Gå til innhold

Mening: sniktitter kvinner på samme måte her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kvinner dobbellmoralske når det kommer til blikk/stirring der man "ikke" skal se?

Menn vet man ikke skal se på kløften til en kvinne, spesielt i en formell setting.

Hvorfor er det mer sosialt akseptabelt å se på menns utbulinger. 

I dette tilfelle er det en ung kjekk mann på arbeidsplassen med  veldig synlig stor 

Greie der nede. Går kledd i vanlige bukser. Alle kvinnelige kolleger snakker om det mellom seg. 

Kan dere gjette om det er positiv eller negativ snakk? 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene er noe krise så lenge man bare lar blikket gå diskret forbi og ikke stirrer i flere sekunder eller gjør det åpenlyst 

Men kan si at jeg aldri har sett i skrittet på noen eller hørt damer se eller snakke om skrittet til noen. Han må være veldig stor han på jobben du snakker om for at det er noen snakkis 

Anonymkode: 7854b...a24

AnonymBruker
Skrevet

Godt voksen dame her. Jeg sniktitter ja. Syns det er noe erotisk over det da å se en mann i stram sykkelbukse eller noe der ting syns. Er vel noe samme som at menn syns damer er fine i sexy undertøy. Samtidig så liker jeg jo ikke menn i stram sykkelbukse men er det noe som buler ut så blir jo blikket dratt dit i mot innimellom. Men stirrer ikke da. Ellers er det mye fint å se som jogger etter veien da. Fine trente kropper. Det er jo bare vakkert å se på da.  Blir aldri for gammel til å se på kjekke menn... heldigvis. Pluss at det er fortsatt lov .. ha ha ha.

Anonymkode: bbb47...e5e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså gråe joggebukser er veldig avslørende, skal godt gjøres å ikke legge merke til det der nede 

Anonymkode: 9e076...72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...