AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Hvordan i all verden gjør dere det når dere skal ut? Min første sommer med astmamedisin i gassform, og meldt over 30 grader her nå. Hjemme kan jeg jo ha den i kjøleskapet. Men om så jeg bare skal på butikken må jeg ha med anfallsmedisinen. Og jobb og alt. Anonymkode: e35ab...dfd
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Liten kjøleboks, kjøpes både på HM home og diverse interiørbutikker. Eller høre med apoteket om de har noen tips. Anonymkode: 5a5fb...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Kjølemappe fra apoteket? Anonymkode: fe105...f0b 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Liten termoveske og mellom to bokser drikke. Så er du klar for både medisinbruk og at du blir tørst. Be arbeidsplassen om å kjøpe kjøleskap, eller lån plass i kantine-kjøleskapet. Anonymkode: e5a3e...476 1
solmåneogstjerner Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 Jobben har vel kjøleskap? Hvis ikke kan det kjøpes inn, er jo flere grunner til å ha det, oppbevaring av niste og drikke. Du kan kjøpe små kjøleposer på apotek som ihvertfall er beregnet på insulin. Du kan også kjøpe matboks eller matpose som du kan ha fryseelement inni. Jeg har flere sånne, de holder ihvertfall maten kald i mange timer. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #6 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 16.13): Kjølemappe fra apoteket? Anonymkode: fe105...f0b Hadde jeg aldri hørt om - tusen takk for tipset! Hatt dårlig samvittighet for ikke å ha gitt tilbakemelding i tråden, men hatt god nytte av flere av rådene her i somme, takk! Anonymkode: e35ab...dfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå