal foreslå ting, og du skal være den som sier nei, tre av fire ganger?

Anonymkode: 106b0...047

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Der har du forklaringen

Anonymkode: e2093...33d

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon som han. Når dama er så opptatt at man vet det er ekstremt stor sjanse for avvisning hver gang, da blir det fort til at man kutter drastisk ned på invitasjon og telefonsamtaler, da er det like greit å bare gi beskjed om at dama sier ifra når det skulle passe, istedetfor å bli avvist gang på gang

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det han av oss som er travel, og det er løpende avtale mellom oss at han tar kontakt når han har/får ledig tid. Hvis ikke blir det jo jeg som spør hver dag og får mye nei....Det eneste jeg gjør er å si fra hvis jeg blir mye opptatt over flere dager med feks hobby eller familien. Vi kan fortsatt trolig møtes da men med smalt vindu. Kan ikke se hvordan det ellers skal kunne fungere. Han jobber turnus så vi kan ikke avtale faste tidspunkt pr uke heller.

Anonymkode: 7bc16...f80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...