AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Hun får nå 1500 kr i uken til å bruke på seg selv til hva hun vil. Hun ønsket nå mer, for hun føler ikke det er nok for å kjøpe seg klær/sko og slikt spesielt nå som det er behov for mer lette klær. Det meste av pengene går til frisør, negler, vipper og slikt. Hun pleier å få mer innimellom om hun går ned noe i vekt, siden hun er litt tykk. Men hvor mye burde hun få? Jeg bruke ikke så mye som henne, men så er ikke frisør like dyrt for meg. Og om jeg har lyst på noe så kan jeg kjøpe det når jeg vil, siden det jo egentlig er mine penger. Men hun har jo ikke inntekt annet enn ukelønnen. Men trenger innspill på hvor mye som er rimelig. Anonymkode: 53243...7ea 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Selv om dette bare er trolling håper jeg damer med en romantisk drøm om å være hjemmeværende leser det Anonymkode: c31f4...ce0 33 3 12
c_buk Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun får nå 1500 kr i uken til å bruke på seg selv til hva hun vil. Hun ønsket nå mer, for hun føler ikke det er nok for å kjøpe seg klær/sko og slikt spesielt nå som det er behov for mer lette klær. Det meste av pengene går til frisør, negler, vipper og slikt. Hun pleier å få mer innimellom om hun går ned noe i vekt, siden hun er litt tykk. Men hvor mye burde hun få? Jeg bruke ikke så mye som henne, men så er ikke frisør like dyrt for meg. Og om jeg har lyst på noe så kan jeg kjøpe det når jeg vil, siden det jo egentlig er mine penger. Men hun har jo ikke inntekt annet enn ukelønnen. Men trenger innspill på hvor mye som er rimelig. Anonymkode: 53243...7ea Neste gang du skal trolle så kan du jo dra på litt mer da, så det i det minste blir litt underholdende. 18 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 Faktisk dårligste trollingen så langt i år. Anonymkode: 5120c...838 13 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #6 Skrevet 16. juni 2023 Jeg får 6500 kroner i ukelønn av å være hjemmeværende, så du betaler altfor lite. Skjerpings!!! Anonymkode: aa6a0...b7d 6
Maskinfører Skrevet 16. juni 2023 #7 Skrevet 16. juni 2023 (endret) Troll men var litt artig da får liksom mere ukelønn når hun slanker seg Endret 16. juni 2023 av Maskinfører 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #8 Skrevet 16. juni 2023 Hvorfor er hun hjemmeværende? Siden hun ikke får stønad høres det ut som et valg dere to har tatt. Og da bør du har råd til det. Har du ikke råd til mer enn 1500 i uken bør hun få seg jobb. Anonymkode: d0e89...ee8 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #9 Skrevet 16. juni 2023 Du burde ha stoppet etter de to første setningene, da hadde du kanskje klart å lure noen. "Frisør, negler og vipper og slikt" + klær koster mye mer enn 1500 kr i uka, så allerede her begynte det å bli mer enn tvilsomt. Når du da også drar på med at hun får mer klær om hun blir tynnere, så sørget du for å fjerne siste rest av troverdighet. Bedre lykke neste gang. Anonymkode: e6705...c44 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #10 Skrevet 16. juni 2023 Det er ikke trolling, men kan vel være ærlig å si at jeg er kona. Men vil bare se om andre var enige om jeg burde få mer eller ikke. Jeg klarer ikke gå ned i vekt akkurat nå. Men jeg vurderer å begynte å fikse neglene hjemme selv, men er litt innkjøp da. Mannen dekker andre utgifter for meg som medisiner, såpe, sjampo og slikt. Men hudprodukter og håroljer og slikt må jeg betale selv. Gaver og slikt går også av ukelønna mi. Og han har bursdag snart og ønsker seg gave til 4000 kr. Jeg har sykdom så jobber ikke pga det, jeg gikk på nav en stund men var mye krav og jeg ble dårlig av det. Så mannen min ville jeg skulle slutte, siden han har råd til å forsørge meg. Vi får barnetrygd da men. Anonymkode: 53243...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #11 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er hun hjemmeværende? Siden hun ikke får stønad høres det ut som et valg dere to har tatt. Og da bør du har råd til det. Har du ikke råd til mer enn 1500 i uken bør hun få seg jobb. Anonymkode: d0e89...ee8 Dette er et valg TS har tatt i fantasien sin. Jeg gjetter at vedkommende har tatt ferie og kjeder seg. Eller ikke har noen jobb og gjerne skulle ha vært pengesterk nok til å forsørge en underdanig kone som kan bestikkes/presses til å bli slankere. Anonymkode: e6705...c44 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #12 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke trolling, men kan vel være ærlig å si at jeg er kona. Men vil bare se om andre var enige om jeg burde få mer eller ikke. Jeg klarer ikke gå ned i vekt akkurat nå. Men jeg vurderer å begynte å fikse neglene hjemme selv, men er litt innkjøp da. Mannen dekker andre utgifter for meg som medisiner, såpe, sjampo og slikt. Men hudprodukter og håroljer og slikt må jeg betale selv. Gaver og slikt går også av ukelønna mi. Og han har bursdag snart og ønsker seg gave til 4000 kr. Jeg har sykdom så jobber ikke pga det, jeg gikk på nav en stund men var mye krav og jeg ble dårlig av det. Så mannen min ville jeg skulle slutte, siden han har råd til å forsørge meg. Vi får barnetrygd da men. Anonymkode: 53243...7ea Du får vel enten aap, uføretrygd eller annen stønad?? Anonymkode: d0e89...ee8 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #13 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke trolling, men kan vel være ærlig å si at jeg er kona. Men vil bare se om andre var enige om jeg burde få mer eller ikke. Jeg klarer ikke gå ned i vekt akkurat nå. Men jeg vurderer å begynte å fikse neglene hjemme selv, men er litt innkjøp da. Mannen dekker andre utgifter for meg som medisiner, såpe, sjampo og slikt. Men hudprodukter og håroljer og slikt må jeg betale selv. Gaver og slikt går også av ukelønna mi. Og han har bursdag snart og ønsker seg gave til 4000 kr. Jeg har sykdom så jobber ikke pga det, jeg gikk på nav en stund men var mye krav og jeg ble dårlig av det. Så mannen min ville jeg skulle slutte, siden han har råd til å forsørge meg. Vi får barnetrygd da men. Anonymkode: 53243...7ea Kan vel legge til at han sparer litt pensjon til meg også og jeg eier 50% av huset selv om jeg ikke har vært med på kjøpet. Anonymkode: 53243...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #14 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke trolling, men kan vel være ærlig å si at jeg er kona. Men vil bare se om andre var enige om jeg burde få mer eller ikke. Jeg klarer ikke gå ned i vekt akkurat nå. Men jeg vurderer å begynte å fikse neglene hjemme selv, men er litt innkjøp da. Mannen dekker andre utgifter for meg som medisiner, såpe, sjampo og slikt. Men hudprodukter og håroljer og slikt må jeg betale selv. Gaver og slikt går også av ukelønna mi. Og han har bursdag snart og ønsker seg gave til 4000 kr. Jeg har sykdom så jobber ikke pga det, jeg gikk på nav en stund men var mye krav og jeg ble dårlig av det. Så mannen min ville jeg skulle slutte, siden han har råd til å forsørge meg. Vi får barnetrygd da men. Anonymkode: 53243...7ea Kom deg tilbake på Nav. Anonymkode: f29f4...939 4
BobbySocks Skrevet 16. juni 2023 #15 Skrevet 16. juni 2023 Jeg skulle hatt ca 42000 utbetalt i måneden for å gå hjemme. 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #16 Skrevet 16. juni 2023 Hvis det virkelig stemmer at mannen din ville du skulle slutte på nav - selvom du er syk- så du sitter uten stønad… så må han betale deg det du ville fått i uføretrygd. Noe annet er rett og slett helt urimelig. Anonymkode: d0e89...ee8 5 1
Snok1 Skrevet 16. juni 2023 #17 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men trenger innspill på hvor mye som er rimelig. 0,- er rimelig. Da vil hun begynne å jobbe og blir en selvstendig og emansipert kvinne som tar vare på seg selv og sine interesser. Dette rådet er til de beste for alle i paret, og er dessuten gratis. 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #18 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det virkelig stemmer at mannen din ville du skulle slutte på nav - selvom du er syk- så du sitter uten stønad… så må han betale deg det du ville fått i uføretrygd. Noe annet er rett og slett helt urimelig. Anonymkode: d0e89...ee8 Trygd + evt forsikring Anonymkode: d0e89...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #19 Skrevet 16. juni 2023 BobbySocks skrev (Akkurat nå): Jeg skulle hatt ca 42000 utbetalt i måneden for å gå hjemme. Det er vel ikke rimelig. Han betaler jo alt å sparer for meg til pensjon. Anonymkode: 53243...7ea
Ugresset Skrevet 16. juni 2023 #20 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hun får nå 1500 kr i uken til å bruke på seg selv til hva hun vil. Hun ønsket nå mer, for hun føler ikke det er nok for å kjøpe seg klær/sko og slikt spesielt nå som det er behov for mer lette klær. Det meste av pengene går til frisør, negler, vipper og slikt. Hun pleier å få mer innimellom om hun går ned noe i vekt, siden hun er litt tykk. Men hvor mye burde hun få? Jeg bruke ikke så mye som henne, men så er ikke frisør like dyrt for meg. Og om jeg har lyst på noe så kan jeg kjøpe det når jeg vil, siden det jo egentlig er mine penger. Men hun har jo ikke inntekt annet enn ukelønnen. Men trenger innspill på hvor mye som er rimelig. Anonymkode: 53243...7ea Drittsekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå