AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Jeg er ny i dating gamet etter mange år i forhold. Syns det er spennende å bli kjent med nye folk, og går ofte veldig i dybden når jeg prøver å bli kjent med folk.. Har hittil vært på 2 dater, og hadde som mål å gå litt i dybden på begge to. Den første var hyggelig, men ble litt overfladisk selv om jeg stilte noen spørsmål. Men den andre, der gikk vi viiirkelig inn i shiten. Barndomstraumer, forferdelige ting man har gjort, bruddet med eksen, forbudte følelser, fetisher, familieforhold. Og det var en sykt bra date hvor vi endte opp med å ha sex mange ganger og var sammen et halvt døgn. Et par timer neste morgen lå vi bare og prata eller var stille eller hørte musikk før vi satt ved kjøkkenbordet og prata mer, og vi var veldig enige om at vi må møtes igjen, og snakka åpent om hvordan vi følte det for hverandre (at vi likte hverandre, var tiltrukket, følte at vi kunne være oss selv) Har også chatta masse med ham i dag etterpå. Men er det vanlig at man går så mye i dybden på første date? Og er jeg rar som liker det? Må si at daten var helt lik da, og veldig åpen, noe som gjorde at vi ble en bra klaff! Men må jo være vanskelig å bli kjent med folk på ordentlig hvis man ikke går sånn i dybden? Hadde jeg bare flaks nå? Anonymkode: 8124e...c63 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Jeg liker ikke å bli personlig på hverken første, andre, tredje eller 10 date. Liker å bare kose meg og ha det gøy, der man åpner seg litt etterhvert som tilliten vokser. Jeg har null tillitt til villt fremmede mennesker og ser det som uansvarlig å lette hjertet for barndomtraumer og what not til fremmede annet om de har taushetsplikt. Anonymkode: 2bfc5...e47 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Bsrndomstraumer på første date høres veldig heavy ut. Og ekser burde være forbudt tema første mnd i et forhold. Har snakket om fetisjer på en første date. Og blir såklart litt personlig, ellers er det lite vits i å møtes. Men å dele alt med en annen kan ta lang tid. Anonymkode: 91af2...8c3 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bsrndomstraumer på første date høres veldig heavy ut. Og ekser burde være forbudt tema første mnd i et forhold. Har snakket om fetisjer på en første date. Og blir såklart litt personlig, ellers er det lite vits i å møtes. Men å dele alt med en annen kan ta lang tid. Anonymkode: 91af2...8c3 Vi gikk ikke såå i dybden på det da. Bare sneia innom det før han sa "det tar vi seinere" 😅 Man kan jo ikke dele alt nei. Men hvordan bli kjent om man ikke åpner seg opp? Jeg er også utrolig dårlig til å snakke om overfladiske ting! Ts Anonymkode: 8124e...c63
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg liker ikke å bli personlig på hverken første, andre, tredje eller 10 date. Liker å bare kose meg og ha det gøy, der man åpner seg litt etterhvert som tilliten vokser. Jeg har null tillitt til villt fremmede mennesker og ser det som uansvarlig å lette hjertet for barndomtraumer og what not til fremmede annet om de har taushetsplikt. Anonymkode: 2bfc5...e47 Ser den, men han føltes ikke som en fremmed, det var så rart, jeg følte tillit til ham utrolig fort. Og han tilbake. Så det var helt naturlig å komme inn på disse tingene. Vi var også litt fulle. Ts Anonymkode: 8124e...c63 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 Bortsett fra sexen kunne det vært meg. Jeg har møtt et par stykker, der vi virkelig har gått under huden på hverandre, og ingen har lyst til å si farvel. Anonymkode: 0d476...441
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 Er ikke vanlig å gå så personlig første date, men kanskje om det er rus og alkohol involvert og dere er i 20 åra, eller om man er veldig skadet og generelt prater veldig mye om alt som er fælt. Anonymkode: c7b39...e5f 1
Lacy Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 Så lenge man er ekte og oppriktig tenker jeg mye er gjort. Resten må komme når det er naturlig 😊
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #9 Skrevet 16. juni 2023 Jeg er åpen, men har endret meg i takt med at jeg har blitt mer og mer trygg i meg sjøl, og har fått bearbeidet gamle og vonde minner. I tillegg skaper åpenhet fra ene parten, en åpning for at den andre også gjør det. Dermed vil det føles naturlig å dele ting hvis den ene begynner. Det kan bli bra ts, men jeg er redd når det blir så mye åpenhet på traumer og ekser så tidlig, at personen du dater er ustabil pga fortiden, fordi det ikke er bearbeidet. I ettertid ser jeg nå hvor totalt jeg var ute og kjøre, og burde vært singel og alene. Leeeenge. Anonymkode: b3ada...9d8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #10 Skrevet 16. juni 2023 Jeg har ikke egentlig noe problem med å dele ca. alt, men merker jo at andre har, så gjør det ekstremt sjelden. Anonymkode: bbe35...6f1
Gjest Inverto Skrevet 16. juni 2023 #11 Skrevet 16. juni 2023 Jeg er naturlig kreativ og transgressiv. Det ligger i genene mine. Hvilket betyr at jeg kan gjøre dette uten alkohol i systemet.....fordi jeg drikker ikke uansett Hvilket betyr at det ville vært spennende med en date der man diskuterte flauser, tabu og andre edgy saker. Jeg har ikke mye å skjule, fordi jeg har ikke mye å frykte. Jeg ville ikke likt typiske dater, og heller ikke typiske damer. Som de sier på norsk "like barn leker best" (engelsk: birds of a feather, flock together)
exictence Skrevet 16. juni 2023 #12 Skrevet 16. juni 2023 Det viktigste er om dere hadde det fint. Og det høres absolutt sånn ut. Det virket som dere fant tonen og at dere da snakket mye sammen, var sikkert da naturlig. Høes så deilig ut å finne en hvor dere gjensidig føler for å dele om deres liv. Herlig. Håper det fortsetter sånn, og at dere har funnet hverandre. ❤️
Måneskinn Skrevet 16. juni 2023 #13 Skrevet 16. juni 2023 Det kommer an på den jeg møter. Hatt dater der det bare blir overfladisk og litt "kjedelig", men også vært dater som tar for seg de store temaene i livet, og det er de datene jeg liker best Jeg er som deg, ts, liker å gå i dybden. Og så herlig at du fant en sånn bra fyr da! 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #14 Skrevet 16. juni 2023 Har alltid gått i dybden, gjerne også i chat før date. Noe annet gir meg ingenting. Det gjør også at jeg som regel har sex på første eller andre date - man vet mye om hverandre og er trygge. Anonymkode: 1319a...e3a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #15 Skrevet 16. juni 2023 Er mann og tar ikke opp traumer på første date. Jeg prøver å vise meg fra min beste side. Selv om det ikke viser hele meg så viser det jo en del av meg. Jeg eksponerer humoren min og ser om hun liker den. Synes det er personlig nok. Anonymkode: db33a...116 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #16 Skrevet 16. juni 2023 Inverto skrev (4 timer siden): Jeg er naturlig kreativ og transgressiv. Det ligger i genene mine. Hvilket betyr at jeg kan gjøre dette uten alkohol i systemet.....fordi jeg drikker ikke uansett Hvilket betyr at det ville vært spennende med en date der man diskuterte flauser, tabu og andre edgy saker. Jeg har ikke mye å skjule, fordi jeg har ikke mye å frykte. Jeg ville ikke likt typiske dater, og heller ikke typiske damer. Som de sier på norsk "like barn leker best" (engelsk: birds of a feather, flock together) Hva er typiske damer? Anonymkode: 8124e...c63
Gjest Inverto Skrevet 16. juni 2023 #17 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er typiske damer? Anonymkode: 8124e...c63 Ikke begynn. La meg være i fred. Hvis du vil ha en krangel, velg noen andre
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #18 Skrevet 16. juni 2023 Inverto skrev (42 minutter siden): Ikke begynn. La meg være i fred. Hvis du vil ha en krangel, velg noen andre Haha, jeg var oppriktig nysgjerrig. Jeg liker ikke typiske menn. Anonymkode: 8124e...c63
Gjest Inverto Skrevet 16. juni 2023 #19 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha, jeg var oppriktig nysgjerrig. Jeg liker ikke typiske menn. Anonymkode: 8124e...c63 Haha. Sorry. Har vært en lang dag og jeg er grumpy. Men ja, typisk altså som i "A4" er kjedelig. Det som er "normalt" er kjent terreng. Jeg liker noe annerledes og eksentrisk med en dame. Så lenge det ikke blir off-putting haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå