Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Igår dusjet jeg meg og vasket meg med Dr. Greve intimsåpe. Jeg tok meg nedetil etterpå med hånda og luktet ingenting. Ikveld dusjet jeg meg kun med vann nedentil, men da jeg tar hånda ned og lukter på den etterpå, lukter den ikke godt. Må jeg dusje meg med intimsåpe for å lukte godt?
Gjest lumina Skrevet 11. januar 2006 #2 Skrevet 11. januar 2006 synes faktisk dr greve intimsåpe gjør sånn at det lukter vondt etterpå... både på meg og mannen!! Bruker apotek olje-vask istedet
Elbereth Skrevet 11. januar 2006 #3 Skrevet 11. januar 2006 Bruker asan, og da synes jeg det blir bra. Med bare vann får jeg ikke vasket bort lukt like godt som med intimsåpe.
Gjest Very Victoria Skrevet 11. januar 2006 #5 Skrevet 11. januar 2006 Hvis det virkelig stinker kjønn av underlivet ditt ville jeg sjekket meg for mulig bakterieinfeksjon. Lukten av et friskt underliv skal ikke være så påtrengende at det virkelig lukter. Ellers får jeg ikke sagt nok gode ord om ACO's serie for underlivet (kjøpes på apotek).
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #6 Skrevet 11. januar 2006 bruker dr.greves og er fornøyd med den... bruker jeg bare vann hender det det begynner å lukte.. spesielt viss jeg nettopp har hatt sex...
Agurk Skrevet 11. januar 2006 #7 Skrevet 11. januar 2006 Mulig du har fått baktriell vaginose. Da må du til legen å få resept på piller du fører opp i vagina.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #8 Skrevet 13. januar 2006 Men det lukter ikke slik at jeg kjenner det, bare om jeg rører meg med hånda nedentil og deretter lukter på den. Og dette er om jeg ikke har dusjet meg under på 1 dag. Og ved BV, lukter ikke utfloden da?
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #10 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hva er BV? ← bakteriell vaginose Endret 14. januar 2006 av Miss_alexandria
Gjest vimse Skrevet 14. januar 2006 #11 Skrevet 14. januar 2006 Vil vel tro at det alltid vil lukte litt ved ¨nærmere snusing¨ av et underliv, nyvasket eller ikke. Men er lukten påfallende, sjenerende o.l. samtidig med endret uflod, andre fysiske endringer, bør man ta kontakt med legen. Likeså er det forskjellig fra menneske til menneske ang såpe, hva som passer best, lukter best osv. Noen bruker intimsåpe, noen bruker vanlig dusjsepe og noen bruker rent vann.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #12 Skrevet 14. januar 2006 Utfloden min er helt hvit eller gjennomsiktig, mest hvit, og ikke klumpete. Lukter ikkeno av den, men den er av og til litt syrlig, spesielt om den har liggi i trusa en stund. Da får den ofte et gulskjær også. Er dette normalt?
Gjest vimse Skrevet 14. januar 2006 #13 Skrevet 14. januar 2006 Utfloden endrer seg jo gjennom syklus, mer slim rundt El osv.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #14 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Du kan kjøre en intensiv diettkur for å bli kvitt eventuelle bakterier før du stikker innom lege. Stikk til butikken og kjøp en billig eddik. Drikk eddiksyre (ch3cooh) og appelsinjuice. Kutt ut å spise grønnsaker, drikke melk, men spis HAMBURGER til frokost, STEK til middag og FISK til aftens. Jeg kan love deg at bakteriene ikke digger deg etter at du har hatt en uke med en sånn kur. Du skiller ut MASSE syre i urinen din som senker pH verdien ned fra "bakterieparadis" til "bakteriegasskammer" Prøv dette først, og lukt på sakene under, og etter kuren. Og så håper jeg allikevel du sjekker deg regelmessig hos legen. Chlamydia ække kult. Endret 15. januar 2006 av Remyline
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #16 Skrevet 14. januar 2006 Jeg ville droppet Dr Greve..den er ikke egnet for underlivet. For høy ph og for mye parfyme. Samme gjelder vel for Asan også. Da er Lactasyd, Aco og Vivag et bedre alternativ. Jeg er veldig fornøyd med Vivag fra apoteket, men kan ikke anbefale den pga idiotisk flaske. Umulig å dosere
Gjest Manic Skrevet 14. januar 2006 #17 Skrevet 14. januar 2006 Voldsomt fokus på underlivslukt her på forumet for tiden! Det er da helt normalt at det lukter kjønn av kjønnet vårt! Og har du ikke dusjet på en stund, for eks en dag så lukter det mere Kan ikke tenke meg et klammere sted enn nettopp mellom bena. Det lukter jo ikke akkuarat godt hvis du ikke bruker deo under armene, et annet klamt sted. Ved BV skal det lukte ILLE har jeg lest. Men som sagt det kan lukte mindre delikat selv om man ikke har BV, etter en lang dag uten dusj
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #18 Skrevet 14. januar 2006 Jeg ville droppet Dr Greve..den er ikke egnet for underlivet. For høy ph og for mye parfyme. Samme gjelder vel for Asan også. Da er Lactasyd, Aco og Vivag et bedre alternativ. ← Står det ikke på Dr.Greve-flaska at den bare har ph 3,5 da? Det er isåfall det samme som Lactacyd. Synes det er merkelig at en intimsåpe ikke er egnet for underlivet...
Gjest Isabellas Skrevet 14. januar 2006 #19 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Du kan kjøre en intensiv diettkur for å bli kvitt eventuelle bakterier før du stikker innom lege. Stikk til butikken og kjøp en billig eddik. Drikk eddiksyre (ch3cooh) og appelsinjuice. Kutt ut å spise grønnsaker, drikke melk, men spis HAMBURGER til frokost, STEK til middag og FISK til aftens. Jeg kan love deg at bakteriene ikke digger deg etter at du har hatt en uke med en sånn kur. Du skiller ut MASSE syre i urinen din som senker pH verdien ned fra "bakterieparadis" til "bakteriegasskammer" Prøv dette først, og lukt på sakene under, og etter kuren. Og så håper jeg allikevel du sjekker deg regelmessig hos legen. Chlamydia ække kult. ← Var dette et tulle-innlegg?? (Edit: Skrivefeil) Sitat redigert litt, pga at innlegget du siterer også er redigert. Remyline Moderator Endret 15. januar 2006 av Remyline
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #20 Skrevet 16. januar 2006 Står det ikke på Dr.Greve-flaska at den bare har ph 3,5 da? Det er isåfall det samme som Lactacyd. Synes det er merkelig at en intimsåpe ikke er egnet for underlivet... ← Dr Greve har ikke 3.5 i ph (slik som Natusan ph 5.5 ikke har ph 5.5...). Har en venninne som er veldig plaget med sopp. Hun fikk høre fra gynekologen at Dr Greve bare gjorde problemet verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå