AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Merkelig opplevelse. Har vært litt å badet på stranda + basseng med ungene den siste tiden. Har tidligere trimmet håret på bryst/underarmer og barbert ryggen. Men nå denne sommeren har jeg gitt faen i å barbere ryggen/skuldre, og bare latt det gro. Herre så sexy jeg har følt meg. Jeg skjønner at jeg ikke er mer sexy, men den følelsen. Når jeg nå ser alle mannfolka med glattbarbert rygg, så tenker jeg bare «hehe, det der gidder ikke jeg styre med». Og får en sånn merkelig tilfredsstillelse av det. Det rare er at jeg også har fått mer kontakt med andre enslige kvinner dette året en før. Får meg til å tenke: Ok, hår på ryggen = mindre sexy. Men egen selvfølelse = mere sexy. Og selvfølelsen veier mer enn det rent visuelle? Andre med liknende erfaringer? Anonymkode: 7ffdb...548 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Menn har mer hår på kroppen fra naturen side, og ikke alle synes dette er ekkelt eller feil på noen måte. Selvtillit er definitivt tiltrekkende, og for mange er ikke hår på kroppen noen dealbreaker. Anonymkode: cba28...52b 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Min eksmann hadde lite hår på bryst/rygg og det var helt ok. Min nåværende har veldig mye hår på bryst, skuldre og rygg og jeg liker det også. Jeg ville ikke likt at han begynte å styre med å vokse kroppen for å få bort håret, det er for meg "femi/turnoff". Anonymkode: 52164...42d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 42e17...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå