Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #1 Skrevet 1. november 2002 vurderer fjernundervisning og lurer på hvilke fjernundervisningsskoler som finnes ?
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #2 Skrevet 1. november 2002 Siden du ikke sier noe om hva du har lyst til å lære/studere vil jeg si at det enkleste må være å gå til en søkemotor og søke på fjernundervisning og det faget du er interessert i.
vilde Skrevet 1. november 2002 #3 Skrevet 1. november 2002 Du har iallefall nettverksuniversitetet som er samarbeid mellom en rekke høyskoler og NTNU. http://www.nvu.no/ Her er iallefall mye datafag.. hva slags fag er du ute etter?
@lfa Skrevet 1. november 2002 #4 Skrevet 1. november 2002 NKI er et annet alternativ. Jeg studerer selv der, og er godt fornøyd.
Gjest Hilde Skrevet 1. november 2002 #5 Skrevet 1. november 2002 Jeg har tatt mange fag ved Nettverksuniversitetet (NVU), som Vilde skrev om - og jeg har bare gode erfaringer derfra. En av fordelene med å benytte seg av NVU er at studiene der gir vekttall. Eksamen avlegger man ved nærmeste høyskole.
Elefantina Skrevet 4. november 2002 #6 Skrevet 4. november 2002 Hvis du er interessert i økonomi eller markedsføring er det også mange fag du kan ta gjennom BI's fjernundervisning. Dog litt dyrt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå