Gå til innhold

Er du normal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke ordet "normalt" jeg. .

Bruker heller spesiell/sær.

Skjønt å definere hva som er spesielt/sært er vanskelig.

Alle er spesielle på sin måte, men er de spesielle i forhold til andre?

Jeg har kidnappet 5 stykker. Er dette "normalt"?

Skrevet

tja, mentalt sjuk i perioder,men det er jo blitt ganske vanlig egentlig.

eh...hva er normal?

Når det gjelder tv som nevnes har jeg sett tv under 45 minutter hele desember og frem til nå!

Skrevet

Kanskje jeg er så unormal at jeg er blitt normal igjen :Nikke:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg anser meg som en fullstendig normal person, kanskje med unntak av perioder med mental sjukdom. Men i de periodene har jeg absolutt ingen problemer med å innse at jeg beveger meg laangt bort fra det som kan kalles normalt :ler: . Men jeg tror de fleste oppfatter meg som litt sær. I beste fall. Jeg skjønner egentlig ikke hva det er jeg gjør som gjør at jeg blir oppfattet slik. Men bl.a. eksen min sa at grunnen til at han likte meg, var fordi at jeg var annerledes. Det samme har jeg hørt fra venner. Men er det bra å være annerledes da? Jeg tror jeg hadde foretrukket å være helt ordinær og ikke skille meg ut, men av en eller annen grunn får jeg ikke det helt til.

Skrevet

Har vel ein temmeleg unormal humor...

Skrevet

Hmmm...

Jeg har 8 barn selv om jeg er ateist. Det er visst fryktelig unormalt har jeg skjønt... :ler:

Praktiserer også "ekstremt alternative fødsler" som de sier i reklamen. I hverfall mener de fleste andre det. ;):ler:

Skrevet

Jeg er vel normal på noen områder og unormal på andre tenker jeg... Men jeg liker meg selv for det jeg ;)

Skrevet

Normalt er vel relativt. Jeg ser vel mer eller mindre normal ut av og til utenpå i følge andre. Ikke en som folk snur seg etter på gata. Men inni... :sjarmor:

Jeg liker ikke Sushi, kan bruke 2 timer på å sminke meg for å gå til postkassa, planlegger å ikke planlegge for mye, har flere psykiatriske diagnoser, dusjer gjerne 2-4 ganger om dagen (med lyset av og radio på), må skifte sko og jakke i bilen når jeg har kommet fram fordi jeg har "kjørejakke" og "kjøresko" om vinteren, jeg får angst av elektriske apparater med røde lys på, jeg liker å spille Yatzy med mamma og jeg hadde lyst til å bli rørlegger selv om jeg har noia for bakterier og møkk.

Jeg vet ikke jeg.. er jeg normal?

Skrevet

Jeg anser ikke meg selv som så veldig normal.

Skrevet

jeg er litt rar.

jeg tenker tanker ingen andre tenker og ler når alle andre ikke gjør det av vitser.

Skrevet

Er sikkert normal på noen måter og unormal på andre måter, tenker jeg. Alle er unormale og alle er normale....

Skrevet (endret)
*snur og løper ut igjen*

*Tar tak i deg, tar deg tilbake og sier:* Cooommeee jooinn usssssssss!!

Er du normal eller unormal?

Jeg er ikke normal. For eksempel har jeg ikke TV og mener at det å følge med på nyheter gjør at man lærer mindre om virkeligheten enn ved å la være. og er frenetisk opptatt å ha færrest mulig ting, så jeg gir vekk mye til Fretex

Så jeg er egentlig ganske unormal :P

Hvordan er det med deg?

Ja, jeg vet, men jeg kjeder meg så utrolig intenst akkurat nå :-/

Noen ganger tror jeg er fullstendig gal, men jeg er normal er jeg redd. Jeg er også opptatt med å ha få ting. Ameterialistisk moralist liker jeg å kalle det. Tror på å bry seg om miljøet, at jeg egentlig ikke eier noe, og at jeg blir en sterkere og finere menneske ved å leve så mye utifra meg selv og mine egne handlinger. Har hatt et par sære perioder hvor jeg har kastet mye på en gang.. Men jeg har blitt litt..um.. bedre i det siste.

Tror egentlig TV er fint noen ganger, men tror man kommer lenger med å lese en del universitet pensum enn å se på nyheter ja. Men det er jo god underholdning noen ganger. Massedrap og katastrofer. Mmmm ;)

Endret av pace
Skrevet

Jeg er ufattelig normal. At jeg, som alle andre er unik, finner jeg lite bemerkelsesverdig i denne sammenheng.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg er nok ganske så normal tror jeg, selv om jeg sikkert er litt unormal på enkelte områder

:sjarmor:

Skrevet (endret)

Jeg er absolutt IKKE normal! Ganske sær faktisk. Og det har jeg fått flere bekreftelser på. :ler:

Endret av Tusseline
Skrevet
Jeg er unik. Dét er helt normalt.

Kan jeg aldri tenke meg  :ler:

jeg ser ikke Hotel Cæsar.

Tja. Noen vil vel synes jeg er litt sær, sikkert.

Selv bruker jeg ikke så mye tid til å tenke over det. Jeg er meg fra innerst til ytterst, og trives med det.

Kanskje jeg er så unormal at jeg er blitt normal igjen :Nikke:

Jeg anser ikke meg selv som så veldig normal.

jeg er litt rar.

jeg tenker tanker ingen andre tenker og ler når alle andre ikke gjør det av vitser.

Jeg er absolutt IKKE normal! Ganske sær faktisk. Og det har jeg fått flere bekreftelser på. :ler:

:roll::roll::roll:

Gjest TomKrus
Skrevet

Relativt sett til meg selv er jeg gjennomsnittlig.

Skrevet

Normal, men langt i fra kjedelig.

Spesiell på min måte, sånn som alle er på sin måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...