AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #41 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, Jeg som mann lurer på en ting. Hvorfor har de fleste kvinner(ungekvinner spesielt) begynt å gå uten bh under toppen slik at man kan se både stive nipler og ofte er toppene så gjennomsiktig at man kan se puppene. Det var veldig mye av dette f.eks nå når jeg var på pstereo. Kanskje jeg er litt gammeldags men mitt inntrykk er at de fleste kvinner ønsker å skjule puppene sine, så hvorfor har de så synelig nå? Er det fordi BH er ubehagelig å gå med? Er det for å vise frem kroppen? Anonymkode: f1432...805 Som de fleste menn her på KG (dessverre), du er en "raring" uten noe særlig utviklede sosiale antenner. 🙄 Anonymkode: 799e8...29c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. juni 2023 #42 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som de fleste menn her på KG (dessverre), du er en "raring" uten noe særlig utviklede sosiale antenner. 🙄 Anonymkode: 799e8...29c Du må da ikke være så streng med mannen som lurer på ting? Og du snakker om sosiale antenner😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #43 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som de fleste menn her på KG (dessverre), du er en "raring" uten noe særlig utviklede sosiale antenner. 🙄 Anonymkode: 799e8...29c Krenket og trigget samtidig, det er godt gjort. Hvilken mann i livet ditt har vært slem mot deg? En utro eks eller en uprofesjonell sjef kanskje? Anonymkode: 20849...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #44 Del Skrevet 16. juni 2023 Andro skrev (1 time siden): Du kan prøve å gå med stramme stropper og spiler selv en varm sommerdag, og vurdere om du syns det er noe som er komfortabelt å fortsette med, ts. Man går uten BH fordi det er komfortabelt. Ingen går uten BH "for å vise fram" noe. Det ser du fordi de har klær på seg. Vi er alle nakne under klærne, og det finnes ingenting kritikkverdig ved å eie en kropp. Å seksualisere andres blotte eksistens, slik ts gjør, det er derimot ganske ekkelt. Hei, ts her. Alltid ute etter å lære. kan du gjerne vise meg hvordan jeg skulle formulert spørsmålet for at det ikke skulle vært seksualisert? Anonymkode: f1432...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #45 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Som de fleste menn her på KG (dessverre), du er en "raring" uten noe særlig utviklede sosiale antenner. 🙄 Anonymkode: 799e8...29c Det er ok for meg å være en raring, det lever jeg godt med Håper du en dag kanskje lærer deg å være med åpen og forståelsesfull så kanskje du også kan få deg kjæreste en dag Anonymkode: f1432...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #46 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ok for meg å være en raring, det lever jeg godt med Håper du en dag kanskje lærer deg å være med åpen og forståelsesfull så kanskje du også kan få deg kjæreste en dag Anonymkode: f1432...805 Hilsen ts Anonymkode: f1432...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #47 Del Skrevet 16. juni 2023 Bamseklemmer skrev (32 minutter siden): Du må da ikke være så streng med mannen som lurer på ting? Og du snakker om sosiale antenner😇 Du som er en av de få fornuftige her inne med penis ..... Les HI sakte en gang til, og legg merke til hvordan spørsmålene er stilt og ikke minst formulert. Og les gjerne "litt mellom linjene", du virker som du har evner til det . Detter er ingen gjennomsnittsmann nei. (TS altså). Anonymkode: 799e8...29c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #48 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du som er en av de få fornuftige her inne med penis ..... Les HI sakte en gang til, og legg merke til hvordan spørsmålene er stilt og ikke minst formulert. Og les gjerne "litt mellom linjene", du virker som du har evner til det . Detter er ingen gjennomsnittsmann nei. (TS altså). Anonymkode: 799e8...29c Hva mener du med det? hilsen ts Anonymkode: f1432...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. juni 2023 #49 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du som er en av de få fornuftige her inne med penis ..... Les HI sakte en gang til, og legg merke til hvordan spørsmålene er stilt og ikke minst formulert. Og les gjerne "litt mellom linjene", du virker som du har evner til det . Detter er ingen gjennomsnittsmann nei. (TS altså). Anonymkode: 799e8...29c Takk du som synes jeg har en fornuftig penis😅 Joda, litt enig meg deg.. tråden var kanskje litt tynn, siden det har en naturlig forklaring å ha puppene løs under t-skjorta. Men noen må jo ha det inn med t-skje🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #50 Del Skrevet 16. juni 2023 Reign skrev (2 timer siden): Fordi det er trendy. Alle andre svar er en løgn. Takk og lov, her kom det heldigvis en mann inn og kunne svare for alle kvinner! Anonymkode: f3ea3...a60 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #51 Del Skrevet 16. juni 2023 Bh er ekstremt ubehagelig. Det er stålstenger under puppene og cup'er som presser på brystenes forside, og stropper som kan gnage i skuldrene og gir hodepine og nakkesmerter. De fleste damer tar av seg bhen så fort de kommer hjem fra jobb, og flere og flere velger å gå uten bh i offentligheten også nettopp fordi det er så ubehagelig og fordi kvinner ikke lenger i like stor grad som før skammer seg over kroppen sin. Kvinner vil også leve og være frie og ikke underkues lenger. Vi vil bare få være oss selv og ha det bra uten å bli plaget. Du ser ikke stive nipler, du ser normale brystvorter som sin hovedfunksjon er å være matkanal for spebarn. Slutt å seksualisere kvinners ammeapparat i ikke-seksuelle settinger. Anonymkode: e0705...35a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #52 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, ts her. Alltid ute etter å lære. kan du gjerne vise meg hvordan jeg skulle formulert spørsmålet for at det ikke skulle vært seksualisert? Anonymkode: f1432...805 F eks heller postet tråden i en annen forumdel enn "Seksualitet"....? 🙄 Og ikke dratt inn "stive nipler" og "vise seg frem" Anonymkode: e0705...35a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #53 Del Skrevet 16. juni 2023 Hører denne tråden her virkelig til på «seksualitet»? Anonymkode: c46e3...a19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #54 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): F eks heller postet tråden i en annen forumdel enn "Seksualitet"....? 🙄 Og ikke dratt inn "stive nipler" og "vise seg frem" Anonymkode: e0705...35a Helt enig. For en latterlig tråd. Anonymkode: c46e3...a19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #55 Del Skrevet 16. juni 2023 Det ikke jeg fatter er hvordan dere tenker ; bryster er jo erogene soner men fremdeles klager dere på at andre seksualiserer dem? Hæ? Og hvordan kan det bli spennende å kle av seg med partner om man viser fram alt man har til alle som vil se? Anonymkode: 982b9...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #56 Del Skrevet 16. juni 2023 Andro skrev (2 timer siden): Du kan prøve å gå med stramme stropper og spiler selv en varm sommerdag, og vurdere om du syns det er noe som er komfortabelt å fortsette med, ts. Man går uten BH fordi det er komfortabelt. Ingen går uten BH "for å vise fram" noe. Det ser du fordi de har klær på seg. Vi er alle nakne under klærne, og det finnes ingenting kritikkverdig ved å eie en kropp. Å seksualisere andres blotte eksistens, slik ts gjør, det er derimot ganske ekkelt. Syntes det er en dårlig unnskyldning at de er ukomfortable. Det finnes masse komfortable bh’er, spileløse også. Jeg har selv 75H i størrelse og foretrekker «sportsbh» men ikke de stramme. De på lindex, de er som en kort tanktop form men som holder puppene på plass og har padding uten at det er unomfortabelt. Personlig syntes det ser ufint ut når folk går uten BH, det er helt sykt mye som disser. Skjønner ikke at de syntes det er komfortabelt. Jeg kunne foreks aldri løpt til trikken slik, det hadde både vært vondt og litt av et syn for alle andre. Anonymkode: 96172...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #57 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinner sexsualiserer seg selv. Hvorfor kjøper dere sexy undertøy hvis kropp ikke er sexy? Stive nipler uten bh på en fin dame er sexy. Med andre ord litt slutty å gå sånn Anonymkode: 9ab24...880 Nei, menn seksualiserer kvinner. Til og med damer i burka blir voldtatt. At noen kvinner vil eie sin egen kropp betyr ikke at de seksualiserer seg selv for menns del. Men menn tror såklart at alt kvinner lever for handler om menn og at mannen er i sentrum for kvinnens eksistens 🙄 Interessant at du drar inn undertøy når denne tråden handler om å gå uten undertøy. Damned if we do og damned if we dont, menn seksualiserer oss uansett. Og om jeg kjøper noe fint undertøy fordi jeg vil være sexy for typen min en fredagskveld så betyr ikke det at jeg når jeg bruker tanga på stranda at jeg har den på for at menn skal tenke sex om meg. Da er det fordi jeg vil slippe truseskille. Som sagt, dere tror at alt vi eksisterer for er menn men nå nok skuffe deg der. At dere seksualiserer fremmede kvinner i ikke-seksuelle settinger må dere ta på egen kappe, det vitner om det objektiviserende kvinnesynet deres. Vi damer tenker ikke på puling når vi ser menn i bar overkropp eller konturen av pikken hans i badebuksa, for vi respekterer menn som mennesker og ikke som objekter som lever for vår seksuelle tilfredsstillelse. Noen menn blir jo støtt av at kvinner ammer på offentlig plass også pga de seksualiserer bryster og tror at de kun eksisterer for menns seksuelle tilfredsstillelse (igjen, nei vi lever ikke for dere menn! Dere er ikke verdens navle!) , mens andre menn blir støtt av at kvinner ikke går i burka fordi de seksualiserer hud. Dere er jo av samme ulla selv som disse mennene når dere seksualiserer at kvinner ikke bruker bh. Anonymkode: e0705...35a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #58 Del Skrevet 16. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Syntes det er en dårlig unnskyldning at de er ukomfortable. Det finnes masse komfortable bh’er, spileløse også. Jeg har selv 75H i størrelse og foretrekker «sportsbh» men ikke de stramme. De på lindex, de er som en kort tanktop form men som holder puppene på plass og har padding uten at det er unomfortabelt. Personlig syntes det ser ufint ut når folk går uten BH, det er helt sykt mye som disser. Skjønner ikke at de syntes det er komfortabelt. Jeg kunne foreks aldri løpt til trikken slik, det hadde både vært vondt og litt av et syn for alle andre. Anonymkode: 96172...b19 Det avhenger vel av størrelse og fasthet også da. For egen del har jeg så små, faste pupper at ingenting henger og slenger. En sports-BH når jeg trener er nødvendig, men det er ellers ikke egentlig noen bevegelser å spore i den regionen, Da er det helt unødvendig med et ekstra plagg som strammer. Anonymkode: a99ec...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #59 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det ikke jeg fatter er hvordan dere tenker ; bryster er jo erogene soner men fremdeles klager dere på at andre seksualiserer dem? Hæ? Og hvordan kan det bli spennende å kle av seg med partner om man viser fram alt man har til alle som vil se? Anonymkode: 982b9...2f8 Knehasen er også en erogen sone. Du får tenke på det neste gang du vurderer å gå i shorts og pakke deg inn fra topp til tå, halsen og ørene er også erogene soner så kjøp deg en heldekkende burka du, ellers er du en slutty horebukk som viser frem alt til alt og alle og ingen dame vil se på det som spennende og spesielt å ligge med deg som kjæreste om du ikke dekker til alle erogene soner ellers i livet. Anonymkode: e0705...35a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #60 Del Skrevet 16. juni 2023 Det er nok for å plage deg,ja. Anonymkode: 3f717...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå