AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Del Skrevet 16. juni 2023 Hei fininger! Jeg har langt hår men lite volum. Noen som vet om produkter jeg kan bruke for å få mere volum? Tenker typ en rettetang eller hårspray eller lignende. Takk for svar ❤️ Anonymkode: 8b82f...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 16. juni 2023 #2 Del Skrevet 16. juni 2023 Har du rundbørste og hårføner ? Se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Del Skrevet 16. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei fininger! Jeg har langt hår men lite volum. Noen som vet om produkter jeg kan bruke for å få mere volum? Tenker typ en rettetang eller hårspray eller lignende. Takk for svar ❤️ Anonymkode: 8b82f...e4a Dytt Anonymkode: 8b82f...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei fininger! Jeg har langt hår men lite volum. Noen som vet om produkter jeg kan bruke for å få mere volum? Tenker typ en rettetang eller hårspray eller lignende. Takk for svar ❤️ Anonymkode: 8b82f...e4a Sebastian volupt serien er fabulous 😃 Anonymkode: f059e...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå