Gå til innhold

Jeg fryser og er sur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som hele Norge har finvær nå, med sol og varme. Her jeg bor har det vært 13-15 grader og sol og iskald nordavind. Hadde det ikke vært for nordavinden kunne det vært deilig å sitte på verandaen siden sola steiker jo faktisk. Men jeg har frosset hele uka. Ser på snap og nyheter om hvor varmt og godt andre har det. 

Flytte? Jatakk 😳 

Plassen jeg bor på er en liten kystby rett ved grensa mellom Trøndelag og Nordland. 

Anonymkode: 31222...e93

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Knallvær i Lillestrøm nå, er bare å flytte.

Anonymkode: d040f...e58

Gjest Warrior
Skrevet

Skjønner deg. Hadde nok vært sur jeg også.
Misunner ikke folk som bor nordover nå for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Blir helt kokt i Arendal. Prøver å jobbe på gjemmekontoret, men 25 grader er i meste laget, sliter med å holde fokus.

Anonymkode: 64ed6...75b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fryser også litt, men det er fordi airconditionet står på litt for lav temperatur kjenner jeg.

Men jeg deler gjerne den grusomme varmen, jeg kan sende over en 6-8 grader? Da bikker du kanskje 20? 

Anonymkode: f7dde...41b

AnonymBruker
Skrevet

Ser jeg trenger ikke flytte så veldig langt, for bare litt lenger sør i mitt eget fylke har de det lunt. Bodde i Steinkjer for 10 år siden, men flyttet nordover pga familie, og det har jeg angret på når det gjelder været. Kommenterte den kalde vinden til søsteren min første sommeren etter flyttingen, og hun bekreftet at "ja nei det er vanlig her utpå ja". 

Ok 🙄

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi bytte? Du kan få låne leiligheten min resten av sommeren om du vil , for dette er ikke til å holde ut 😓

Anonymkode: 3a894...ce2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan vi bytte? Du kan få låne leiligheten min resten av sommeren om du vil , for dette er ikke til å holde ut 😓

Kan få min også. Burde vært flyktningmottak på Svalbard for oss som sliter med hetebølgen. 

Anonymkode: 32377...092

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

30 grader i Oslo nå 😵‍💫

Anonymkode: 0a0db...43c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Virker som hele Norge har finvær nå, med sol og varme. Her jeg bor har det vært 13-15 grader og sol og iskald nordavind. Hadde det ikke vært for nordavinden kunne det vært deilig å sitte på verandaen siden sola steiker jo faktisk. Men jeg har frosset hele uka. Ser på snap og nyheter om hvor varmt og godt andre har det. 

Flytte? Jatakk 😳 

Plassen jeg bor på er en liten kystby rett ved grensa mellom Trøndelag og Nordland. 

Bare vent 2 dager. Det varme høytrykket er på vei nordover nå. 

Anonymkode: 8f900...cde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan få min også. Burde vært flyktningmottak på Svalbard for oss som sliter med hetebølgen. 

Anonymkode: 32377...092

Ikke sant . 13-15 grader og vind høres ut som luksus nå .

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Knallvær i Lillestrøm nå, er bare å flytte.

Anonymkode: d040f...e58

Knallvær og 18 milliarder mygg 🤡

Anonymkode: 62e38...0a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

30 her i dag. Digg!

Så fort det blir kaldt til høsten så stikker jeg til tropene i 6 måneder. Orker ikke norsk klima.

Anonymkode: 08d8f...59d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke sant . 13-15 grader og vind høres ut som luksus nå .

Ikke vanlig vind. Nordavind. Ser du ikke jeg skriver at jeg fryser? Det er vondt å fryse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke vanlig vind. Nordavind. Ser du ikke jeg skriver at jeg fryser? Det er vondt å fryse. 

Det er verre å være varm og ikke kan ta av seg flere plagg.

Anonymkode: 2c044...0f7

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff, hetebølgene Europa har i vente er ikke akkurat noen lykke. Vær glad det fortsatt er kaldt i nord 😢 Men skjønner at det er kjipt. Hva med å flytte til Oslo?

Anonymkode: 2e52a...80a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det er verre å være varm og ikke kan ta av seg flere plagg.

Anonymkode: 2c044...0f7

Denne.

Jeg bor nordpå og i dag er det faktisk vær til å gå i shorts for de som ikke fryser lett. Jeg er strålende fornøyd med det og trenger slett ikke høyere temperaturer. Bikker vi over 20 begynner jeg å slite.

Anonymkode: 49dc9...725

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har søkt tilflukt i skyggen, men allikevel føler jeg meg overopphetet. Virker som det kommer bittelitt bris innimellom nå, deilig 🥵👏

AnonymBruker
Skrevet

Flytta fra Finnmark i fjor nettopp pga været, og får nå akkurat det jeg kom for. Så sinnsykt digg!

Anonymkode: fbc6e...421

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begriper ikke hvordan folk utenfor kystnære strøk på øst og sørlandet holder ut gjennom året. Nå er det 30 grader og fest her. Hadde jeg sittet i 15 grader og sett det hadde TVn gått gjennom vinduet. 

Anonymkode: 0addb...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...