Gå til innhold

Noen som har bestilt kjøkken fra Power/montering fra Montera i det siste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte i slutten av april og det er bare surr. Først glemte konsulenten på Power å registrere bestillingen, til tross for at jeg hadde betalt.. så glemte hun å bestille demontering/montering fra Montera som jeg også har betalt for :( Jeg skulle fått svar fra Montera i dag ang. når de skal komme men nei skjer ingenting. 

Dette er utrolig frustrerende, spesielt når alt er betalt og greier. Noen som har kjøpt kjøkken fra Power i det siste, og hvor lang tid tok det å få alt på plass? Hvor lenge er det meningen jeg skal vente på dette her? 

Vasken min er også ødelagt og det frister lite å bruke masse penger på rørlegger, når alt uansett skal demonteres og byttes ut. Men skal jeg vente månedsvis, eller kanskje år på nytt kjøkken? Hva er vanlig? 

Anonymkode: 65d0a...60f

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ordnet dette?

Anonymkode: ff4c2...0ca

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke bestilt helt kjøkken, men benkeplate/vask derfra. Gjør ikke det igjen. Hvis det er noen trøst så kan det være rot hos andre leverandører som HTH og Sigdal også. 

Anonymkode: ea5de...90e

Skrevet

Foreløpig ingen problemer med kjøkken fra power. Det gikk akkurat den tiden de sa det skulle ta til vi fikk kjøkkenet hjem. Kjøkkenselgeren har ringt og sendt meldinger for å følge oss opp, og er fornøyd med det. Kjøkkenet har vi montert selv 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...