AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Har et litt godt øye til en fyr i klassen min på studiet, men er temmelig sikker på at han ikke ser på meg som kjæreste-materiale. Han er flørtete og kan finne på å holde rundt meg, men ser han er sånn med flere, så legger ikke noe i det. Så kommer ikke til å prøve på noe, med mindre han tar initiativ. Tingen er at vi snart skal ha avslutningsfest, og jeg tar meg selv i å fantasere om at det skjer noe på festen med han. (Bare litt klining eller noe) Og det irriterer meg, for da får jeg forhåpninger 🥹 Noen som derfor har noen «nød-tips» for at jeg skal holde meg litt tilbake? (Er vanligvis lite frempå, heller omvendt, prøver litt å unngå folk jeg liker egentlig) Skal prøve å ikke drikke så mye og heller konsentrere meg om å ha det hyggelig med de andre og prøver å ta meg selv i det når fantasien løper litt løpsk 👀 Anonymkode: 920a3...734
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Hvorfor ikke bare ta initiativet selv? Anonymkode: 0e2a2...349
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor ikke bare ta initiativet selv? Anonymkode: 0e2a2...349 For alt jeg vet kan han ha kjæreste, så er litt redd for å være for frempå. Jeg kan jo ikke vite uten å ha prøvd, men samtidig er jeg redd for å dumme meg ut Anonymkode: 920a3...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå