Gjest Ananas Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Er du normal eller unormal? Jeg er ikke normal. For eksempel har jeg ikke TV og mener at det å følge med på nyheter gjør at man lærer mindre om virkeligheten enn ved å la være. Og så har jeg en sterkt avvikende seksualhistorie, og en psykiatrisk diagnose (hm tre stykker, faktisk.) Jeg bruker ikke sjampo og er frenetisk opptatt å ha færrest mulig ting, så jeg gir vekk mye til Fretex Så jeg er egentlig ganske unormal Hvordan er det med deg? Ja, jeg vet, men jeg kjeder meg så utrolig intenst akkurat nå :-/
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Jeg er unik. Dét er helt normalt.
Gjest LoisLane Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Jeg er så normal og kjedelig at det grenser til det unormale. Hm. Hva har du imot shampo, Ananas?
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Jeg anser meg som helt normal .. men vet jo ikke om andre er enig.
Nita Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 Normal :klø: vel kjæresten min sier jeg er gal men på en positiv måte .....og jeg bruker shampo
Orestes Skrevet 10. januar 2006 #9 Skrevet 10. januar 2006 Normal? Hvem søren er det, egentlig? Alle? Ingen? Folk er mer like, og forskjellige, enn hva man tror. Jeg vet ikke om jeg ville brukt uttrykket "normal" om meg selv. "Tilsynelatende ordinær", kanskje. Men på innsiden er jeg like sprø som de fleste andre.
Gjest Ananas Skrevet 10. januar 2006 #10 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Ingen andre som er unormale?? :-D Nei altså ... dette med sjampo. Det blir reint bare med vann også. Og med bare vann så får jeg ikke så tørr hodebunn heller. Vanligvis har jeg 3-4 cm langt hår og dusjer 1-3 ganger om dagen, det er mulig det å ikke bruke sjampo funker best da. Endret 10. januar 2006 av Ananas
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #13 Skrevet 10. januar 2006 Jeg får høre at jeg ikke er normal, så da er jeg vel ikke det
Gjest Bellatrix Skrevet 10. januar 2006 #14 Skrevet 10. januar 2006 Normal? :klø: Tja. Jeg bruker shampo, men jeg liker hverken øl, fiskeboller eller champagne. Jeg spiser frokost hver dag (noen ganger litt ut på dagen, men det er en annen sak...), men jeg har ikke jobb, lappen eller hund. Jeg har tv, vhs og dvd, men jeg ser ikke Hotel Cæsar.
Orestes Skrevet 11. januar 2006 #15 Skrevet 11. januar 2006 men jeg ser ikke Hotel Cæsar. ← Din frik!
Gjest Bellatrix Skrevet 11. januar 2006 #16 Skrevet 11. januar 2006 Din frik! ← Ja, jeg vet jeg er litt gal.
Gjest Miloine Skrevet 11. januar 2006 #17 Skrevet 11. januar 2006 Ja, jeg er gal men ikke sinnsyk! på den annen side har jeg ingen papirer på at jeg er frisk heller da, men det betyr vel at jeg er normal
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #18 Skrevet 11. januar 2006 Absolutt normal vil jeg si... (Har noen som påstår det ikke er tilfelle, men det er kun "bygdefolk" hjemme som påstår fordi jeg ikke er nøyaktig som dem)
Saeria Skrevet 11. januar 2006 #19 Skrevet 11. januar 2006 Tja. Noen vil vel synes jeg er litt sær, sikkert. Selv bruker jeg ikke så mye tid til å tenke over det. Jeg er meg fra innerst til ytterst, og trives med det.
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #20 Skrevet 11. januar 2006 Jeg er så sær at jeg bruker dreadshampo som stinkø! Og den bruker jeg skjeldent også men håret mitt lukter godteri, så det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå