AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Vi har hatt noen runder med barnemark da ungene var små. Nå er de ungdommerog vi har fått det igjen!! Skjønner ikke hvor vi får det fra? Er det noen i omgangskretsen som stadig har det og smitter oss eller kan det være toalettet på skolen feks? Og har noen tips til hvordan man blir kvitt det? Tar seif ormekur. Anonymkode: 1dc0a...a0e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Vi har barn på småskolen og får det også igjen og igjen. Tenk at det kommer tilbake når de blir ungdommer! Hjelp! Jeg har skjønt at veldig mange ikke sjekker så godt etter dette (fordi det er ubehagelig). Før det kommer en hjemmetest på dette tror jeg ikke man blir kvitt utbredelsen i samfunnet... Vi har hatt hell med å kjøre tre kurer på rad i stedet for to, pluss kokvask og hygienetiltak hver kur. Vi sorterer undertøy fra barna separat fra all annen vask på fast basis, og vasker også barnas undertøy og sengetøy separat fra oss voksne. Det siste er sikkert unødvendig når det uansett kokvaskes, men da føler jeg meg litt bedre. Anonymkode: 17170...3be
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Hvis det er jenter du har, så kan de få ormer i vagina også. Både vagina og endetarmsåpning må behandles for at det skal gå helt bort. Anonymkode: 5cd51...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå