Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lettkledd er det egentlig greit å være i offentligheten når det er varmt? Tøyer ikke mange «grensene» veldig? Er det virkelig greit å sitte på bussen i bare BH på overkroppen? Eller gå rundt i baris inne på senteret?

Anonymkode: 23ac1...ecb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var utfor et særdeles harry par på en bensinstasjon i Nittedal som gikk ut av bilen og inn til butikken samtidig som jeg skulle kjøre derfra. Hvor han bare hadde på seg bokseren og hun bare en stringtruse og BH. Å gå rundt i undertøyet i offentligheten er ikke innafor ass.

Anonymkode: 01299...236

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns man minimun burde ha på seg en overdel som dekker brystkassen og underdel som dekker rumpa. Men tydeligvis mange som er uenig i det når jeg ser meg rundt ute.

Anonymkode: cec37...aeb

• Liker 3
Skrevet

Er det lovlig så er det innafor.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 13.34):

Var utfor et særdeles harry par på en bensinstasjon i Nittedal som gikk ut av bilen og inn til butikken samtidig som jeg skulle kjøre derfra. Hvor han bare hadde på seg bokseren og hun bare en stringtruse og BH. Å gå rundt i undertøyet i offentligheten er ikke innafor ass.

Ja, jeg har også være vitne til at folk går rundt i bikini og truse lenge etter de har vært på stranda, men dette er jo heldigvis noen av de sjeldnere tilfellene. Grensen går vel lenge før man går i BH og stringtruse på bensinstasjonen, håper jeg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit for meg.

Anonymkode: b202a...be9

AnonymBruker
Skrevet
On 6/15/2023 at 11:30 PM, AnonymBruker said:

Hvor lettkledd er det egentlig greit å være i offentligheten når det er varmt? Tøyer ikke mange «grensene» veldig? Er det virkelig greit å sitte på bussen i bare BH på overkroppen? Eller gå rundt i baris inne på senteret?

Nordmenn er eksperter på vinterbekledning, men totalt på bærtur i varmen. Lær heller av spanjoler og italienere som kan kle seg stilig selv i sterk varme med lette ledige klær. Men likevel lange eller halvlange klær som også fungerer i varmen uten at de går bananas med stripping og blotting i det offentlige lang unna stranda.

Anonymkode: 51541...9e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Det er verken modig, dristig eller utfordrende, det er bare ekkelt! 

Anonymkode: 33fbb...e8f

• Liker 1
Skrevet

Nittedal, baby!🤟

AnonymBruker
Skrevet

Det er kun akseptabelt om menn går med overkroppen bar, ikke greit dersom kvinner gjør det. Det burde blitt gjort noe med 

Anonymkode: 2ace9...91c

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er akseptabelt med baris i bybildet. På stranden? ja. Skal man spise eller sitte inntil noe/noen på buss, trening eller på en stol, må man ha på seg klær som dekker stolen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så en fyr gå ut i bar overkropp av bussen

Anonymkode: 9be04...4c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...