AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Ville vært interessant å høre om flere har dette problemet? Jeg har betennelser i kroppen som kommer og går. Har en utmattelse som antagelig er i forbindelse med dette. Noen ledd hovner opp, men det vet fremdeles ikke hva det er. Blir ekstra vondt nå i varmen for min del. Er det kaldt får jeg smerter i fingrene, men ingenting annet. Hva slags diagnoser har dere som sliter med varmen, ledd og betennelser? Anonymkode: 31d83...af8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ville vært interessant å høre om flere har dette problemet? Jeg har betennelser i kroppen som kommer og går. Har en utmattelse som antagelig er i forbindelse med dette. Noen ledd hovner opp, men det vet fremdeles ikke hva det er. Blir ekstra vondt nå i varmen for min del. Er det kaldt får jeg smerter i fingrene, men ingenting annet. Hva slags diagnoser har dere som sliter med varmen, ledd og betennelser? Anonymkode: 31d83...af8 Skulle stå i overskriften: «leddsmerter når det er varmt». Gikk litt fort her. Anonymkode: 31d83...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå