AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Del Skrevet 16. juni 2023 Har hatt fem visninger, 10 interesserte men ingen bud.. alle de interesserte skulle på andre visninger, men ville holdes oppdatert på budrunde. Har ligget ute i 2 mnd nå. Er en fin leilighet med veldig god beliggenhet for sol og utsikt, men på østkanten. Dog ett veldig rolig og barnevennlig området hvor det ikke er kriminalitet slik man leser om i nyhetene. Den er virkelig ikke overpriset heller. Er oppusset siden vi kjøpte, og i nedre siktet av hva prisestimatet fra banken er. Kan legge til at vi gikk ned 5% av prisen etter andre visning. Men ja, sliter. Kan fint ha leiligheten så lenge som det trengs, men er skikkelig irriterende å ikke bli kvitt den. Andre som sliter med å få solgt? Anonymkode: e3a91...567 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Del Skrevet 16. juni 2023 Prisklasse? Anonymkode: 9c1f2...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prisklasse? Anonymkode: 9c1f2...6c8 Under 5 mill Anonymkode: e3a91...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Del Skrevet 16. juni 2023 Hvilken stil har du? Anonymkode: b7cfd...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken stil har du? Anonymkode: b7cfd...216 Aner ikke 😅 er Jotunfarger på veggene. Hele rom har hele farger på en måte, og de matcher hverandre i farge-linja om du skjønner. Men ikke hvite rom. Har to i ulike lysegrå. Litt klassiske detaljer i tak og lister som er bevart. Megler forstår ikke hvorfor den ikke blir solgt. En annen leilighet i mitt området med dårligere plassering men mer oppusset (for å selge, så billige løsninger som ser fine ut på bilder) lå ute for 10k over vår. De fikk ett bud på 1 million under prisantydning. Anonymkode: e3a91...567 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #6 Del Skrevet 16. juni 2023 Legg den ut her. Jeg ser etter leilighet på Østkanten Anonymkode: c7b89...c20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #7 Del Skrevet 17. juni 2023 Det er kanskje for tidlig å si at jeg sliter, men jeg fikk ikke solgt etter første visning slik vi kanskje har vært bortskjemt med i Oslo. Har hatt tre interessenter så langt, men ikke fått noen bud. At jeg ikke har fått solgt ennå, mener megler skyldes kombinasjonen hett sommervær (interessentene prioriterer stranda i stedet for visning) og at boligen min ikke har balkong (noe som blir veldig "synlig" når været er i overkant bra). Min leilighet er også stilren og strøken, og jeg kan ikke se noen åpenbar grunn til at den ikke skulle være attraktiv for målgruppen. Krysser fingrene for oss begge 🤞 Anonymkode: e08d9...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #8 Del Skrevet 17. juni 2023 Tanta mi sliter også med å selge. Oslo øst. 3,2 mill. Ett soverom, stor uteplass og bod på 15 kvadratmeter utenfor boligen. Anonymkode: 4a9be...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #9 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 16.45): Legg den ut her. Jeg ser etter leilighet på Østkanten Anonymkode: c7b89...c20 Tydeligvis en stor hemmelighet 😁 Anonymkode: 96f23...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #10 Del Skrevet 17. juni 2023 Jeg ser for meg at været den siste tiden har gjort det vanskeligere å selge. Nå skal det regne hele neste uke, kanskje du ha rmer hell da Anonymkode: c7074...582 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #11 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser for meg at været den siste tiden har gjort det vanskeligere å selge. Nå skal det regne hele neste uke, kanskje du ha rmer hell da Anonymkode: c7074...582 Det er jo omvendt. Venninna mi kjøpte en kul kåk i Oslo til «billig» penge fordi det pøsregnet den dagen og hun var den eneste på visningen Anonymkode: 96f23...5d5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #12 Del Skrevet 17. juni 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo omvendt. Venninna mi kjøpte en kul kåk i Oslo til «billig» penge fordi det pøsregnet den dagen og hun var den eneste på visningen Anonymkode: 96f23...5d5 Det er ikke sikkert det har noen sammenheng med at det regnet og at venninna di var den eneste på visningen Anonymkode: ab1a3...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #13 Del Skrevet 17. juni 2023 At megleren nevner været som grunn til at folk ikke kommer på visning.. er det virkelig slik at de som er på boligjakt "dropper" å gå på visning på noe de er interessert i bare fordi været ikke passer? "Ja, den leiligheten som vi kunne tenke oss har jo visning i dag, men se så fint vær det er i dag da, vi driter i det og går på stranda heller".. Synes det høres litt merkelig ut jeg, de eneste jeg kunne se for meg ville droppet visning på grunn av været måtte være de som ikke hadde tenkt å kjøpe men bare ville gå for nysgjerrighetens skyld. Men men.. kanskje jeg bare tenker feil og at en del folk som er på boligjakt faktisk holder på sånn 😅 Anonymkode: 42192...1f1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #14 Del Skrevet 17. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: At megleren nevner været som grunn til at folk ikke kommer på visning.. er det virkelig slik at de som er på boligjakt "dropper" å gå på visning på noe de er interessert i bare fordi været ikke passer? "Ja, den leiligheten som vi kunne tenke oss har jo visning i dag, men se så fint vær det er i dag da, vi driter i det og går på stranda heller".. Synes det høres litt merkelig ut jeg, de eneste jeg kunne se for meg ville droppet visning på grunn av været måtte være de som ikke hadde tenkt å kjøpe men bare ville gå for nysgjerrighetens skyld. Men men.. kanskje jeg bare tenker feil og at en del folk som er på boligjakt faktisk holder på sånn 😅 Anonymkode: 42192...1f1 Ja jeg har flere ganger droppet å dra på visning på en bolig jeg vurderte å kjøpe fordi det var noe annet mer "gøy" som skjedde Anonymkode: ab1a3...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #15 Del Skrevet 17. juni 2023 Mulig den er for dyr for de som ser etter leilighet på Oslo Øst? Jeg solgte min nylig over takst, men prisantydning var på 3,5 mill. Kom 30 stk på visning. Alt under 4 mill drar nok flere. Anonymkode: 5ba2e...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #16 Del Skrevet 23. juni 2023 Opplevde samme... Først lite interesse, få visninger, men når godværet kom, så ble det flere på visninger men fortsatt ingen bud. Hadde en del malte vegger, kontrastvegger osv, så det kan være at de som skulle se for seg selv at de bodde der sleit med det. Kom over denne artikkelen https://meglervalg.no/lonner-det-seg-a-male-bolig-for-salg/, og malte følgende alle veggene nøytrale farger (hvit, for det meste) og da fikk jeg bud på første visning følgende malingen.. Gjorde mye å få et ferskt strøk på veggene, også tror jeg de luktet at her var det gjort noe også haha. Anonymkode: 6772b...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #17 Del Skrevet 23. juni 2023 https://meglervalg.no/hvordan-selge-bolig-alt-du-trenger-a-vite-om-boligsalg/#toc_Nar_pa_aret_br_du_selge_boligen_din Anonymkode: 6772b...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #18 Del Skrevet 23. juni 2023 Ikke i Oslo, men utenfor, og et hus. Har ligget ute siden påske 🥹 ingen interesse. Anonymkode: 653e8...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #19 Del Skrevet 23. juni 2023 Prisene generelt i Oslo er hinsides høye nå, kan det være årsaken? Anonymkode: 45266...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #20 Del Skrevet 24. oktober Hvor i Oslo øst? Anonymkode: 7daf1...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå