AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Dere skjønner kanskje hva jeg mener. Nå som sommeren er her og jeg bruker T-skjorte eller tettsittende kjoler, bubler det seg på ryggen nesten uansett. Jeg er ikke så tykk, men det virker som det nesten ikke er til å unngå. Jeg må bruke bh, og de jeg kjøper på change har en ganske stram ryggdel for å gi meg nok støtte. (75H.) Tips? Anonymkode: 6ebaa...1b8
Stina234 Skrevet 16. juni 2023 #2 Skrevet 16. juni 2023 Jeg har ikke det problemet. Kanskje du burde gå opp en størrelse i omkrets? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Stina234 skrev (30 minutter siden): Jeg har ikke det problemet. Kanskje du burde gå opp en størrelse i omkrets? Ja, men da får jeg ikke god nok støtte… TS Anonymkode: 6ebaa...1b8 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Sportstopp/bh med bredere stropper. Anonymkode: 3f83e...d08
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 Bruk sports-bh? Jeg slutta med spile-bh for mange år siden. Og hvis det bobler seg, altså at du får valker på ryggen, så er den for trang. Kanskje du kan få hjelp i en bh-butikk? Skal kunne få bra nok støtte uten at du blir helt kvelt. Anonymkode: 470c1...4c0 1
Splittbinders Skrevet 16. juni 2023 #8 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruk sports-bh? Jeg slutta med spile-bh for mange år siden. Og hvis det bobler seg, altså at du får valker på ryggen, så er den for trang. Kanskje du kan få hjelp i en bh-butikk? Skal kunne få bra nok støtte uten at du blir helt kvelt. Anonymkode: 470c1...4c0 Jeg er ikke TS, men det er faktisk etter hjelp i undertøysbutikken jeg har endt opp med BH'er som er i en sånn størrelse at de kan "bulke" seg på ryggen. Nå er det ikke så kjempemye å "bulke med" på min rygg, men likevel. Har vært på feks Change, og da måler de og kommer med en BH som jeg følger er reneste tvangstrøye - den er så stram at det er direkte vondt, og alt som er trøkkes ut og opp og ned. De som jeg selv mener passer, sier de bare "herlighet, den er alllltfor stor!!!". Til TS; en bh med bredere stropper kanskje? Jeg har løst "bulkinga" med å ha en mindre stram BH, men jeg har heller ikke behov for så mye støtte (selv om jeg gjerne skulle ha motvirket tyngdegraften bittelitt bedre hehe...) 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #9 Skrevet 16. juni 2023 Da går du til en undertøysforretning og får hjelp til en skikkelig bh. Anonymkode: 7e87a...ca6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #10 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Anonymkode: 3f83e...d08 Hjelper ikke med bilde når du ikke har link. Anonymkode: 395fd...ec3 2 1
Roci Skrevet 16. juni 2023 #11 Skrevet 16. juni 2023 Hvis man har litt underhudsfett og/eller er litt "romskinnet" (dvs. har litt slapp hud etter f.eks. vekttap eller pga alder), så er kan det være vanskelig å unngå bh-valker. Som flere her nevner, er passform viktig, og en BH med et bredere ryggstykke og stropper kan avhjelpe problemet til en viss grad. Du kan også forsiktig glatte eller strekke huden/underhudsfettet framover og under BH-båndet, litt vanskelig å forklare, men denne videoen viser hva jeg mener:
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #12 Skrevet 16. juni 2023 Samme problem, store bryster så må ha det litt stramt for å få nok støtte, ellers får jeg svære søkk i skuldrene fra stroppene:p Og pga genetikk har jeg litt ekstra mye fett baki der Eneste rådet jeg har til kjoler ol., er kinesiologi tape. Teip sjiten på plass😆 Dårlig hjelp å få på undertøysforretninger synes jeg. Anonymkode: 50541...197 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #13 Skrevet 16. juni 2023 Da bør du heller prøve str 80F/G og 85E/F Du har for trang bh i omkrets om det er store buler. Men litt bul blir det uansett med store pupper for da er det viktig at bhen er stram nok. Alternativt kan du prøve sports bh eller sømløs bh Anonymkode: 8af91...bdc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #14 Skrevet 16. juni 2023 Jeg foreslår en BH med bredt bånd rundt ryggen med en topp over som holder inn valkene. Toppen må ha godt med stretch i stoffet. Noe som disse: https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/bh-topp/bh-topp/226498/ https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Treningsklaer/treningstopper/sport-bh/873547/ Anonymkode: 07902...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå