AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Etter min erfaring er det damer på 50 +. Menn er ofte litt mer laidback. Men karakteren Narvestad ble jo oppfunnet for en grunn, er garantert mange sure menn som også klager. Har bare merket at de stedene jeg har bodd i Oslo så har det vært ekstremt mange damer på 50 + som har klaget på merkelige ting. Hun ene skrev en lapp til meg om at jeg måtte stusse busken min, for hun syntes den var uflidd Er det lov å si liksom, haha! Anonymkode: 702ab...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Har aldri fått naboklager selv, men om en leser her inne så er det visst i alle aldersgrupper. Anonymkode: d716b...54c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 Merkelig tråd. Er vel de som blir klager på som burde gå litt inn i seg selv. Er en grunn til klager. Anonymkode: 1b467...9a0 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Merkelig tråd. Er vel de som blir klager på som burde gå litt inn i seg selv. Er en grunn til klager. Anonymkode: 1b467...9a0 Ja, noen ganger er det slik. Andre ganger handler det om at enkelte mennesker ønsker å finne noe å klage på, uansett. Noen har også et ønske om å styre og bestemme over andre. Anonymkode: b6b4c...000
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #6 Skrevet 16. juni 2023 Det er de som kjeder seg. De som har ingenting spennende eller underholdende i livet og ser etter spenning i krangler med naboer. Anonymkode: c47f9...3c7 1
Reign Skrevet 16. juni 2023 #7 Skrevet 16. juni 2023 Menn som er pensjonister, og som bor alene fordi kona flytta ut da barna ble voksne. Og da gjerne menn som har masse irriterende uvaner selv, men har null selvinnsikt på dem.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #8 Skrevet 16. juni 2023 Folk er irriterende, og jeg gidder ikke godta alt pisset lenger. Dame 50+ Anonymkode: 19096...85d 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #9 Skrevet 16. juni 2023 I vårt nabolag er det damer på 35+, som klager mest. De som er perfekte mødre med barn som aldri gjør noe galt, for man skal jo tro barna når se nekter for å ha gjort hærverk. Selv om man har sett at de har gjort ting. Anonymkode: 15fda...c46 2
Reign Skrevet 16. juni 2023 #10 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Folk er irriterende, og jeg gidder ikke godta alt pisset lenger. Dame 50+ Anonymkode: 19096...85d Har du gjort en selvransakelse og sett hva som kan irritere naboene dine da? 1
Amossa Skrevet 16. juni 2023 #11 Skrevet 16. juni 2023 Folk som flytter fra storby til mindre sted. Vi som bor her er vant med at barn hopper i trampolina på sommerkveldene. Vi slår gjerne plenen klokka 12 om natta, eller sitter ute i midnattsola om natta. Våre nye naboer forventer at det er stille kl 22. 1
Reign Skrevet 16. juni 2023 #12 Skrevet 16. juni 2023 Amossa skrev (3 minutter siden): Folk som flytter fra storby til mindre sted. Vi som bor her er vant med at barn hopper i trampolina på sommerkveldene. Vi slår gjerne plenen klokka 12 om natta, eller sitter ute i midnattsola om natta. Våre nye naboer forventer at det er stille kl 22. Altså, å slå plenen ved midnatt er jo rasshøloppførsel. 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #13 Skrevet 16. juni 2023 Føler ikke det er en kjønnsgreie, men kanskje litt alder. I min erfaring etter å ha vært gjennom noen borettslag i Oslo i mitt liv, så er det den typen som melder seg inn i styret. Det er de som har Narvestad-genet. Og de forvalter ikke nødvendigvis makten bra, de har sine hang ups, sine agendar, og noen driver til og med underslag eller tar idiotiske avgjørelser. Gjelder jo selvsagt ikke alle som er i borettslag-styrer, men alle som har vært i et borettslagstyre vet hvilken type jeg snakker om, for han/hun er der. Anonymkode: 0d4ff...0b1
Amossa Skrevet 16. juni 2023 #14 Skrevet 16. juni 2023 Reign skrev (Akkurat nå): Altså, å slå plenen ved midnatt er jo rasshøloppførsel. Ikke her i Lofoten. Da slår vi plenen når det er oppholdsvær og gresset har tørket såpass at det ikke tetter seg i gressklipperen. Da durer også bøndenes maskiner på jordene om natta. Alle vi som bor her har forståelse for at sånn må det være. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #15 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, noen ganger er det slik. Andre ganger handler det om at enkelte mennesker ønsker å finne noe å klage på, uansett. Noen har også et ønske om å styre og bestemme over andre. Anonymkode: b6b4c...000 Og noen ganger har man helt sprengte naboer som vekker naboene sine midt på natta med bråk, dagen lang med musikk og bass, roping og kjefting, smelling med dører og tramping, langer narkotika fra stua si, og leker ungdomsklubb og dj i helgene… Anonymkode: 1b467...9a0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #16 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og noen ganger har man helt sprengte naboer som vekker naboene sine midt på natta med bråk, dagen lang med musikk og bass, roping og kjefting, smelling med dører og tramping, langer narkotika fra stua si, og leker ungdomsklubb og dj i helgene… Anonymkode: 1b467...9a0 Vi har en rusmisbruker like ved, nå har det begynt å gå en del folk dit og det er ganske tydelig at det er noe på gang. Men, det er aldri bråk. Alltid helt tyst så det bryr meg ikke. Jeg kjenner hans oppvekst og den var virkelig ikke bra. Det jeg kan klage på er en annen nabo som holder høylytte fester på takterrassen, det tar roen fra oss andre. Utover det klager jeg aldri på naboer her jeg bor nå. Anonymkode: b72c8...635 1
tdm900 Skrevet 17. juni 2023 #18 Skrevet 17. juni 2023 Amossa skrev (11 timer siden): Ikke her i Lofoten. Da slår vi plenen når det er oppholdsvær og gresset har tørket såpass at det ikke tetter seg i gressklipperen. Da durer også bøndenes maskiner på jordene om natta. Alle vi som bor her har forståelse for at sånn må det være. Dere som bor nord for polarsirkelen, kan en noen ganger lure på når dere sover. Det er min erfaring etter å feriert oppover på de kanter noen ganger😁
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #19 Skrevet 17. juni 2023 Reign skrev (11 timer siden): Har du gjort en selvransakelse og sett hva som kan irritere naboene dine da? Jeg er ikke irriterende for naboer. Alltid stille, rolig, pent og pyntelig hos meg. Jeg hilser på naboer, går på jobb og oppdrar barn uten å plage andre. Jeg er i balanse og kan oppføre meg. Anonymkode: 19096...85d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå