AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Del Skrevet 16. juni 2023 er det greit å ikke bruke strømpebukse eller tights? Veit man kan bruke det man vil men...hva tenker du? tenker knelange kjoler Anonymkode: 11e2b...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Del Skrevet 16. juni 2023 Selvfølgelig er det helt greit, hvorfor i all verden skulle det ikke være det?! Anonymkode: be431...349 37 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Del Skrevet 16. juni 2023 Det er ikke greit, og det ble nylig innført nytt reglement der dette bøtelegge med inntil kr. 6.000,- Loven blir imidlertid ikke rettskraftig før 15. september, så du har en siste sjanse frem til da. Anonymkode: eddf8...e46 17 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 16. juni 2023 #4 Del Skrevet 16. juni 2023 Med den aller største selvfølgelighet er dette greit! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Del Skrevet 16. juni 2023 Det må være helt greit på varme sommerdager synes jeg. Men det er ikke til å komme i fra at voksne damer gjerne sliter med skjemmende problemer som åreknuter, misfarging og spider veins. Da kan en tynn usynlig strømpebukse i 10 eller 15 denier være god å ha. Anonymkode: d5ae7...ac2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 Populært innlegg #6 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det må være helt greit på varme sommerdager synes jeg. Men det er ikke til å komme i fra at voksne damer gjerne sliter med skjemmende problemer som åreknuter, misfarging og spider veins. Da kan en tynn usynlig strømpebukse i 10 eller 15 denier være god å ha. Anonymkode: d5ae7...ac2 At noen ikke liker å se på mine åreknuter og lignende er deres problem! Jeg går uten strømpebukser når det er varmt nok. Anonymkode: bd4cd...b4b 42 5 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 16. juni 2023 #7 Del Skrevet 16. juni 2023 Vær så snill å ikke bruk tights under kjole. Er så mye flottere uten. Tights under kjole er for jenter på5 år. 18 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #8 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det må være helt greit på varme sommerdager synes jeg. Men det er ikke til å komme i fra at voksne damer gjerne sliter med skjemmende problemer som åreknuter, misfarging og spider veins. Da kan en tynn usynlig strømpebukse i 10 eller 15 denier være god å ha. Anonymkode: d5ae7...ac2 Jeg er straks 46 år og har verken åreknuter, spiderveins eller misfarging. Kun noen kloremerker etter en vinter med tørr og kløende hud. Hvor voksen må man være for å være en så voksen dame? Anonymkode: 00567...ac8 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #9 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): At noen ikke liker å se på mine åreknuter og lignende er deres problem! Jeg går uten strømpebukser når det er varmt nok. Anonymkode: bd4cd...b4b Bryr meg overhodet ikke om folk med åreknuter skjuler dem eller ikke. Men noen av oss som er kjent med problemet foretrekker å skule det mest mulig. Da kan jeg tipse de som er interessert om at tynne strømpebukser kan hjelpe. Anonymkode: d5ae7...ac2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #10 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er straks 46 år og har verken åreknuter, spiderveins eller misfarging. Kun noen kloremerker etter en vinter med tørr og kløende hud. Hvor voksen må man være for å være en så voksen dame? Anonymkode: 00567...ac8 En voksen dame (eller mann for de saks skyld) er i mine øyne en som er i 30/40-årene og oppover. Er selv 44 og anser meg selv som en voksen dame. Ingenting galt med det. Anonymkode: d5ae7...ac2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #11 Del Skrevet 16. juni 2023 Ja, og tenk at man blir ikke engang bøtelagt for å vise frem hundrevis av rynkete knær, åreknuter, psoriasis, leverflekker føflekker og whatnot. Helt lovlig 🤩 Anonymkode: 6f115...83a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #12 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg får vondt av at vi skal være så strenge mot de av samme kjønn som er eldre. Begrepet "kjerring" brukt om klær for eksempel, synes det er skikkelig ekkelt. Vi skal alle dit, altså å bli 40, 50, 60, 70 år, så hva med å allerede nå begynne å være snillere mot den personen vi en gang blir ❤️ Anonymkode: 5682d...173 17 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #13 Del Skrevet 16. juni 2023 Det gjør da ingen verdens ting å flashe litt åreknuter, spindelvevsmønster og hårete legger. Er godt over 50 og går alltid med kjole, sommerhalvåret uten strømpebukser. Nylon er djevelens verk, klamt og kunstig. Anonymkode: e5e94...c41 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #14 Del Skrevet 16. juni 2023 Selvfølgelig skal kvinner gå i kjole uten strømpebukse i sommervarmen! Det er så trist at verden fortsatt er sånn at vi kvinner går og kvier oss for å vise oss når vi ikke lenger er under 30. Kvinner skal ikke lide fordi verden har et ungdommelighetskompleks. Voksne damer med selvtillit i flotte sommerkjoler er et vakkert skue og skal selvsagt ikke gjemmes vekk i varmt tøy💗 Anonymkode: 127a8...7f6 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #15 Del Skrevet 16. juni 2023 Man skal kle seg sånn at man er komfortabel, selv liker det man har på seg, og at klærne dekker "private deler" - og da er det bra. Anonymkode: 995da...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #16 Del Skrevet 16. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Bryr meg overhodet ikke om folk med åreknuter skjuler dem eller ikke. Men noen av oss som er kjent med problemet foretrekker å skule det mest mulig. Da kan jeg tipse de som er interessert om at tynne strømpebukser kan hjelpe. Anonymkode: d5ae7...ac2 Det tror jeg de skjønner selv... Anonymkode: aa907...803 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #17 Del Skrevet 16. juni 2023 Bruker alltid 10 DEN "nude" strømpebukse under kjole om sommeren ute blant folk. Jeg ser jo selv det er penere, men tenker ikke at alle voksne damer burde gjøre som meg, det velger de selv. Hilsen K62 Anonymkode: 4e8f2...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #18 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg har alltid hatet strømpebukser (de strammer, ruller seg, glir ned, klør…), så min enkle regel er at hvis det er for kaldt å gå uten strømpebukse velger jeg bukse i stedet for kjole, eventuelt en kjole som er så lang at jeg kan bruke knestrømper. Jeg er forresten 52, og leggene er faktisk den delen av kroppen jeg er mest fornøyd med. Ingen åreknuter e.l her. Anonymkode: cfa27...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #19 Del Skrevet 16. juni 2023 Bruker bare strømpebukser om jeg må pga kulde. Jeg driter i om noen ser en åreknute eller noen små hår. Min bestemor gikk alltid med kjole eller skjørt, tror aldri jeg har sett henne med bukse. Strømpebukser når det var kaldt, ikke på sommeren. Hun var rimelig godt voksen på sine eldre dager.... Anonymkode: 7bcc2...44b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #20 Del Skrevet 16. juni 2023 Macro skrev (2 timer siden): Vær så snill å ikke bruk tights under kjole. Er så mye flottere uten. Tights under kjole er for jenter på5 år. Noen av oss bruker (korte) tights fordi det blir svett, varmt og glissent uten, samt føles ubehagelig å skulle bøye seg eller hvis det plutselig blåser litt. Det er ikke fordi vi tror det ser så voldsomt flott ut Anonymkode: e0cbe...ac5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå