AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Har chattet med en dame en stund nå og hun er noe eldre enn meg. Vi har enda ikke møttes. Vi ble fort enige om at det kun var for sexens sin skyld, i og med at hun er såpass mye eldre. Nå sier hun at hun nøler med å møte meg pga. at hun er redd for at hun skal like meg for godt, altså få følelser. Hun har også sluttet å initere samtale, når hun vanligvis ofte tok kontakt på Snapchat. Hender det at dere damer trekker dere unna, hvis dere får følelser og er redde for å evt. bli såret, siden hun vet at det ikke kan til å bli dere to uansett? Anonymkode: 85d77...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Ja jeg trekker meg unna hvis jeg skjønner at vi ikke søker det samme. Det gjør ikke dere så da må du respektere at hun ikke vil møtes lenger. Anonymkode: 7744a...16e 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 On 6/16/2023 at 12:55 PM, AnonymBruker said: Har chattet med en dame en stund nå og hun er noe eldre enn meg. Vi har enda ikke møttes. Vi ble fort enige om at det kun var for sexens sin skyld, i og med at hun er såpass mye eldre. Nå sier hun at hun nøler med å møte meg pga. at hun er redd for at hun skal like meg for godt, altså få følelser. Hun har også sluttet å initere samtale, når hun vanligvis ofte tok kontakt på Snapchat. Hender det at dere damer trekker dere unna, hvis dere får følelser og er redde for å evt. bli såret, siden hun vet at det ikke kan til å bli dere to uansett? Anonymkode: 85d77...2e0 Typisk dame-oppførsel det der. Sexen er viktigere for deg enn for henne, så hun avslutter når du har vist interesse men uten at hun har gitt deg noe Anonymkode: 9186e...9a6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 Trekker meg unna når jeg vil jeg. Slett og blokker. Ikke alltid det er annen grunn enn at jeg mistet interessen og det kan skje når som helst. Anonymkode: 3342e...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå