Gå til innhold

voksne damer med kjole...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har heldigvis blitt voksen nok til å drite i hva andre måtte mene om hvordan jeg kler meg. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Macro skrev (7 timer siden):

Vær så snill å ikke bruk tights under kjole. Er så mye flottere uten. Tights under kjole er for jenter på5 år.

no måtte eg le.....:)

Anonymkode: 11e2b...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker kun tights når det er veldig kaldt. Det er ikke fint med tights

Anonymkode: 91d27...172

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker leggings under kjoler med GOD samvittighet. Jeg orker ikke gnissing mellom lårene 😝 Og strømpebukser klarer jeg aldri bli venn med 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt over femti år, men leggene mine ser ut som når jeg var tretti, uten åreknuter, eller synlige årer, og jeg shaver de da. Og om de ikke så slik ut hadde jeg kunnet gått uten tights okke som. Tights under kjole er ikke noe særlig spør du meg,etter min smak, men folk må få gjøre som de vil. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære vene, det er kun eldre damer på 60+  og som henger igjen på 2000-tallet som bruker tights, så dropp det for all del!

Anonymkode: 54407...16d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tights under kjole var ut allerede i 2010.

Det finnes "sykkelshorts" til formålet,  dvs truser med ben, hvis man er ute etter å slippe lårgniss.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
asterix skrev (På 16.6.2023 den 16.15):

Jeg har heldigvis blitt voksen nok til å drite i hva andre måtte mene om hvordan jeg kler meg. 

Derfor kjerringer ser kjerring ut, fordi dere fortsetter å bruke klær og hår slik det var inn da dere var unge.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Derfor kjerringer ser kjerring ut, fordi dere fortsetter å bruke klær og hår slik det var inn da dere var unge.

Men tror du virkelig vi bryr oss hva du mener? 

Anonymkode: fcea9...0ab

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 13.04):

Det må være helt greit på varme sommerdager synes jeg. Men det er ikke til å komme i fra at voksne damer gjerne sliter med skjemmende problemer som åreknuter, misfarging og spider veins. Da kan en tynn usynlig strømpebukse i 10 eller 15 denier være god å ha.

Anonymkode: d5ae7...ac2

Hvorfor skal man skjule helt naturlige ting? Er det flaut å ha ben eller flaut å ha levd et liv? Skal en dame på 60 skjule at hun er 60? Skal alle som ikke har riktig alder, vekt , farge dekke seg til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og hvorfor skulle vi bry oss om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Men nå har jo ungdommen også begynt å kle seg slik det var in da vi var unge, så all is good. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjære vene, det er kun eldre damer på 60+  og som henger igjen på 2000-tallet som bruker tights, så dropp det for all del!

Jeg er verken 60+ eller henger igjen på 2000 tallet, men bruker fortsatt tights/capri under kjoler. Det kommer jeg til å fortsette med. Skal du komme å arrestere meg for det? Jeg bryr meg ikke om hva andre måtte mene om hva jeg går kledd i 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At noen synes leggene mine er stygge får være dems problem. Jeg vet at de er stygge og jeg kan faktisk ikke noe for at jeg har hudsykdom. Tynne nylon kan jeg ikke gå med hverken sommer eller vinter, de klør og henger seg fast i utslettene.

Anonymkode: e3014...b73

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K56. Går ofte i kjole om sommeren. Aldri sykkelshorts, strømpebukse eller tights under. Hele poenget med sommerkjoler er jo at det skal være luftig og godt å gå med dem. Er ikke noe galt med leggene mine, og er nøye med fotpleie.

Anonymkode: 72659...09f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tror det er noen tiår siden det ikke var sosialt akseptert at voksne damer gikk uten strømper. Nå er det vel kun de kongelige (i England) som har den regelen.

Anonymkode: 8470d...e2c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men tror du virkelig vi bryr oss hva du mener? 

Anonymkode: fcea9...0ab

Nei. Opp til deg om du vil se ut som du henger fast i et annet tiår.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig! Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe negativt. Masse voksne damer med kjole på jobb, uten strømpebukse:) Og om noen plages med gnissende lår; kjøp bandalettes. Gamechanger:D

Anonymkode: 40098...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 9.24):

er det greit å ikke bruke strømpebukse eller tights? Veit man kan bruke det man vil men...hva tenker du? tenker knelange kjoler

Anonymkode: 11e2b...9bb

så du mener de må gå med tights under sommerkjole på en varm dag? og knelang til og med? hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...