Gjest LoisLane Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Synes bokprogrammet på NRK i dag var bra, jeg. Litt om mye, og ikke for tungt - akkurat sånn jeg liker det. Gleder meg til neste! Klarte ikke konkurransen da men... Så du på? Hva synes du?
nostalgia Skrevet 11. januar 2006 #3 Skrevet 11. januar 2006 Jeg fikk bare med meg konkurransen (som jeg ikke klarte) fordi jeg så Seks Som Oss på tv2. Statser på at Nrk2 sender reprise! *Håper* :overrrasket:
nostalgia Skrevet 11. januar 2006 #4 Skrevet 11. januar 2006 Det blir sendt i reprise på Nrk2 på fredag kl. 19:30 Ja, jeg måtte sjekke...
Nilma Skrevet 11. januar 2006 #5 Skrevet 11. januar 2006 Slett ikke verst, men jeg synes det ble litt overflatisk, litt for mange emner som skulle presses inn på en liten halvtime. Men interessant var det, bevares, så det blir spennende å se de neste programmene. Det beste av alt var nyheten om at Erik Fosnes Hansen har levert inn nytt manus; fantastisk dersom det er "Beretninger...2", men kjempeflott uansett (så lenge det ikke er en ny prinsesse- eller kokebok da ).
Daria Skrevet 11. januar 2006 #6 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Det beste av alt var nyheten om at Erik Fosnes Hansen har levert inn nytt manus; fantastisk dersom det er "Beretninger...2", men kjempeflott uansett (så lenge det ikke er en ny prinsesse- eller kokebok da ). ← Jepp *glede seg masse* Ellers så likte jeg programmet, kommer nok til å følge med videre (men jeg klarte heller ikke konkurransen...) Sånn i den ikke fullt så intelektuelle avdelingen -var det flere enn meg som syntes Erik Fosnes Hansen ligner på Colin Firth? Det bare slo meg plutselig... Endret 11. januar 2006 av HildeSol
Champagnepiken Skrevet 11. januar 2006 #7 Skrevet 11. januar 2006 Det blir sendt i reprise på Nrk2 på fredag kl. 19:30 Ja, jeg måtte sjekke... ← Så bra! For jeg var så trøtt at jeg gikk og la meg etter fruene i går...
Gjest Catwoman Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Synes det var bra. Kommer nok til å se det igjen ja. Virker som de har tenkt å ta opp et fast tema hver gang, sånn som i går handlet det jo om oppfølgere. Første gang jeg har sett noe intervju med Bret Easton Ellis. Har lurtpå hvordna han faktisk er som person.
Gjest LoisLane Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Det beste av alt var nyheten om at Erik Fosnes Hansen har levert inn nytt manus; fantastisk dersom det er "Beretninger...2", men kjempeflott uansett (så lenge det ikke er en ny prinsesse- eller kokebok da ). ← Jeg tviler litt på at det er den berømmelige toern. Men den som lever får se. Likte kokeboka hans jeg! Ultra-nerdete, men morsom. Endret 11. januar 2006 av LoisLane
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #10 Skrevet 13. januar 2006 Slett ikke verst, men jeg synes det ble litt overflatisk, litt for mange emner som skulle presses inn på en liten halvtime. ← Skjønner ikke denne kritikken om mange emner. Nå fikk jeg nettopp med meg reprisen, og det var kun ett tema gjennom hele programmet: oppfølgingsromaner, som ble illustrert gjennom intervjuer med flere forfattere. Jeg ble positivt overrasket over programmet, nettopp fordi det ikke ble så hektisk og overfladisk som jeg hadde ventet.
Grooo Skrevet 14. januar 2006 #11 Skrevet 14. januar 2006 Heisann, hva har jeg gått glipp av nå da?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå