Gå til innhold

God is på boks, som ikke er for dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener at coop sin italienske serie er ganske god ifht pris. Særlig sorbetene..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 17.19):

Ts her, tusen takk for alle forslag. Det setter jeg pris på, så var det mye jeg ikke spurte om, men jeg kan godt svare.

Jeg er 162 høy og veier 60 kg. Kunne sikkert veid mindre, men kroppen min passer helt til meg. Jeg er 50 år. Mine tenåringer er slankere enn meg og trener stort sett hver dag. Vi spiser normalt sett sunt og er i aktivitet. Akkurat nå har det vært veldig varmt, midt i skoleavslutninger og eksamen. Ingen hos oss orker særlig mat og ikke varm middag, så har gått litt i is.

Vanligvis spiser vi ca fløteis max hver annen mnd som dessert, nå er det en periode med mye mer. Jeg spurte etter gode nok og rimeligere alternativer. First price og tressis, liker desverre ingen av oss, og jeg tenkte noe litt dyrere, men ikke av de dyreste. Vi ønsker ikke toppinger som sauser, nonstop og peanøtter. Bare rett fra bøtta til skål.  Kalorier bryr jeg meg ikke om nå, det er en begrenset periode vi kommer til å spise slik og det går ellers i havregrøt om morgenen og frukt ellers (middag orker vi lite av nå), vi drar snart på hver våre ferier som er aktive. Frukt og grønt spiser vi mye av, også vannmelon og druer.

Så tar gjerne i mot flere gode nok iskremer, som ikke koster for mye. Kaloriinnhold og min kropps utseende og sunnhetsmeninger var ikke det jeg lurte på denne gang. Ts

Anonymkode: 441c1...f7a

Kræsj pink på boks😍Under 60 kr på Oda 

Anonymkode: d8b37...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...