AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #21 Del Skrevet 17. juni 2023 On 6/16/2023 at 8:38 AM, AnonymBruker said: Unnskyld at jeg spør, men er dette en problemstilling? Fy fader hvor godt vi har det i dette landet.... Jeg gremmes! Anonymkode: 4416a...07f Skjønner at det er vanskelig å se det siden du både sitter høyt oppe på en hest og det sikkert er vondt for deg å ha den pinnen langt oppe i ræva, men enkelte av oss misliker å betale hundrevis til tusenvis av kroner for noe som er helt annerledes enn det vi ba om. Ok? Anonymkode: b6859...252 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #22 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner at det er vanskelig å se det siden du både sitter høyt oppe på en hest og det sikkert er vondt for deg å ha den pinnen langt oppe i ræva, men enkelte av oss misliker å betale hundrevis til tusenvis av kroner for noe som er helt annerledes enn det vi ba om. Ok? Anonymkode: b6859...252 * sitter på din høye hest (er uttrykket du leter etter). Anonymkode: 7aea9...ab1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #23 Del Skrevet 17. juni 2023 Er overbevist at noen frisører gjør det bare på faen Anonymkode: 131d0...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #24 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner at det er vanskelig å se det siden du både sitter høyt oppe på en hest og det sikkert er vondt for deg å ha den pinnen langt oppe i ræva, men enkelte av oss misliker å betale hundrevis til tusenvis av kroner for noe som er helt annerledes enn det vi ba om. Ok? Anonymkode: b6859...252 Om hun virkelig var så misfornøyd, burde hun jo sagt fra mens hun var der og stoppet frisøren. I tillegg kunne hun nektet å betale. Hvem faen er det som betaler tusenvis av kroner hos frisøren? Da har man det for godt Anonymkode: bca1f...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #25 Del Skrevet 17. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: * sitter på din høye hest (er uttrykket du leter etter). Anonymkode: 7aea9...ab1 Jeg er fullt klar over at uttrykket er å sitte på sin høye hest. Hvis man sitter på sin høye hest er man nødvendigvis både høyt oppe og på en hest. Anonymkode: b6859...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #26 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om hun virkelig var så misfornøyd, burde hun jo sagt fra mens hun var der og stoppet frisøren. I tillegg kunne hun nektet å betale. Hvem faen er det som betaler tusenvis av kroner hos frisøren? Da har man det for godt Anonymkode: bca1f...1ee Herregud gi deg, ha du sett prisene? Anonymkode: 131d0...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #27 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om hun virkelig var så misfornøyd, burde hun jo sagt fra mens hun var der og stoppet frisøren. I tillegg kunne hun nektet å betale. Hvem faen er det som betaler tusenvis av kroner hos frisøren? Da har man det for godt Anonymkode: bca1f...1ee Så fint at du er så perfekt da. Jeg kunne ikke si ifra fordi jeg tenkte nå er det for sent, det er for kort. Tenkte det blir sikkert litt bedre når jeg fikser det på min måte. Men nei… Anonymkode: 9be29...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #28 Del Skrevet 20. juni 2023 Siljes_tanker skrev (På 16.6.2023 den 7.54): Denne stylingen din skulle jeg gjerne sett, høres jo helt merkelig ut Jeg ser at denne posten har fått 13-14 likes. Hva med å svare på spm TS? Anonymkode: fa680...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljes_tanker Skrevet 20. juni 2023 #29 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser at denne posten har fått 13-14 likes. Hva med å svare på spm TS? Anonymkode: fa680...9ae Hahahah, ikke meningen å være ano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljes_tanker Skrevet 21. juni 2023 #30 Del Skrevet 21. juni 2023 Hallo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #31 Del Skrevet 21. juni 2023 Hvorfor de gjør det? Jeg aner ikke! Når de gjør det er de i hvert fall ikke tilstede i det de gjør. Jeg hadde i fjor sommer hatt en og samme frisør i fire år. Litt utsabilt resultat, men selv de dårligste klippene var greie nok. De gode klippene var veldig gode. Før sommeren var jeg hos henne, vi planla håret mitt fremover. Diskuterte også et par poenger med mitt hår som gjør at det absolutt ikke kan klippes på en bestemt måte. Jeg tok opp et av poengene, hun sa seg veldig enig i det og utbroderte det med hvorfor hun var enig mtp. hvordan mitt hår er, og hun fulgte opp med et annet poeng som jeg var enig i fordi det har andre frisører forsøkt med elendig resultat på mitt hår. Hun klippet meg veldig bra den gangen. Så kom sommeren, jeg minnet henne på hva vi snakket om sist, men sa jeg ville utsette det en gang, ville ha samme klippen som sist, fordi den fungerte veldig bra. Hun var enig, og begynte å klippe. Underveis sa jeg noe om det ene poenget vi hadde snakket om gangen før, og at det var noe som aldri må gjøres med mitt hår. Hun var helt enig, det kunne ikke falle henne inn å gjøre det på hår som mitt. Jeg fikk et lite hår i ene øyet, så måtte sitte og se ned en stund. Da jeg kikket opp igjen hadde hun allerede klippet nettopp på de to måtene vi snakket om gangen før - som hun sa hun aldri ville gjort på hår som mitt, fordi det aldri fungerer. Da var det for sent, for hun hadde klippet halve hodet så kort, måtte ta andre siden også. Hun fønet det til og men det likevel ville ligge fint. Etter to uker gikk jeg tilbake og klaget. Hun var enig i at spesielt det ene hun hadde gjort ble feil, og skulle rette opp i noe slik at det i hvert fall ville bli bedre. Jeg minnet på at det da kun var 'sånn' som kunne gjøres, absolutt ikke 'slik'. Hun gjentok at selvfølgelig ville hun aldri gjøre 'slik', fordi det ville bli helt feil på mitt hår. Vel, hun klipte 'slik', og gjorde det verre enn det var. Jeg har hår som vokser fort, men fremdeles er mitt hår ikke tilbake der det var før hun skamklipte meg. Jeg orket ikke gå tilbake, har i ettertid fått høre at hvis noen klager på henne blir hun veldig skarp, innrømmer ikke feil osv. Så når folk siste året har lurt på hva som har skjedd med håret mitt, da har jeg sagt det. Når folk spør hvor jeg klippet meg, da svarer jeg gjerne. Hun har ikke bare tapt meg som kunde, men også flere andre som hadde tenkt å gå til henne, eller som har sluttet hos henne. Anonymkode: 0e8a7...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå