Gå til innhold

Kvinner uten BH

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jævlig trashy hvertfall

Anonymkode: 8e8b6...ccc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Oisann! 

Anonymkode: a99ec...2f0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahaha og hvorfor? Gjerne kom med en forklaring. Har bare fått positive  tilbakemeldinger jeg altså når jeg alltid går uten bh 😂 ☺️ Spesielt av typen. 

• Liker 2
Skrevet

Kan dere slutte å si nipler for svarte😡😡 Det heter brystvorter.

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
mellomtomater67 skrev (44 minutter siden):

Jeg er 21 år, og jeg går alltid uten bh. Skal love deg at det ikke er for å vise meg fram, vil ikke at dere gutter/ menn skal se på meg. Pupper er naturlig og det vil jeg fremme. Normalt å ha pupper som jente, og vil ikke skjule puppene mine. Synes bh er ubehagelig rett og slett og trives med å gå uten bh :)

Menn ser mye mer på deg/puppene om du går uten bh 😂 Hvor dum er det mulig å bli. 

Anonymkode: 20849...f76

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er trendy. Alle andre svar er en løgn.

• Liker 1
Skrevet

Du kan prøve å gå med stramme stropper og spiler selv en varm sommerdag, og vurdere om du syns det er noe som er komfortabelt å fortsette med, ts.

Man går uten BH fordi det er komfortabelt. Ingen går uten BH "for å vise fram" noe. Det ser du fordi de har klær på seg. Vi er alle nakne under klærne, og det finnes ingenting kritikkverdig ved å eie en kropp.

Å seksualisere andres blotte eksistens, slik ts gjør, det er derimot ganske ekkelt.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk aldri brukt BH. Er 35 , brukte det ikke da "alle andre" brukte det.

Anonymkode: 3d84e...4f2

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (6 minutter siden):

Å seksualisere andres blotte eksistens, slik ts gjør, det er derimot ganske ekkelt.

Så det er ekkelt å spørre spørsmål også nå? 

Skrevet
Gregarious skrev (4 minutter siden):

Så det er ekkelt å spørre spørsmål også nå? 

Iblant er det dét. Det finnes mange måter å formulere spørsmål på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan love deg at det ikke er for å vise seg frem i alle fall

Anonymkode: 1995d...c65

Bra at du taler for alle her.

Anonymkode: 9eb10...7e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bra at du taler for alle her.

Du leser jo helt tydelig i innlegget til personen at hun snakker om egne erfaringer. 

Snakk om å dra ting ut av kontekst. 

Anonymkode: cb4c8...3e9

• Liker 3
Skrevet
Andro skrev (8 minutter siden):

Da må du gjerne opplyse om hva som er "feil" med TS sitt spørsmål?

Om en skal være så følsom at en ikke en gang kan diskutere slike spørsmål så bør heller se innover.

Skrevet

Jeg tror kanskje vi har kommet dit at mer behagelig undertøy er mer trendy igjen, pluss at det i tillegg selvsagt er veldig varmt og ubehagelig å bruke BH om dagen.

Da mamma var ung brukte hun aldri BH. Da hun ble eldre, droppet hun fortsatt BH, tok bare brystløft.

Da jeg var yngre, var det string og vattert pushup som gjaldt. Nå ser jeg stadig mer naturlig og behagelig undertøy, som bralette. Under sånt synes brystvortene mine, men jeg bryr meg ikke om det. Synes det er vondt med stive bøyler. Dessuten får jeg vondt i nakken og hodet når jeg går med stramme BHer..

https://www.na-kd.com/no/alle-kategorier/bralette-med-blonder-peach

AnonymBruker
Skrevet

Synes bh er kjempeubehagelig, men liker heller ikke oppmerksomheten jeg får når jeg går uten. Skulle ønske folk ikke brydde seg så mye. 

Anonymkode: a762b...1c8

Gjest Peanut
Skrevet
45 minutter siden, Adrenalina1 said:

Man kan og bruke brystknopper om det er så ille å si brystvorter IMG_0667.gif.bb0caf07d5cea1b1b84a828accfc8428.gif

Gjest Peanut
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi er på rett vei. Håper kvinner snart også dropper trusa. Da har vi drømmesamfunnet.

Anonymkode: eeffb...196

Jeg gjør det ganske så ofte. MEN, jeg gjør det for meg selv. Jeg gjør det fordi det er behagelig og digg å gå uten. Samme som med bh. Jeg har ikke gått med bh på 13 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok den eneste i kvinnen på Kvinneguiden som synes det er behagelig å ha på bh, og ubehagelig å gå uten.

Jeg har faste struttende pupper og bruker 75 b&c.

Det er nok mote blant de unge å gå uten bh, og særlig de som har silikon for da holder jo brystene seg selv oppe.

Jeg synes ikke det er noe pent når damer med store hengebryster går uten bh.

I går på treningssentre var det en dame som ikke hadde bh, og hun hadde store hengebryster der brystvortene pekte ut i hver sin retning rett ovenfor navlen.

Det var ikke noe vakkert syn men det var sikkert en grunn til at hun ikke hadde på seg bh, men jeg synes ikke det passer seg ute i det offentlige rom 

Anonymkode: 805e6...875

Skrevet
38 minutter siden, Andro said:

Spør jeg også.

Hva i all verden var galt med formuleringen til TS?

At TS med  litt gammeldagse holdninger rundt brystvorter ønsker å forstå kvinners eget forhold til dette er vel en god ting?

Skrevet (endret)
Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Nipler er en dårlig blanding av norsk og engelsk.. Nipples er en vanlig beskrivelse på engelsk, den brukes faktisk på wikipedia og mange andre steder🤭 Vorter høres jo feil ut.. det minner meg om noe inntørket greier, som stikker ut av kroppen.😅 Men jeg bruker begge deler.

Det er jo forskjell på å fryse og være kåt, så å tro at kvinner er kåte med stive brystvorter er jo langt bak mål. Men det vises jo best på pupillenene.

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...