Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på dere som ble dumpa, om det er slik at mannen alltid kommer tilbake? 

Hvor lang tid tok det med null kontakt før han kom og ville ha deg tilbake?

Anonymkode: 6192c...cba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer de tilbake er det kun for sex så ikke la deg lure 

Anonymkode: edc3d...3ab

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kommer de tilbake er det kun for sex så ikke la deg lure 

Lurer ikke fordi jeg vil ha han tilbake. Vil gruse han tilbake for å ha knust meg. 

Håper han aldri kommer seg helt over meg!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De kommer alltid tilbake. Tok en måneds tid. Og nei, ikke bare for sex. Jeg opprettholdt null kontakt i 3 mnd uansett, funker fjell for å komme videre i livet. Og for å få følelsen av å «gruse noen», fordi man ikke lenger bryr seg på samme måten. Likegyldighet og det å ha det bra er den beste «hevn» 😊

Anonymkode: c62f1...8d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De kommer alltid tilbake. Tok en måneds tid. Og nei, ikke bare for sex. Jeg opprettholdt null kontakt i 3 mnd uansett, funker fjell for å komme videre i livet. Og for å få følelsen av å «gruse noen», fordi man ikke lenger bryr seg på samme måten. Likegyldighet og det å ha det bra er den beste «hevn» 😊

Jepp! Den hevnen er akuratt den jeg vil ha. Hater tanken på at han har overtaket og at jeg er den stakkars dama han måtte knuse hjertet til.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jepp! Den hevnen er akuratt den jeg vil ha. Hater tanken på at han har overtaket og at jeg er den stakkars dama han måtte knuse hjertet til.

Det kommer❤️Bare stå i det og overhold NULL kontakt, zero. Samme hvor mye du har lyst til å skrike eller gråte eller svare eller skrive osv. Likegyldighet og null respons, null reaksjon. Det svir mest for det mannlige ego. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Voks opp…..

Anonymkode: a5815...7ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kommer❤️Bare stå i det og overhold NULL kontakt, zero. Samme hvor mye du har lyst til å skrike eller gråte eller svare eller skrive osv. Likegyldighet og null respons, null reaksjon. Det svir mest for det mannlige ego. 

Funker det selv om jeg prøvde å overtale han til å prøve igjen i noen dager? Fy som jeg angrer på det nå! 

Skjønner jo nå at jeg aldri i verden vil ha tilbake en som jeg merker nyter at jeg vil ha han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer ikke fordi jeg vil ha han tilbake. Vil gruse han tilbake for å ha knust meg. 

Håper han aldri kommer seg helt over meg!

Det kommer du ikke til å oppnå. 

Om han kommer tilbake er det som sagt kun for sex og fordi han ikke har respekt for deg. Da er det allerede han som gruser deg og han vil ikke bli såret av at du avviser han for han skulle bare sjekke om han kunne få sex og bekreftelser fra deg uansett. Desverre.. Er hvertfall sånn det pleier å være 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke alltid slik at dumperen tar eksen tilbake. Av og til skjer det. Men ikke alltid. Noen ganger vil dumperen være fri, noen ganger har de funnet noen andre, noen ganger er følelsene rett og slett borte. De tar tilbake hvis de angrer bruddet, eller de trodde damene skulle stå i kø når de ble single. Jeg har vært den som brøt de fleste forholdene jeg var i. Kun én gang prøvde jeg på ny etter et brudd. Hadde slått opp fordi jeg var ung og ville være fri. Men så savnet jeg han så mye at vi ble sammen igjen. Var sammen med han noen måneder da jeg igjen slo opp pga at jeg hadde kunne vennskapsfølelser igjen. Siden da har alle brudd vært endelige. Forrige eksen min slo opp med meg 5-6 ganger. Vi passet ikke sammen selv om følelsene var der. Etter 15 år ble det slutt permanent. Da hadde han funnet en ny.

Vil anbefale deg å slutte å tenke hevn. Hat er også en sterk  følelse. fokuser kun på deg selv. Ikke elsk han, ikke hat han. Bare ha EKTE likegyldighet. DET er den beste hevnen. Vær så likegyldig at han ikke TØR å tigge deg om å ta han tilbake!

Anonymkode: 88637...7a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hevn er for svake mennesker 

Anonymkode: ddeca...c56

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en SMS rundt 2 år etterpå. Valgte å bare ikke svare på den. Ikke hørt noe siden. Bor heldigvis i en stor by så har aldri sett vedkommende siden hun slo opp.

Anonymkode: 395a1...b5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Funker det selv om jeg prøvde å overtale han til å prøve igjen i noen dager? Fy som jeg angrer på det nå! 

Ja det funker. 

Anonymkode: f057d...93d

Skrevet

Alle mine forhold og tidligere dater har kontaktet meg mer enn 1 gang på et senere tidspunkt. Noen har forsøkt i åresvis å få meg tilbake, tross at det var de som dumpet meg. Merkelig nok kommer de tilbake når man slutter å tenke på dem....

Nå har jeg på nytt kjærlighetssorg og har kjørt no contact i noen uker. Sorgen er forsåvidt over og jeg tar meg selv i å ikke tenke noe særlig på han gjennom dagen lenger... Vet han har funnet seg en ny, så regner med å ikke høre fra han igjen.

Husk at det motsatte av kjærlighet ikke er hat, men likegyldighet. Når du kommer dit er det svært befriende!❤️

Gå for no contact. Blokker i alle kanaler, slett minner, bilder, logger. Husk at du levde også før det mennesket kom inn i livet ditt, og du vil klare å leve videre uten. Lykke til! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
SiljeEzz skrev (25 minutter siden):

Alle mine forhold og tidligere dater har kontaktet meg mer enn 1 gang på et senere tidspunkt. Noen har forsøkt i åresvis å få meg tilbake, tross at det var de som dumpet meg. Merkelig nok kommer de tilbake når man slutter å tenke på dem....

Nå har jeg på nytt kjærlighetssorg og har kjørt no contact i noen uker. Sorgen er forsåvidt over og jeg tar meg selv i å ikke tenke noe særlig på han gjennom dagen lenger... Vet han har funnet seg en ny, så regner med å ikke høre fra han igjen.

Husk at det motsatte av kjærlighet ikke er hat, men likegyldighet. Når du kommer dit er det svært befriende!❤️

Gå for no contact. Blokker i alle kanaler, slett minner, bilder, logger. Husk at du levde også før det mennesket kom inn i livet ditt, og du vil klare å leve videre uten. Lykke til! 

Takk

Jeg merker at jeg bryr meg mindre og mindre og tenker lite på han nå. Npr alt er på avstand og jeg ser tilbake på forholdet så ødela han meg bare og jeg hadde virkelig ikke godt av å være med en som var varm og kald om hverandre. Tar han kontakt så kommer jeg rett å slett ikke til å svare han.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 1.55):

Skjønner jo nå at jeg aldri i verden vil ha tilbake en som jeg merker nyter at jeg vil ha han. 

Ja det funker fordet❤️

Bra du tenker mindre på ham nå, ingen respons og ingen kontakt er veien å gå❤️

Skrevet

De kommer ikke ALLTID tilbake. De som sier det lyver. 5 år har gått og exen har enda ikke kommet tilbake og han har ny dame nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 1.00):

Jeg lurer på dere som ble dumpa, om det er slik at mannen alltid kommer tilbake? 

Hvor lang tid tok det med null kontakt før han kom og ville ha deg tilbake?

Pappaen til mitt barn og eks samboeren min: tok vel ca 5mnd før han ville ha sex uten commitment. Sa nei og det ble sjukt kleint. Vi hadde ikke bra sex en gang! 

Et fling som dumpa meg kom tilbake ca et år etter og da var han klar for å bli reservepappa til barnet mitt og flytte inn til meg i min bolig. Han slet vel økonomisk. Sa så klart nei. 

En annen taper begynte å mase etter penger og skulle bare låne låne låne. Vet ikke hvordan jeg finner disse taper mennene Ass.. 😬😓

Anonymkode: 442e2...7a9

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Drømte i natt at han kom tilbake og fridde til meg... jeg tror jeg lurer meg selv litt med at det går bedre nå. Tror det vil ta lang tid før jeg kommer meg videre fra dette.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk

Jeg merker at jeg bryr meg mindre og mindre og tenker lite på han nå. Npr alt er på avstand og jeg ser tilbake på forholdet så ødela han meg bare og jeg hadde virkelig ikke godt av å være med en som var varm og kald om hverandre. Tar han kontakt så kommer jeg rett å slett ikke til å svare han.. 

Jeg forstår hvordan du har det. Jeg leste KG opp- og ned, lette etter de svarene jeg ville høre.. man blir nærmest besatt. Men det er ikke bra i det hele tatt.

Det løsnet først da jeg løsrev meg fra sofaen, stelte meg og gjorde ting som fikk meg til å føle meg fin, begynte å trene igjen osv. VIKTIG å holde seg i aktivitet.

Og du, selvfølgelig er det tungt og selvfølgelig bryr du deg. Hvis ikke hadde du ikke skrevet her i utgangspunktet. Vi er mange i samme båt og får heller støtte hverandre❤️ Bare ikke ta kontakt!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...