Gå til innhold

Hvem bryr seg mest om utseende menn eller kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring vil jeg si at det lener mest hos kvinner. Hva sier dere?

Anonymkode: 90c62...d71

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

lol, absolutt menn. Ser da ofte kvinner som er med "mindre attraktive menn". 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner bryr seg mest uten tvil

Anonymkode: ca925...96a

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Lykkedykker said:

lol, absolutt menn. Ser da ofte kvinner som er med "mindre attraktive menn". 

Haha, nei det er faktisk omvendt

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro kvinner bryr seg mest om det, men begge bryr seg nok om utseende generelt

Anonymkode: 0a62c...00a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som en vis "anonym" sa en gang. Menn blir forelsket i det de ser, kvinnfolk blir forelsket i det de hører. Eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok kvinner som bryr seg mest om det, det kan YouTube eksperimenter og Tinder data også bekrefte

Anonymkode: a79e8...be2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (1 minutt siden):

kvinnfolk blir forelsket i det de hører

Er du seriøs?

Anonymkode: d5940...1b4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror det er større individuelle ulikheter her enn at det går på kjønn. Hva som er attraktivt varierer også veldig individuelt. 

• Nyttig 2
Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du seriøs?

Anonymkode: d5940...1b4

Herrefred, det er da bare et uttrykk. Tror resten var: Det er grunnen til at kvinnfolk sminker seg, og menn lyver.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei,det er det så absolutt ikke.

Anonymkode: b853b...b12

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke noe fasit i dette, men hvis vi skal prøve å generalisere dette, er det kvinner som bryr seg mest

Anonymkode: 27ab8...13f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner bryr seg mest om eget utseendet. 

Menn bryr seg mest om kvinners utseendet

Anonymkode: da685...839

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner bryr seg mest om eget utseende, og mindre om menns utseende. Menn bryr seg mest om kvinners utseende, og mindre om eget utseende. Ikke at det henger på greip i det hele tatt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Vel, kvinner bryr seg mest om eget utseende. Menn bryr seg mest om utseendet hos kvinner.

Sånn generelt sett da, så er det selvfølgelig "avvik" fra dette.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Såklart det er menn, menn kommer jo hele tiden her inne drassende med den statistikken som viser at menn uansett alder foretrekker 18-åringer fremfor damer på egen alder. Og at det derfor er helt okei at de ønsker seg yngre damer, og ikke synes voksne kvinner er så interessante. 

Anonymkode: 1c4dc...d49

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kvinner bryr seg mest om eget utseende, og mindre om menns utseende. Menn bryr seg mest om kvinners utseende, og mindre om eget utseende. Ikke at det henger på greip i det hele tatt.

Henger ikke det på greip? Kvinner bryr seg om eget utseende fordi menn er visuelle vesener, og derfor vil det være viktigere for en kvinne å se bra ut for å skaffe seg en partner. For kvinner, som ikke er like opptatt av utseendet, vil derfor dette bli mindre prioritert av menn. 

Dersom kvinner var mer kresne på utseendet til mannfolk ville de ha blitt nødt til å bry seg mer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kvinner bryr seg mest om eget utseendet. 

Menn bryr seg mest om kvinners utseendet

Jeg bryr meg mest om menns utseende, jeg. Men jeg bør jo se skapelig ut for å kapre en ordentlig lekker mann, men det er instrumentelt og underordna det faktum at jeg er en hund etter vakre menn.

Anonymkode: fe469...826

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bryr meg mest om menns utseende, jeg. Men jeg bør jo se skapelig ut for å kapre en ordentlig lekker mann, men det er instrumentelt og underordna det faktum at jeg er en hund etter vakre menn.

Anonymkode: fe469...826

Sminker du deg, fikser håret med stylingprod/frisør? Shaver kroppshår? 
alt det der er ting de fleste menn hopper over

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Henger ikke det på greip? Kvinner bryr seg om eget utseende fordi menn er visuelle vesener, og derfor vil det være viktigere for en kvinne å se bra ut for å skaffe seg en partner. For kvinner, som ikke er like opptatt av utseendet, vil derfor dette bli mindre prioritert av menn. 

Dersom kvinner var mer kresne på utseendet til mannfolk ville de ha blitt nødt til å bry seg mer. 

Kvinner kler seg for andre kvinner. Moten for kvinner er ikke det menn liker... kremt, kremt, momjeans. Hadde kvinner kledd seg kun for menn, så hadde alle gått rundt i en liten svart kjole, stramme lowcut jeans og røde lepper. 

Anonymkode: aa580...520

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...