AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Hjelpes!! Jeg var en "normal" person før jeg ble forelsket i denne personen. Det tok tid før jeg ble forelsket i han, men når jeg først ble forelsket så ble jeg mer forelsket enn jeg noen gang har vært i hele mitt liv. Så forelsket at det skremte meg. Ble livredd for å miste han. All min tanke hver dag har vært på han siden vi ble sammen. Så uten at jeg var forberedt eller klar for det så gjorde han det slutt. Dette er bare et par dager siden og jeg kjenner ikke igjen meg selv lenger. En blir jo helt gal og desperat når det eneste ønsker man har i verden er å få være hans kjæreste igjen 💔 Jeg klarer ikke dette😭😭 Kjenner samtidig at jeg blir sint over at jeg tillot meg selv å bli så glad i en mann. Følelsene jeg har for han føles ikke normalt ut.. de er for sterke. Jeg har VIRKELIG lyst å komme over disse sterke følelsene, men jeg kan ikke forstå hvordan det skal gå til! Kjærlighet og forelskelse er svarte meg farlige greier som gjør at man tåler og gjør nesten hva som helst for et annet menneske. Jeg er så trist at det er skummelt. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: a69ba...b0f
Gjest Automagisk Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjelpes!! Jeg var en "normal" person før jeg ble forelsket i denne personen. Det tok tid før jeg ble forelsket i han, men når jeg først ble forelsket så ble jeg mer forelsket enn jeg noen gang har vært i hele mitt liv. Så forelsket at det skremte meg. Ble livredd for å miste han. All min tanke hver dag har vært på han siden vi ble sammen. Så uten at jeg var forberedt eller klar for det så gjorde han det slutt. Dette er bare et par dager siden og jeg kjenner ikke igjen meg selv lenger. En blir jo helt gal og desperat når det eneste ønsker man har i verden er å få være hans kjæreste igjen 💔 Jeg klarer ikke dette😭😭 Kjenner samtidig at jeg blir sint over at jeg tillot meg selv å bli så glad i en mann. Følelsene jeg har for han føles ikke normalt ut.. de er for sterke. Jeg har VIRKELIG lyst å komme over disse sterke følelsene, men jeg kan ikke forstå hvordan det skal gå til! Kjærlighet og forelskelse er svarte meg farlige greier som gjør at man tåler og gjør nesten hva som helst for et annet menneske. Jeg er så trist at det er skummelt. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: a69ba...b0f Lar tida gå og tar en ting og et minutt om gangen..og om ikke så lenge er han bare et dårlig minne..
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Oh, yes. Akkurat samme her. Hadde en velfungerende familie, ok, dog med litt kjedelig sexliv, men så dukket det opp - ut av intet - en merkelig skrue jeg falt for så hardt som jeg aldri har falt for noen før. Lang historie kort, det ble masse rot på hjemmefronten der jeg var en hårsbredd fra å forlate mannen, før jeg tok mot til meg og spurte han andre hva han ville. Han fikk panikk og trakk seg, og nå står jeg her i et helvetes rot med kjærlighetssorg ut av en annen verden og ingen å dele det med. Anonymkode: e144b...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå