Gå til innhold

Drøm i natt, sprøtt...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en stor krangel med en jeg kjenner som har gjort meg ubekvem i lang tid og han tålte ikke å bli satt grenser for og vi kranglet, og han sa flere ting for å prøve å "jekke meg ned" Det handlet om at han la an på meg og jeg ville ikke ha det sånn, og så klikka han. 

Han ble skikkelig sint og sa ganske stygge ting, og jeg var helt ærlig med han om hvordan jeg oppfattet han. ( manipulerende, feks ) 

så til drømmen;

I natt drømte jeg at moren min ( som er død ) stod soveroms døra mi og snakket med meg mens jeg lå i sengen der jeg sov. Husket jeg sa at jeg elsket henne, og hun sa at hun elsket meg. 

Det var sykt mye rare lyder og susing og "forstyrrelser" og så hadde hun en litt annerledes stemme enn jeg kan huske også. Men det var mamma. OG så drømte jeg at jeg sa til storebroren min at jeg hadde drømt om mamma og hva hun sa. Så jeg drømte at jeg var våken og fortalte min bror om drømmen om moren vår. 😳

Jeg forstår ikke hvorfor jeg drømte dette nå men lurer på om den fyren ble så forbanna at hun kom og passa på meg og trøsta meg litt. For han er en type som er agressiv, og kan begynne å rope høyt og kjefte på kjøpesentre på andre folk, fordi de "er i veien for han" Han ble skikkelig stygg med meg på meldinger. 

Hva tror dere?

Anonymkode: 4c2d9...89a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke noe om drømmer. Men jeg vil allikevel si at dersom moren din var her så ville hun vært veldig stolt over at du satte grenser for denne mannen og stod opp for deg selv. ❤️

Anonymkode: 0c699...63e

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt mulig.

Husker mamma kom i en drøm å advarte meg mot eksen min, før jeg engang begynte å tenke på han på den måten.

(Det var en vi begge kjente fra før).

Jeg skulle ønske jeg tok henne alvorlig og "hørte etter]".

Mamma har vært død lenge og vi hadde ikke noe godt forhold.

Anonymkode: e97b2...62c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...