Gå til innhold

Kjenner dere noen menn som fikk seg dame etter dem ble ufør av sykdom? Jeg kjenner bare til omvendt, at menn "godtar" uføre kvinner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne høre deres erfaringer rundt dette. Snakker da om mennesker i 30-50 års alderen.

Anonymkode: 61efc...286

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en ufør mann som ikke engang har utseendet med seg i noen grad, han sitter mest hjemme eller kjører rundt på scooteren/elektrisk hjelpekjøretøy sin han har fra Nav, men han har ingen problemer med å få seg oppegående og fine damer. Han er veldig snill 

Anonymkode: dfcd9...676

AnonymBruker
Skrevet

Ja, min mann😊 Dvs, han var på 3. året med aap når jeg traff han, og han var på vei mot ufør, men mot alle odds så klarte han å komme seg ut i jobb igjen. Men poenget er at jeg hadde valgt han uansett, jeg hadde allerede valgt han når han var på vei mot ufør, og var forberedt på det. Han er min mann, min person og jeg elsker han uansett hva, og jeg er glad for at jeg ikke ble skremt av at han var på vei mot ufør.

Anonymkode: ffdda...f8a

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er sort sett langt mer opptatt av status og å fremstå mest mulig vellykket utad, så det er ytterst lite sannsynlig at de vil ha en mann som er ufør, uten jobb osv.

Menn tenker ikke slik og har ganske så annerledes og lang lavere krav.

Anonymkode: 61c90...f7c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 100% ufør, de ble ikke lettere for å si det sånn :P

De fleste rygger kjapt så fort de hører at jeg er ufør. Jeg har kroniske smerter i begge armene, så man skulle ikke tro det skremte noen, men det gjør det altså.

Du skal være ganske heldig hvis du finner noen som godtar at du er ufør og gir deg en sjanse til å faktisk bli kjent.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde godtatt det, det er ikke arbeidsevnen jeg tiltrekkes av hos en mann.

Anonymkode: 4dc88...3d6

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om det, så lenge han ellers hadde en ryddig økonomi og var flink til å sysselsette seg. Vet jo at ufør ikke nødvendigvis betyr at han har dårlig råd, og ligger på sofa og gamer hele dagen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som er sammen med en ufør mann, han var ufør når de ble sammen i slutten av 30-årene. Hun i jobb.

Anonymkode: 0f1d6...8fe

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ingen dessverre 🙁 Så er nok ikke lett. Men kjenner uføre kvinner, de får lett kjæreste ser det ut til

Anonymkode: ca0e4...081

Skrevet

Vel, jeg er ufør.
Mannfolka har forsvunnet i det man får spørsmålet om hva man jobber med.
Eller jeg får tilbud om å være elskerinne/knullevenn

Så det er ikke bare mann som velges bort, om de blir ufør.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør jeg.

Anonymkode: 0ea69...80f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...