Gå til innhold

Jeg var et stygt barn utseendemessig - flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stygg nese, rar liten munn for det første. 

Flere? Eller var dere alle pene søte unger? 

Anonymkode: c71d0...406

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle unger er søte.

Anonymkode: 540d2...870

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en forferdelig ting å si :(

Anonymkode: e6690...2cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det. Det viste seg at jeg ikke var stygg, men bare hadde et forvrengt selvbilde og trodde på mobberne mine.

Anonymkode: a217a...19b

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også ganske stygg, og det var ikke kjempegøy å innse det i barneskolealder. Men sånn er livet, ikke alle kan være pene.

Anonymkode: f5872...0ce

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og lite har endret seg :) 

Anonymkode: 2b4e7...d54

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alle unger er søte.

Virkelig ikke. 

Anonymkode: 90a5b...e5d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det. Masse fregner, pistrete hår, briller, tynn og ranglete. Men jeg hadde aldri dårlig selvtillit for det. 

Men nå er jeg voksen, har lært meg å sminke meg pent, har penger til en god frisør og har kjøpt meg en fin garderobe. Synes jeg er pen jeg! 😄

Anonymkode: ab3d1...389

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg hadde en utseendemessig dårlig periode sånn i 8-10-årsalderen, ser jeg på bilder. Store, utstående fortenner og sånt. Ble penere som tenåring.

Gjest jessop
Skrevet (endret)
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Stygg nese, rar liten munn for det første. 

Flere? Eller var dere alle pene søte unger? 

Anonymkode: c71d0...406

Ligner den på deg? ☺️

Endret av jessop
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var helt random, litt lubben. 
Ble veldig pen som voksen da. 

Anonymkode: 39f33...c46

AnonymBruker
Skrevet

Flere som påpekte at jeg var mindre pen eller syns jeg var direkte stygg når jeg var barn og ungdom. Men det har gjort noe med meg som voksen og hvordan jeg ser på andre. Jeg bryr meg virkelig ikke om hvordan andre ser ut men legger merke til personligheten og væremåte. Egentlig nesten glad for at jeg var ett mindre pent barn og upopulær som ungdom, det ga meg litt mer dybde enn andre vil jeg påstå.

Anonymkode: b4091...b61

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle unger er søte.

Haha, nei selvfølgelig ikke. De er forskjellige, akkurat som voksne. Synes du alle menn et kjekke og alle kvinner er vakre? 

Anonymkode: 3ebe6...8ac

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Flere som påpekte at jeg var mindre pen eller syns jeg var direkte stygg når jeg var barn og ungdom. Men det har gjort noe med meg som voksen og hvordan jeg ser på andre. Jeg bryr meg virkelig ikke om hvordan andre ser ut men legger merke til personligheten og væremåte. Egentlig nesten glad for at jeg var ett mindre pent barn og upopulær som ungdom, det ga meg litt mer dybde enn andre vil jeg påstå.

Anonymkode: b4091...b61

Jepp. Jeg var også en stygg ungdom, og nå i førtiårene er jeg nesten glad for det. De av mine venninner som «levde på» utseendet sitt, sliter i mye større grad med aldringen. De er vant til mye positivt oppmerksomhet , som nå blir mindre og mindre. «Ingen» snur seg etter dem på gata mer, og jeg skjønner at det må føles rart. Ingen har noensinne snudd seg etter meg på gata, så jeg merker ikke noe til dette, og har aldri vært opphengt i utseendet, noe som jeg tror kan gi meg en fordel nå.

Anonymkode: 0676f...33e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nahh. Var en grå mus som barn, verken pen eller direkte stygg. Ble pen som ungdom, da jeg hadde en «perfekt kropp», ingen kviser og vokste meg litt penere.

Nå er jeg 40 år og mindre pen. Har hatt kreft, så mye har også forandret seg. Men jeg lever, og lider ingen nød. Kjenner litt på at selvom jeg skulle ordne meg hos frisør, sminke meg og bruke fine klær, er jeg fremdeles mindre pen.

Mine glansdager utseendemessig er definitivt over, men jeg har det likevel bedre med meg selv nå enn da.

Anonymkode: 0b24a...842

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alle unger er søte.

Tull

Anonymkode: 06780...d31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
jessop skrev (4 timer siden):

Ligner den på deg? ☺️

Jeg tror hun mener seg selv som barn 😊

Anonymkode: fc218...09f

Skrevet

Jeg leste også "HAR et stygt barn" som eneklte andre her i tråden... tenkte mitt. 😬

Jeg synes jeg var ganske stygg som barn ja, blitt bedre med årene men vil ikke akkurat si jeg er pen. Helt average på en god dag.

AnonymBruker
Skrevet

Fetteren min var en chubby liten type med veldig blondt hår og lyse øyenvipper og rundt fjes - tror nok ingen ville sagt at han var det peneste barnebarnet! Han ble rett og slett "modell kjekk" som voksen og alle bare "omg! Har du sett hvor kjekk "fetter" er blitt?!😳" Ikke fordi vi siklet over han, men fordi det var så uventet! 😄

Anonymkode: 9049d...1f2

Gjest jessop
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror hun mener seg selv som barn 😊

Anonymkode: fc218...09f

Hehe ja, ser ut som det. 🤣Var trøtt da jeg leste og kommenterte, tydeligvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...