Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #1 Del Skrevet 1. november 2002 vurderer fjernundervisning og lurer på hvilke fjernundervisningsskoler som finnes ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #2 Del Skrevet 1. november 2002 Siden du ikke sier noe om hva du har lyst til å lære/studere vil jeg si at det enkleste må være å gå til en søkemotor og søke på fjernundervisning og det faget du er interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 1. november 2002 #3 Del Skrevet 1. november 2002 Du har iallefall nettverksuniversitetet som er samarbeid mellom en rekke høyskoler og NTNU. http://www.nvu.no/ Her er iallefall mye datafag.. hva slags fag er du ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. november 2002 #4 Del Skrevet 1. november 2002 NKI er et annet alternativ. Jeg studerer selv der, og er godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 1. november 2002 #5 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har tatt mange fag ved Nettverksuniversitetet (NVU), som Vilde skrev om - og jeg har bare gode erfaringer derfra. En av fordelene med å benytte seg av NVU er at studiene der gir vekttall. Eksamen avlegger man ved nærmeste høyskole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 4. november 2002 #6 Del Skrevet 4. november 2002 Hvis du er interessert i økonomi eller markedsføring er det også mange fag du kan ta gjennom BI's fjernundervisning. Dog litt dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå